• امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
2

رشد ۶۰ درصدی چیلیز پس از موفقیت در عرضه توکن طرفداری آث میلان

  • کد خبر : 199419
  • 19 اسفند 1399 - 15:00
رشد ۶۰ درصدی چیلیز پس از موفقیت در عرضه توکن طرفداری آث میلان

موفقیت در راه‌اندازی توکن طرفداری باشگاه آث میلان و برنامه‌ریزی برای گسترش فعالیت‌ها در ایالات‌متحده، موجب رشد ۱,۰۰۰ درصدی توکن چیلیز (Chiliz) در ماه گذشته شده است.
به گزارش کوین تلگراف، توکن‌های غیر..

  • موفقیت در راه‌اندازی توکن طرفداری باشگاه آث میلان و برنامه‌ریزی برای گسترش فعالیت‌ها در ایالات‌متحده، موجب رشد ۱,۰۰۰ درصدی توکن چیلیز (Chiliz) در ماه گذشته شده است.

    به گزارش کوین تلگراف، توکن‌های غیرمثلی (NFTها) و امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) از داغ‌ترین مفاهیم در حوزه ارزهای دیجیتال هستند و هر کدام از آنها نحوه تعامل پروژه‌ها و شرکت‌ها را با مردم در مقیاسی گسترده تغییر می‌دهند.

    یکی از پروژه‌هایی که به‌دنبال به‌کارگیری این مفاهیم در چارچوبی برای مشارکت طرفداران باشگاه‌های ورزشی است، چیلیز نام دارد. چیلیز یک پلتفرم بلاک چینی است که پلتفرم «Socios» آن را ایجاد کرده است. این پلتفرم با هدف جلب مشارکت بیشتر طرفداران فعالیت می‌کند و به هواداران این امکان را می‌دهد که با خرید توکن‌های طرفداری و از طریق رأی‌دهی عمومی در فعالیت تیم‌های خود مشارکت کنند.

    بر اساس اطلاعات وب‌سایت پروژه، همه توکن‌های طرفداری بر روی بلاک چین چیلیز ایجاد می‌شوند و رأی‌گیری روی پلتفرم از طریق مجموعه‌ای از قراردادهای هوشمند انجام می‌شود.

    داده‌های تریدینگ ویو (TradingView) نشان می‌دهد که طی یک ماه گذشته، قیمت چیلیز (CHZ) ۷۶۰ درصد افزایش داشته است. قیمت این توکن از ۰٫۰۲۲ دلار در ۸ فوریه (۲۰ بهمن) به اوج تاریخی خود یعنی ۰٫۱۸۹ دلار در تاریخ ۸ مارس (۱۸ اسفند) رسیده است. حجم معاملات چیلیز نیز در ۲۴ ساعت توانسته رکورد ۱٫۹۲ میلیارد دلاری را ثبت کند.

    رشد ۶۰ درصدی چیلیز پس از موفقیت در عرضه توکن طرفداری آث میلان
    نمودار چهارساعته چیلیز/دلار

    این پلتفرم در حال حاضر توکن‌های طرفداری برخی از مشهورترین باشگاه‌های ورزشی جهان نظیر بارسلونا، یوونتوس، آ.اس رم، پاری‌سن ژرمن، گالاتاسرای و اتلتیکومادرید را ارائه می‌دهد.

    توکن چیلیز در اواخر سال ۲۰۲۰ (اواخر آذرماه و اوایل دی‌ماه) و هنگامی که برای راه‌اندازی توکن طرفداری ACM برای باشگاه آث میلان در تاریخ ۲۴ فوریه (۶ اسفند) با بایننس وارد همکاری شد، روند صعودی خود را آغاز کرد. راه‌اندازی این توکن درآمد ۶ میلیون دلاری را برای اکوسیستم CHZ محقق کرد.

    ACM بخشی از یک شبکه شامل ۲۳ سازمان ورزشی و ورزش الکترونیکی است که قصد دارند با چیلیز برای راه‌اندازی توکن طرفداری همکاری کنند.

    گفتنی است قیمت چیلیز در تاریخ ۲ مارس (۱۲ اسفند) نیز با یک جهش قیمتی روبه‌رو شد. در آن تاریخ الکساندر دریفوس (Alexandre Dreyfus) مدیرعامل پروژه اعلام کرد که ۵۰ میلیون دلار برای گسترش فعالیت‌ها در ایالات‌متحده اختصاص داده است. او همچنین گفت که این پروژه برنامه‌هایی برای شروع همکاری با لیگ‌های محلی و حرفه‌ای ایالات متحده دارد.

    داده‌های به دست آمده از شاخص ورتکس (VORTECS) کوین تلگراف مارکت پرو چشم‌انداز صعودی چیلیز را در تاریخ ۱ مارس (۱۱ اسفند) و قبل از افزایش قیمت اخیر این پروژه تشخیص داد.

    در حال حاضر مدیران چیلیز مذاکرات پیوسته‌ای با برگزارکنندگان مسابقات قهرمانی جهان فرمول یک دارند و اگر بتوانند با تیم‌های ورزشی محبوب ایالات‌متحده وارد همکاری شوند، این پروژه می‌تواند در موقعیت خوبی قرار گرفته و رشد بیشتری را تجربه کند. رشد پروژه‌هایی نظیر چیلیز باعث عجین‌شدن هر چه بیشتر فناوری بلاک چین و NFTها در صنعت ورزش می‌شود.

    رشد ۶۰ درصدی چیلیز پس از موفقیت در عرضه توکن طرفداری آث میلان

    در این باره بیشتر بخوانید

    • غول پرداخت ارزهای دیجیتال ریپل را اضافه می‌کند
    • تیم دریپر، میلیاردر بیت کوین از آلت کوین‌های خود رونمایی کرد
    • وضعیت بازار: کاهش قیمت بیت کوین، اتریوم و آلت کوین‌های بالای جدول
    • قیمت مونرو به بالاترین حد دو سال اخیر رسید؛ ۲۰۰ درصد رشد در ۱۰ ماه
    • کاردانو برای ارتقای بزرگ خود یک هارد فورک را اجرا خواهد کرد

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=199419

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم