• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

راه‌اندازی کارپوشه الکترونیکی در بانک پارسیان

  • کد خبر : 142995
  • 07 آبان 1399 - 13:35
راه‌اندازی کارپوشه الکترونیکی در بانک پارسیان

راه‌اندازی کارپوشه الکترونیکی در بانک پارسیان کارپوشه الکترونیکی در بانک پارسیان راه‌اندازی شد.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک‌ پارسیان، در زندگی پرشتاب امروزی و انبوه کارهای به جا مانده، سامانه های الکترونیکی راهگشای بسیاری از مسائل شده اند. این سامانه ها به ویژه برای مدیران پرمشغله و پرسنل سازمان هایی اهمیت یافته اند که هرروز بزرگ و بزرگ تر می شوند و سامان دادن به امور آنها هرروز پیچیده تر می شود. در این میان بانکداری الکترونیک جایگاه ویژه ای دارد. از این رو بانک ها هم توجه خاصی را به آن معطوف کرده اند. یکی از خدمات بانکداری الکترونیک که چند سالی است توجه بانک های وطنی را به خود جلب کرده، خدمات مدیریت سپرده های چند امضایی و تسهیل مدیریت امور حساب های بانکی اشخاص حقوقی است.
این سامانه ها، امکاناتی را برای مشتریان حقوقی و صاحبان حساب های چندگانه فراهم می کنند تا بتوانند به صورت محدود و کنترل شده، به حساب های موردنظر دسترسی داشته باشند و گزارش های مالی مورد نیاز را دریافت کنند. در واقع این خدمت، کارپوشه (کارتابل) الکترونیکی در اختیار اشخاص مجاز شرکت هاست ‌که بدون محدودیت مک..

  • راه‌اندازی کارپوشه الکترونیکی در بانک پارسیان

    کارپوشه الکترونیکی در بانک پارسیان راه‌اندازی شد.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک‌ پارسیان، در زندگی پرشتاب امروزی و انبوه کارهای به جا مانده، سامانه های الکترونیکی راهگشای بسیاری از مسائل شده اند. این سامانه ها به ویژه برای مدیران پرمشغله و پرسنل سازمان هایی اهمیت یافته اند که هرروز بزرگ و بزرگ تر می شوند و سامان دادن به امور آنها هرروز پیچیده تر می شود. در این میان بانکداری الکترونیک جایگاه ویژه ای دارد. از این رو بانک ها هم توجه خاصی را به آن معطوف کرده اند. یکی از خدمات بانکداری الکترونیک که چند سالی است توجه بانک های وطنی را به خود جلب کرده، خدمات مدیریت سپرده های چند امضایی و تسهیل مدیریت امور حساب های بانکی اشخاص حقوقی است.

    این سامانه ها، امکاناتی را برای مشتریان حقوقی و صاحبان حساب های چندگانه فراهم می کنند تا بتوانند به صورت محدود و کنترل شده، به حساب های موردنظر دسترسی داشته باشند و گزارش های مالی مورد نیاز را دریافت کنند. در واقع این خدمت، کارپوشه (کارتابل) الکترونیکی در اختیار اشخاص مجاز شرکت هاست ‌که بدون محدودیت مکانی و زمانی می توانند از آن استفاده کنند.

    بانک پارسیان با راه اندازی سامانه ای با عنوان "پارس یار"، این خدمت را در اختیار مشتریان ویژه خود قرار داده است. این سامانه که با همکاری شرکت تامین خدمات سیستم های کاربردی کاسپین راه اندازی شده ابزاری است که اشخاص حقوقی درجه یک می توانند به کمک آن گردش وجوه حساب های بانکی خود در بانک پارسیان را پایش و با استفاده از گزارش های گوناگون آن، اطلاعات بانکی مورد نیاز را استخراج کنند.

    سامانه یاد شده این امکان را برای مشتریان حقوقی درجه یک و صاحبان حساب های چند گانه فراهم می کند تا بتوانند به صورت محدود و کنترل شده امکان استفاده از برخی امکانات اینترنت بانک شرکت را در اختیار کارکنان خود متناسب با اختیارات آنها قرار دهند و صاحبان امضا یا افرادی که توسط آنها معرفی می شوند به تناسب سطح دسترسی مصوب هیات مدیره شرکت، از خدمات بهره مند شوند.

    از جمله دیگر قابلیت های سامانه "پارس یار" دریافت صورت حساب توسط افراد مجاز با جزئیات مربوطه است. همچنین از طریق این سامانه می توان گزارش چک های واگذار شده تا مشاهده نتیجه وصول چک ها را پیگیری کرد و مشخصات چک را در سیستم تعریف نمود تا در صورت مغایرت به کاربر بانک اخطار داده شود.

    محمد رحیم زاده عبدی، مدیر سیستم های نرم افزاری و اطلاعاتی بانک پارسیان در این زمینه می گوید: این سامانه به منظور انجام عملیات بانکی روزمره از قبیل انتقال وجه و دریافت صورتحساب برای اشخاص حقیقی و حقوقی به صورت غیر حضوری و با امنیت بالا طراحی شده است. به گفته وی استفاده از انواع انتقال وجه عادی، پایا، ساتنا با قابلیت کارپوشه برای حساب های چندامضایی – مشاهده موجودی و صورتحساب – واریز دسته جمعی با امکان بارگذاری فایل در این سامانه طراحی شده است.

    رحیم زاده عبدی، مخاطبین و مشمولین این طرح را کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی که صاحب حساب های چند امضایی باشند اعلام کرد که می توانند از این سامانه بهره مند شوند.

    وی خاطرنشان می کند در حال حاضرتنها بانک پارسیان جزو اولین بانک هایی است که مشتریان آن قادر به استفاده از خدمات این سامانه می باشند. مدیر سیستم های نرم افزاری و اطلاعاتی بانک پارسیان در پاسخ به این پرسش که در این سامانه چه پروتکل های امنیتی برای جلوگیری از سواستفاده های احتمالی به کار گرفته شده است، می گوید: در این سامانه از رمزنگاری نامتقارن اطلاعات و پیاده سازی امضای دیجیتال تراکنش ها برای امنیت سیستم استفاده شده است.

    وی در مورد میزان استقبال از این سامانه می گوید: تاکنون این سامانه بر روی ۳۶۰ دستگاه نصب شده است.

    رحیم زاده عبدی در مورد چگونگی دسترسی به این سامانه برای اشخاص حقوقی یا صاحبان حساب های مشترک می گوید: فعال سازی برنامه از طریق مراجعه به شعبه و یا خانه پارسیان و فعال سازی حساب های از طریق شعبه امکان پذیر است.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا باتوجه به لزوم گسترش خدمات غیرحضوری بانکی، بانک پارسیان طرح های جدید دیگری برای اشخاص حقوقی و حقیقی در این زمینه دارد، خاطرنشان می کند که سرویس های ارائه شده در همین سامانه در حال توسعه هستند و سامانه "پارس۲ "هم در دست اقدام است که به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید. و بر پایه آن کلیه مشتریان بانک امکان استفاده از سامانه را جهت انجام امور بانکی خود خواهند داشت.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=142995

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم