نماد سایت پول بانک

دکتر مظاهری در اولین رویداد بزرگ متاورس: میلیاردها دلار درآمد ارزی ایران از صادرات خدمات در متاورس/ قوه قضائیه اگر دیر بجنبد باید منتظر سیل پرونده های حل نشدنی باشد  

  • رئیس انجمن متاورس ایران گفت: تا سال 2025 می توانیم، از طریق متاورس بعنوان یک کارخانه تولید خدمات، به 90 میلیارد دلار درآمد با صادارت خدمات برسیم.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، اولین رویداد بزرگ متاورسی خاورمیانه، روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۰، با حضور دکتر امیرحسین مظاهری سیف رئیس انجمن متاورس ایران، جمعی از فعالان و کنشگران حوزه اقتصاد و کسب و کار، در محل تالار فیض مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

    دکتر امیرحسین مظاهری سیف، رئیس انجمن متاورس ایران

     دکتر امیرحسین مظاهری سیف، رئیس انجمن متاورس ایران، در این همایش گفت: تا سال 2025 می توانیم، از طریق متاورس بعنوان یک کارخانه تولید خدمات، به 90 میلیارد دلار درآمد با صادارت خدمات برسیم .

    وی ادامه داد: جمعیت تحصیل کرده و بیکار کشور، یک فرصت ملی برای حضور در متاورس بعنوان یک ابزار کار می باشد.

    رئیس انجمن متاورس ایران، افزود: بدینوسیله بتوانند بعنوان کارگران مدرن یا متاورسی به ارائه خدمات بپردازند.

    دکتر مظاهری سیف، با تشریح یک نمونه که توانسته است از طریق صادرات خدمات به ماهانه 200 هزار دلار درآمد برسد، اشاره کرد.

    وی در ادامه بیان داشت: اگر از این فرصت استفاده نکنیم، کشورهای دیگر منتظر ما نمی مانند؛ در دنیای مدرن قانون بقای فرصت وجود دارد.

    رئیس انجمن متاورس ایران، با چاشنی طنز قانون بقای فرصت را اینگونه بیان کرد: فرصتها از بین نمیروند؛ بلکه از فرد ناتوانی به فرد توانمند انتقال پیدا می کند.

    دکتر مظاهری سیف، خاطرنشان کرد: اگر اکنون تلاش با یک نقشه راه شروع شود، می توانیم به نتایج دلخواه برسیم.

    بنا به این گزارش، علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر، به سایت های انجمن متاورس ایران  www.PMS.ir و www.MrMetavers.com مراجعه نمایند.

    گفتنی است، اولین رویداد بزرگ متاورسی خاورمیانه، در بازده زمانی یک روزه، با برپایی اختتامیه، روز پنجشنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۴۰۰، با حضور دکتر امیرحسین مظاهری سیف رئیس انجمن متاورس ایران، فعالان و کنشگران حوزه اقتصاد و کسب و کار، به کار خود در محل تالار فیض مرکز همایشهای بین المللی صدا و سیما پایان داد.

    فیلم ویدئویی گفتگو با دکتر مظاهری

    تصاویر همایش

     

     

     

     

     

     

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل