• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
4

دوج کوین در توییتر از بیت کوین هم محبوب‌تر شد

  • کد خبر : 195883
  • 14 اسفند 1399 - 13:00
دوج کوین در توییتر از بیت کوین هم محبوب‌تر شد

داده‌های اخیر نشان می‌دهد که میزان گفت‌وگوهای توییتری در مورد دوج کوین در ماه گذشته از میزان گفتگوهای مربوط به بیت کوین پیشی گرفته است.
به گزارش دیکریپت، داده‌های وب‌سایت آی‌سی‌او آنالیتیکز (ICO Anal..

  • داده‌های اخیر نشان می‌دهد که میزان گفت‌وگوهای توییتری در مورد دوج کوین در ماه گذشته از میزان گفتگوهای مربوط به بیت کوین پیشی گرفته است.

    به گزارش دیکریپت، داده‌های وب‌سایت آی‌سی‌او آنالیتیکز (ICO Analytics) نشان می‌دهد که ارز دیجیتال دوج کوین در ماه گذشته میلادی در توییتر بیش از هر ارز دیجیتال دیگری موردتوجه قرار گرفته است. نکته جالب اینجاست که حجم گفتگوهای توییتری در مورد دوج کوین از بیت کوین، به‌عنوان ارز دیجیتال شماره یک بازار هم بیشتر بوده است.

    به‌گفته این وب‌سایت که بازار ارزهای دیجیتال را رصد می‌کند، ۱۰.۴ درصد از کل پیام‌های مربوط به ارزهای دیجیتال در شبکه اجتماعی توییتر در ماه فوریه درباره دوج کوین بوده است. در مقابل، بیت کوین با ۱۰.۱ درصد آمار کمتری را به خود اختصاص داده است.

    اشاره به دوج کوین ۱۰ برابر بیشتر از یونی سواپ (Uniswap) بوده است که یک صرافی غیرمتمرکز مبتنی بر اتریوم با ۱۷,۰۰۰ کاربر است.

    دوج کوین در سال ۲۰۱۳ به‌عنوان یک ارز «شوخی» یا میم کوین با تصویر سگی از نژاد شیبا اینو (Shiba Inu) برای خوش‌یمنی ایجاد شد. ارزش بازار این ارز دیجیتال امروز بیش از ۶.۵ میلیارد دلار است و با حضور سلبریتی‌ها، ستاره‌های موسیقی راک و کارآفرینان فناوری و حتی مقام‌های دولتی در مباحث پیرامون آن در شبکه‌های اجتماعی، عجیب نیست که محبوبیتی این چنینی کسب کرده است.

    یکی از بزرگ‌ترین طرفداران دوج کوین ایلان ماسک، مدیرعامل خودروسازی تسلا، است که در گذشته خود را به‌عنوان مدیرعامل دوج کوین معرفی کرده است. او در ماه فوریه جنون توییت درباره دوج کوین را راه انداخت و در یکی از آن‌ها گفت که این ارز دیجیتال به ماه خواهد رفت.

    شهرت دوج کوین به ماسک و توییتر محدود نیست. این ارز در سال ۲۰۲۰ به موضوع بحث‌های نرم‌افزار ویدئوی تیک‌تاک (TikTok) بدل شد و حتی باعث ایجاد «چالش» دوج کوین هم شد که تا چندین روز ادامه داشت.

    این محبوبیت باعث شد که قیمت این آلت کوین سر به فلک بگذارد. براساس داده‌های ابزار بازار کوین گکو (CoinGecko)، دوج کوین از قیمت زیر ۰.۰۰۲ دلار در ژانویه سال ۲۰۲۰ به بالاترین سقف ۰.۰۸۳ دلار در ماه گذشته رسید که حاکی از رشد ۴,۰۵۰ درصدی است.

    در همین حال، دوج کوین به چند دلیل مورد انتقاد قرار گرفته است. یک آدرس به‌تنهایی ۲۷ درصد از کل عرضه آن را در اختیار دارد و این موضوع، نگرانی از تورم مصنوعی قیمت آن را به دنبال داشته است. این موضوعی است که باعث رنجش ماسک هم شده است.

    شبکه دوج کوین برای مدتی طولانی است که هیچ توسعه‌ای به خود ندیده و باعث بروز مشکلاتی در تراکنش‌های آن شده است. اما یک به‌روزرسانی جدید که این هفته انجام شد، امید به رفع این مشکلات دارد.

    دوج کوین در توییتر از بیت کوین هم محبوب‌تر شد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • سرمایه‌گذاران خطرپذیر: با رسیدن بیت کوین به ۱۰۰ هزار دلار، آلت کوین‌ها به پایان راه خود خواهند رسید
    • مکس کایزر: دوره‌ آلت کوین‌ها به سر رسیده است
    • آدام بک: ساخت آلت کوین از توسعه پروژه روی بیت کوین جذاب‌تر است
    • کارشناس مطرح: بیت کوین سال آینده آلت کوین‌ها را نابود می‌کند!
    • ارزش بازار ارزهای دیجیتال برای اولین بار در شش ماه گذشته از ۳۰۰ میلیارد دلار گذشت

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=195883

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم