• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

راهنمای خرید تلویزیون

  • کد خبر : 177739
  • 05 بهمن 1399 - 18:56
راهنمای خرید تلویزیون

اگر فکر می کنید انتخاب و خرید تلویزیون سونی از بندر گناوه کار ساده ای است باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید چرا که دیگر مثل قبل انتخاب شما در بین سه چهار مدل نیست بلکه تعداد مدل ها و در کنار آنها ویژگی های مختلف تلویزیون به قدری بالا رفته است که در […]

  • اگر فکر می کنید انتخاب و خرید تلویزیون سونی از بندر گناوه کار ساده ای است باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید چرا که دیگر مثل قبل انتخاب شما در بین سه چهار مدل نیست بلکه تعداد مدل ها و در کنار آنها ویژگی های مختلف تلویزیون به قدری بالا رفته است که در هنگام خرید کاملا شما را گیج و به اشتبه می اندازد.پس به شما توصیه می کنیم قبل از اقدام به خرید یا استعلام قیمت تلویزیون سونی در بندر گناوه این متن را تا انتها بخوانید. ویژگی های مختلف در مدل های گوناگون باعث به اشتباه انداختن و انتخاب نامناسب شما می شوند البته اگر با این ویزگی ها و قانون و قاعده خرید تلویزیون آشنا نباشید. 7 مرحله زیر به شما در تعیین مشخصات مهم برای شما کمک می کند و می توانید تلویزیون مناسب برنامه ها و البته بودجه خود را انتخاب کنید.جهت استعلام قیمت تلویزیون sony در بندر گناوه به این لینک مراجعه نمایید. بنابراین با ما و این راهنمای جامع خرید تلویزیون سونی از بندر گناوه ، شرایط و ویژگی های جدید آنها همراه باشید.
    مرحله شماره 1- باید بودجه خود را به طور دقیق معین کنید.

    قبل از شناخت نسلهای تلویزیونهای امروزی ، انتخاب اندازه مناسب و همه اینها باید به بخش اقتصادی داستان توجه کنید.
    “مارک” ، “اندازه” ، “وضوح تصویر” و “نوع” مهمترین عوامل تعیین کننده در قیمت تلویزیون هستند. دامنه قیمت در این منطقه گسترده است ، بنابراین دقیقاً مشخص کنید که چه مقدار می خواهید هزینه کنید.

    مرحله شماره 2 – اتاق شما چند متر است و می خواهید تلویزیون چند اینچی بخرید؟

    انتخاب اندازه مناسب تلویزیون ، تصویری جامع از شما به وجود می آورد. اگر تلویزیون سونی شما برای فضایی که در نظر دارید خیلی بزرگ است. احتمالاً متوجه کاهش وضوح تصویر خواهید شد. اندازه قیمت تلویزیون در بندر گناوه مناسب را جدی بگیرید ، زیرا با تصمیم گیری اشتباه ، نمی توانید از تمام ویژگی های تلویزیون خریداری شده بهره کافی را ببرید.

    مرحله 3: کدام صفحه را انتخاب کنید؟

    صفحه مهمترین قسمت خرید تلویزیون است.البته توجه داشته باشید تنها قسمت مهم تلویزیون نیست اما اگر صفحه بی کیفیت باشد دیگر امکانات دیگر مهم نیستند چون به درد شما نخواهند خورد! با خواندن این بخش می توانید اطمینان حاصل کنید که دانش قابل قبولی برای خرید مناسب دارید ، موارد زیر را در نظر بگیرید تا صفحه مناسب خود را انتخاب کنید.
    1- کدام تکنولوژی صفحه نمایش مناسب است؟

    این کیفیت تصویری است که تلویزیون شما ارائه می دهد که شامل LED ، QLED و OLED است.این تکنولوژی ها همان جدید های موجود در بازار هستند که البته با هم تفاوت های زیادی دارند. از آنجا که دیگر از فناوری های قدیمی مانند LCD یا Plasma استفاده نمی شود ، همه این نوع از فناوری LED استفاده می کنند. اکثر تلویزیون های LED تجربه لذت بخشی از مشاهده را برای شما فراهم می کنند.البته در سایزهای کوچک می توانند همه تکنولوژی ها مناسب باشند و تفاوت آنها با افزایش ستیز صفحه نمایش کاملا مشهود خواهند شد. برای آگاهی از جزئیات و مقایسه این سه دسته ، توضیحات زیر را بخوانید.
    تلویزیون های LED (تلویزیون های LCD با نور LED)

    خیلی ها اشتباهی ال ای دی رو نوع تلویزیون می دونن اما در اصل این نوعی تکنولوژی نورپردازی در تلویزیون است که نقاط مثبت زیاد اما نقاط ضعف هم دارد.. در حقیقت ، بیشتر تلویزیون های موجود در بازار از پنل های LCD با نور پس زمینه LED استفاده می کنند. عیب اصلی این نوع تلویزیون این است که رنگ سیاه به دلیل نور پس زمینه و محدودیت زاویه دید عمیق نیست. فناوری ای که مدت هاست با تلویزیون های LCD همراه است Quantum Dots نامیده می شود. علاوه بر لایه های LCD و LED ، لایه دیگری نیز در این تلویزیون ها وجود دارد که شامل یک سری نانوکریستال است. این نقاط با برخورد نور پس زمینه به آنها روشن می شوند و باعث افزایش روشنایی و طیف رنگی تلویزیون می شوند.

    کدام تلویزیون سونی موجود در گناوه مدل طول عمر بالا و مصرف کم دارد؟

    تلویزیون های QLED دارای مصرف کاملا بهینه و مناسبی هستند و نیازی به نگرانی راجب هزینه برق مصرفی آنها نیست. وقتی تلویزیون روشن است ، همه پیکسل ها روشن هستند و برای هر پیکسل روشن انرژی مصرف می شود. جالب است بدانید که در تلویزیون OLED فقط پیکسل هایی که سبک هستند انرژی مصرف می کنند و پیکسل های سیاه که سیاه تولید می کنند انرژی مصرف نمی کنند.احتمالا شنیدید که در پنل های کیوال ای دی سیاهی عمیق تر و پررنگ تر است به این دلیل که در این نوع پنل سیاهی با تولید رنگ سیاه تولید نمی شود بلکه پیکسل مورد نظر کاملا خاموش می شود تا تاریک ترین حالت ممکن را به کاربر نشان دهد. اما جالبتر اینکه ، تولید انرژی برای تولید رنگهای تیره کاهش می یابد و با تولید نور انرژی مصرف می شود. در حقیقت ، تلویزیون های OLED نسبت به تلویزیون های QLED انرژی کمتری مصرف خواهند کرد. برخلاف تلویزیون های OLED ، برخلاف تلویزیون های QLED ، برای نمایش تصاویر به چند لایه بستگی ندارند و فقط از یک لایه لامپ های LED استفاده می کنند ، ضخامت و وزن آنها بسیار کمتر است. اگر نگران زندگی تلویزیون خود هستید ، می توانید تلویزیون های QLED را راحت تر انتخاب کنید. زیرا مدت زمان طولانی است که فناوری LCD در بازار وجود دارد و عمر طولانی صفحه نمایش های ساخته شده با آن ثابت شده است.
    مقایسه عمق رنگ سیاه و تیره در تلویزیون ها

    یکی از مهمترین عوامل در تعیین کیفیت تصویر تلویزیون تولید رنگ سیاه عمیق و تیره است. هرچه رنگ سیاه عمیق تر باشد ، کنتراست صفحه بیشتر و رنگ ها غنی تر می شوند. تلویزیون های QLED به دلیل استفاده از نور پس زمینه ، حتی با استفاده از فناوری های پیشرفته در این زمینه ، قادر به دستیابی به تاریکی کامل نیستند و مانند OLED به کنتراست بی نهایت دست می یابند. وقتی صحبت از Black Level می شود ، بدون شک OLED به عنوان یک قهرمان برتر سلطنت می کند.

     

    سه بعدی نخرید چرا که بدرد نمی خورد!

    هیچ چیزی نمی تواند مطلق خوب یا بد باشد اما در دنیای تکنولوژی قضاوت راجب چیزی به این بر می گردد که خوبیت آن بیشتر است یا بدیش! محبوبیت بالای پنل های 4K نیز به دلیل محتوای موجود در آنها است که روز به روز در حال افزایش است ، اما متأسفانه این امر برای فناوری 3D رخ نداد. بنابراین ما توصیه می کنیم که هیچ هزینه اضافی برای این فناوری هزینه نکنید.
    برای اتاق من تلویزیون چند اینچ مناسب است؟

    اول از همه ، در راهنمای خرید تلویزیون سونی از بندر گناوه ، باید ذکر کنیم که شما فقط دو محدودیت جدی در انتخاب اندازه و اینچ تلویزیون دارید ، به نام بودجه و فضا. به عبارت دیگر هرچه تلویزیون بزرگتر باشد گرانتر خواهد بود و از طرف دیگر به فضای بیشتری احتیاج خواهید داشت. اگر این دو محدودیت برای شما منطقی نیست ، پس می توانید تلویزیون بزرگتری انتخاب کنید. در هر صورت ، یک سری دستورالعمل ها برای انتخاب اندازه تلویزیون استاندارد و اینچ وجود دارد که می توانید با مراجعه به سایت فول ویزیون آن را مطالعه نمایید.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=177739

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم