نماد سایت پول بانک

دکتر مستوفی در آیین افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی: اکثر شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور دارند نمایندگان برندهای معتبر اروپایی نیز هستند

  • مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی گفت: مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، پتانسیل های خوبی برای برگزاری هر نمایشگاه و با هر ابعادی دارد؛ به خصوص در مقیاس جهانی که امیدواریم این امر هر چه زودتر در این مجموعه اتفاق بیافتد.

    به گزارش خبرنگار حوزه نمایشگاه سایت خبری پول بانک، آیین افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی، پیش ازظهر امروز چهارشنبه 18 آبان ماه 1401، با حضور دکتر محمد عبده زاده رئیس سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران، دکتر فرشید مهرشاد معاون امور نمایشگاهی مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب، دکتر مسعود مستوفی رئیس برگزاری نمایشگاه، دکتر سینا مستوفی مدیر اجرایی نمایشگاه و جمعی از اصحاب رسانه، در مجموعه نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.

    دکتر سینا مستوفی، مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی

    دکتر سینا مستوفی، مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، یک نمایشگاه تخصصی بوده و در حوزه های گوناگون غذایی، دارویی، آزمایشگاه های صنعتی، بالینی و آموزشی می باشد.

    وی در ادامه، هدف از برگزاری این نمایشگاه را ارائه ظرفیت های شرکت های دارویی و آزمایشگاهی دانست و بیان داشت: در این نمایشگاه اکثر شرکت هایی که حاضر هستند، نمایندگان برند های معتبر اروپایی نیز می باشند.

    مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی، عنوان کرد: امسال در حالی پنجمین دوره این نمایشگاه را برگزار می کنیم که فضای آن ۱۲ هزار متر مربع و با حضور ۱۷۹ شرکت می باشد.

    دکتر مستوفی، ادامه داد: این نمایشگاه به لحاظ تعداد بازدید کننده، جزو بزرگترین نمایشگاههای مجموعه شهر آفتاب است و پیش بینی می شود حدود پنج هزار نفر از آن بازدید کنند.

    مدیر اجرایی پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی، در پایان سخنان خود، ظرفیت‌های مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب را بسیار توانمند و مناسب ارزیابی کرد و گفت: این نمایشگاه پتانسیل های خوبی برای برگزاری هر نمایشگاه با هر ابعادی دارد؛ به خصوص در مقیاس جهانی که امیدوارم این امر هر چه زودتر در این مجموعه محقق شود.

    پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی در یک نگاه

    در پنجمین دوره این نمایشگاه، ۱۸۰ شرکت تولیدی و بازرگانی ایرانی و نماینده های شرکت های خارجی حضور دارند.

    همچنین حضور ۱۲ شرکت دانش بنیان می تواند تحقق شعار سال که تولید، اشتغال‌زایی و دانش بنیان است، را تسهیل نماید.

    بنا به این گزارش، در آیین افتتاحیه پنجمین نمایشگاه بین المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی، بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام الله قرآن مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، روبان نمادین آغاز به کار نمایشگاه بریده شد و در ادامه مسئولین حاضر در محل، از بخش های گوناگون نمایشگاه بازدید به عمل آوردند و از نزدیک با دستاوردهای برخی از این شرکتهای حاضر در نمایشگاه آشنا و پای درد دل و صحبتهای مدیران آنها نشستند.

    گفتنی است پنجمین نمایشگاه بین‌المللی مواد و صنایع شیمیایی، تجهیزات و خدمات آزمایشگاهی، به مدت چهار روز – از ۱۸ تا ۲۱ آبان ماه 1401 و از ساعت 10 الی 17، در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، میزبان متخصصان، فعالان و علاقه مندان حوزه صنایع شیمیایی و خدمات آزمایشگاهی خواهد بود و بازدید از آن برای عموم، آزاد و رایگان می باشد.

    خبرنگار: کوروش جم

    آلبوم عکس نمایشگاه

    فیلم های ویدئویی آیین افتتاحیه

    ویدئو 1

    ویدئو 2

    ویدئو 3

    ویدئو 4

    ویدئو 5

    ویدئو 6

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل