• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

رشد مداوم قیمت اتریوم؛ معامله‌گران با نمودارِ بیت کوینی ارزها کار می‌کنند

  • کد خبر : 232456
  • 10 اردیبهشت 1400 - 10:14
رشد مداوم قیمت اتریوم؛ معامله‌گران با نمودارِ بیت کوینی ارزها کار می‌کنند

قیمت اتریوم، ارز شماره دو بازار، بار دیگر با شکستن اوج تاریخی خود، موفق شد جای پای خود را در بازار محکم‌تر کند. همزمان با این نوسانات، کارشناسان معتقدند احتمال رشد بیشتر جفت ارز اتریوم/ بیت کوین وجود ..

  • قیمت اتریوم، ارز شماره دو بازار، بار دیگر با شکستن اوج تاریخی خود، موفق شد جای پای خود را در بازار محکم‌تر کند. همزمان با این نوسانات، کارشناسان معتقدند احتمال رشد بیشتر جفت ارز اتریوم/ بیت کوین وجود دارد.

    به گزارش کوین دسک، شواهد حاکی از آن است که احتمال تداوم روند جفت اتریوم/ بیت کوین وجود دارد؛ چراکه این جفت ارز توانست اوج چندساله خود را بشکند. این اتفاق پس از افزایش سرمایه ورودی به بازار اتر رخ داد.

    داده‌های بازار نشان می‌دهد که اتریوم روز چهارشنبه با عبور از ۲,۷۶۲ دلار تا ۲,۸۰۰ دلار اوج گرفت.

    قیمت اتریوم طی یک ماه گذشته ۴۳ درصد رشد کرده است. این در حالی است که قیمت بیت کوین با کاهشی ۷ درصدی در مدت مشابه همراه بوده است. قیمت اتریوم بر مبنای بیت کوین هم به بیشترین میزان خود در ۲.۵ سال گذشته و بالاتر از محدوده ۰.۰۵۰ بیت کوین رسیده است که خود نشانه تکنیکال بسیار پراهمیتی است.

    نمودار قیمت جفت ارز اتریوم/بیت کوین

    پانکاج بالانی (Pankaj Balani)، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل دلتا اکسچنج (Delta Exchange)، در این باره گفت:

    جفت ارز اتریوم/ بیت کوین از یک دوره تثبیت قیمت چندساله خارج شده است و به نظر می‌رسد که این روند بسیار قدرتمند باشد. در این ناحیه مقاومتی وجود ندارد و انتظار داریم که تا ۰.۱ بیت کوین این روند پا بر جا باشد.

    مفهوم آن این است که تغییر جریان مداوم سرمایه از بیت کوین به اتریوم احتمالاً طی ماه‌های آینده ادامه خواهد یافت.

    داده‌های کوین شیرز که اوایل هفته گذشته منتشر شد، نشان می‌دهد که سرمایه‌ها در بازار اتریوم و محصولات سرمایه‌گذاری مرتبط با آن، ۳۴ میلیون دلار بوده است و این در حالی است که این حجم در ارتباط با بیت کوین با کاهشی ۲۱ میلیون دلاری همراه بوده است.

    ملتم دمیرورز (Meltem Demirors)، مدیر ارشد بخش استراتژی کوین شیرز، با اشاره به افزایش سرمایه ورودی از بازار یک ارز دیجیتال به بازار ارز دیجیتال دیگر، گفت:

    تقاضا در حال تغییر است.

    رائول پال (Raoul Pal)، مدیرعامل ریل ویژن گروپ (Real Vision Group)، هم با اشاره به پیشی‌گرفتن عملکرد خوب اتریوم نسبت به بیت کوین گفت:

    در این نقطه چرخه ریسک و با وجود راه‌اندازی اتریوم ۲.۰ و کاهش کارمزدهای اتریوم و کاهش عرضه، با خودم کلنجار می‌روم که تمام بیت کوین‌هایم را نفروشم و موقعیت‌هایم را به بازار اتریوم منتقل نکنم. باید بگویم که من یک خریدار پروپاقرص بیت کوین هستم، ولی اتریوم عملکرد بهتری دارد و این موضوع آن را به یک دارایی بهتر برای سرمایه‌گذاری تبدیل می‌کند.

    توسعه‌دهندگان انتظار دارند که اتریوم ۲.۰ یا به‌عبارت دیگر، تغییر پروتکل اجماع اتریوم از اثبات کار به اثبات سهام، تا پایان سال جاری میلادی نهایی شود. بعد از این به‌روزرسانی، ویتالیک بوترین، خالق اتریوم، در نظر دارد که شاردینگ را وارد سازوکار اتریوم کند تا بدین ترتیب، ظرفیت پردازش تراکنش‌ها بیشتر شود. این کار با تقسیم پایگاه داده به ۶۴ بلاک چین کوچک انجام خواهد گرفت. در این صورت می‌توان منتظر کاهش کارمزدها بود که خود باعث افزایش فعالیت‌ها و تقاضای بیشتر برای اتر می‌شود.

    لنارد نئو (Lennard Neo)، با بیان این موضوع که رشد قیمت جفت ارز اتریوم/بیت کوین مقاومت چندانی ندارد، گفت که این راه چندان هم آسان نخواهد بود. او در ادامه افزود:

    جهشی که در نمودار هفتگی مشاهده شد بسیار پراهمیت است، چرا که مقاومت بعدی در محدوده ۰.۰۹ دلار است که در ماه مه ۲۰۱۸ ایجاد شده بود. این احتمال وجود دارد که اتریوم/بیت کوین پیش از ادامه روند صعودی، بار دیگر تا حمایت ۰.۰۴ تا ۰.۰۴۵ بیت کوین پایین بیاید.

    شایان ذکر است که جفت ارز اتریوم/بیت کوین برای عبور از این حمایت سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشت.

    نباید فراموش کرد که اصلاح قیمت بیت کوین که از جمله شاخصه‌های بازارهای صعودی است، ممکن است باعث کاهش موقتی قیمت جفت ارز اتریوم/بیت کوین شود؛ چراکه تجربه نشان داده است که سقوط قیمت بیت کوین به سقوط بیشتر بازار آلت کوین‌ها منتهی می‌شود.

    قیمت بیت کوین چندی پیش تا کف ۴۸,۰۰۰ دلاری سقوط کرده بود. این در حالی است که خریداران با وجود تداوم سیاست‌های تسهیل کمی فدرال رزرو، جرأت چندانی برای ورود به این بازار ندارند.

    شاخص مکدی هم که برای تعیین قدرت و تغییرات روندها مورد استفاده قرار می‌گیرد، به زیر صفر رسیده است. این مسئله برای اولین بار از ماه مارس ۲۰۲۰، نشان‌دهنده یک نقطه عطف نزولی یا تغییر روند است.

    بالانی در این باره گفت:

    سقوط به زیر ۶۰,۰۰۰ دلار لازم بود تا رویکرد صعودی احیا شود.

    رشد مداوم قیمت اتریوم؛ معامله‌گران با نمودارِ بیت کوینی ارزها کار می‌کنند

    در این باره بیشتر بخوانید

    • همزمان با رسیدن قیمت بیت کوین به ۲۲,۰۰۰ دلار، اتریوم رکورد سال ۲۰۲۰ را شکست
    • رشد بیش از ۱۰۰ درصدی اتر در سال ۲۰۲۰؛ سه برابر بهتر از بیت کوین!
    • بیت کوین و اتریوم در ۶ دقیقه بیش از ۱۲٪ سقوط کردند!
    • وضعیت بازار: رشد بیت کوین، سقوط وحشتناک ریپل
    • ۳۰ ارز دیجیتال مطرح بازار در سال ۲۰۲۰ به‌طور میانگین ۳۰۰ درصد رشد کرده‌اند

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=232456

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم