نماد سایت پول بانک

رئیس پیشین SEC درباره مقررات جدید پیرامون بیت کوین هشدار داد

  • جی کلیتون، رئیس پیشین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، در یک مصاحبه تلویزیونی هشدار داد که مقررات جدیدی پیرامون بیت کوین به‌زودی اعلام خواهد شد.

    به گزارش کوین دسک، جی کلیتون (Jay Clayton) روز پنجشنبه در گفت‌وگویی با شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) گفت که بیت کوین ازنظر SEC اوراق بهادار نیست، اما این بدان معنا نیست که نباید برای آن مقرراتی وضع شود.

    کلیتون در مورد بیت کوین گفت:

    جایگاه بیت کوین در نهایت تا حدی از طریق مقررات داخلی و بین‌المللی مشخص می‌شود و من گمان می‌کنم که در این زمینه هم مقررات مستقیم و هم غیرمستقیم تدوین خواهد شد.

    رئیس پیشین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا تأکید کرد که در این مصاحبه «به‌عنوان یک شهروند» صحبت می‌کند و نه رئیس سابق SEC.

    این کمیسیون در زمان ریاست کلیتون با عرضه‌های اولیه سکه ثبت‌نشده و کلاهبردارانه مقابله کرد. SEC همچنین از تصویب هرگونه درخواست ایجاد صندوق قابل معامله در بورس (ETF) مرتبط با بیت کوین خودداری و از شرکت ریپل (Ripple Labs) شکایت کرد.

    کلیتون در ماه مارس یک پست مشاوره‌ای را در صندوق پوشش ریسک مدیریت دارایی دیجیتال وان ریور (One River Digital Asset Management)، شرکت مادر صندوق دارایی‌های دیجیتالی تازه‌تأسیس وان ریور دیجیتال (One River Digital)، بر عهده گرفت.

    او همچنین به‌عنوان رئیس غیراجرایی هیئت مدیره آپولو گلوبال منجمنت (Apollo Global Management) منصوب شده است.

    رئیس پیشین SEC درباره مقررات جدید پیرامون بیت کوین هشدار داد

    در این باره بیشتر بخوانید

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل