نماد سایت پول بانک

دکتر مهرشاد در آیین افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در حال تبدیل شدن به هاب اقتصادی و تجاری منطقه است/ پیش بینی برگزاری ۷۰ عنوان نمایشگاه در سال

  • معاون امور نمایشگاهی مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گفت: پتانسیلی که در حال حاضر در مجموعه شهر آفتاب وجود دارد، این است که بدون هیچگونه تداخل و ایجاد بار ترافیکی، حدود ۱۳ هزار خودرو را می تواند در خود جای دهد و این قابلیت ایجاد شده که ما بتوانیم میزبان رویداد های پر مخاطب و عمومی تر باشیم؛ مثل نمایشگاه کتاب.

    به گزارش خبرنگار حوزه نمایشگاه سایت خبری پول بانک، آیین افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی، پیش ازظهر امروز چهارشنبه 18 آبان ماه 1401، با حضور دکتر محمد عبده زاده رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، دکتر فرشید مهرشاد معاون امور نمایشگاهی مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، دکتر مسعود مستوفی رئیس برگزاری نمایشگاه، دکتر سینا مستوفی مدیر اجرایی نمایشگاه و جمعی از اصحاب رسانه، در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.

    دکتر فرشید مهرشاد، معاون امور نمایشگاهی مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب

    دکتر فرشید مهرشاد، معاون امور نمایشگاهی مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: امروز شاهد افتتاح پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی بودیم. این نمایشگاه جزو نمایشگاههای تخصصی است که گروه هدف آن بخش آزمایشگاه ها، شرکت ها و تامین کننده های مواد شیمیایی و تجهیزات هستند.

    وی ادامه داد: شهر آفتاب در حالی میزبان این رویداد است که با تغییراتی که اخیرا اتفاق افتاده، کریدور جدیدی برای برگزاری نمایشگاه و حضور شرکت کنندگان ایجاد شده که می‌تواند ارتقای کیفیت و رضایتمندی برای مشتری و ذی‌ نفعان را داشته باشد.

    معاون امور نمایشگاهی مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، افزود: یکی از مزیت های آن این است که ما در این مجموعه به صورت مستقیم، خدمات را به مشتریان اصلی ارائه می‌کنیم؛ چون رضایت آنها برای ما بسیار مهم است و از طرفی شهر آفتاب در گذر زمان که دچار کم مهری از طرف بخش های مختلف شده است، طی این اواخر و با همت مدیریت جدید این مجموعه و حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر تهران، در حال تبدیل شدن به هاب اقتصادی و تجاری در منطقه است که می تواند تاثیرگذار برای کل تهران به خصوص بخش جنوب تهران از لحاظ توسعه اقتصادی و تجاری باشد.

    دکتر مهرشاد، ادامه داد: پتانسیلی که در حال حاضر در این مجموعه وجود دارد، این است که بدون هیچگونه تداخل و ایجاد بار ترافیکی، حدود ۱۳ هزار خودرو را می تواند در خود جای دهد و این قابلیت ایجاد شده که ما بتوانیم میزبان رویداد های پر مخاطب و عمومی تر باشیم؛ مثل نمایشگاه کتاب. ما با آغوش باز از این موضوعات استقبال می‌کنیم و به دنبال آن هستیم که بار ترافیکی و سختی هایی که مردم و شهروندان تهران به واسطه برگزاری نمایشگاه در سطح تهران(اشاره به نمایشگاه سئول) متحمل هستند در اینجا پوشش دهیم و اتفاقات بهتری را شاهد باشیم.

    معاون امور نمایشگاهی مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، در پایان سخنان خود، پیرامون تقویم نمایشگاهی مجموعه شهر آفتاب بیان داشت: پیش بینی ظرفیت رفتن به سمت ۶۰ الی ۷۰ عنوان نمایشگاهی را داریم؛ البته در حال حاضر ۴۸ عنوان را برای سال آینده قطعی کرده ایم و به آن تعداد انشالله دست پیدا خواهیم کرد و در اسرع وقت به صورت رسمی هم اعلام خواهیم کرد که هم شرکت کنندگان و هم مخاطبین پیرامون آن برنامه‌ریزی های لازم را داشته باشند.

    پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی در یک نگاه

    در پنجمین دوره این نمایشگاه، ۱۸۰ شرکت تولیدی و بازرگانی ایرانی و نماینده های شرکت های خارجی حضور دارند.

    همچنین حضور ۱۲ شرکت دانش بنیان می تواند تحقق شعار سال که تولید، اشتغال‌زایی و دانش بنیان است، را تسهیل نماید.

    بنا به این گزارش، در آیین افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی، بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله قرآن مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، روبان نمادین آغاز به کار نمایشگاه بریده شد و در ادامه مدیران حاضر در محل، از بخش های گوناگون نمایشگاه بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با دستاوردهای برخی از این شرکتهای حاضر در نمایشگاه آشنا و پای درد دل و صحبتهای مدیران آنها نشستند.

    گفتنی است، پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی، به مدت چهار روز – از ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه 1401 و از ساعت 10 الی 17، در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، میزبان متخصصان، فعالان و علاقه مندان حوزه صنایع شیمیایی و خدمات آزمایشگاهی خواهد بود و بازدید از آن برای عموم، آزاد و رایگان می باشد.

    خبرنگار: کوروش جم

    البوم عکس

    فیلم های ویدئویی نمایشگاه

    ویدئو 1

    ویدئو 2

    ویدئو 3

    ویدئو 4

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل