• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

دوج کوین برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ یک به‌روزرسانی جدید دریافت کرد

  • کد خبر : 195384
  • 13 اسفند 1399 - 10:00
دوج کوین برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ یک به‌روزرسانی جدید دریافت کرد

توسعه‌دهندگان دوج کوین برای اولین بار از سال ۲۰۱۹، نسخه جدیدی از دوج کوین را منتشر کردند. نسخه ۱.۱۴.۳ دوج کوین، مقیاس‌پذیری این ارز دیجیتال را بهتر می‌کند. توسعه‌دهندگان تأکید کرده‌اند که همه نودهای د..

  • توسعه‌دهندگان دوج کوین برای اولین بار از سال ۲۰۱۹، نسخه جدیدی از دوج کوین را منتشر کردند. نسخه ۱.۱۴.۳ دوج کوین، مقیاس‌پذیری این ارز دیجیتال را بهتر می‌کند. توسعه‌دهندگان تأکید کرده‌اند که همه نودهای دوج کوین این به‌روزرسانی را انجام دهند.

    به گزارش دیکریپت، توسعه‌دهندگان دوج کوین، از انتشار به‌روزرسانی جدید پروتکل آن خبر داده‌اند. این به‌روزرسانی به بهبود مقیاس‌پذیری این ارز دیجیتال کمک می‌کند. این میم کوین (Memecoin) اخیراً با حمایت‌های ایلان ماسک محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

    نسخه ۱.۱۴.۳ دوج کوین به‌عنوان یک به‌روزرسانی جزئی معرفی و منتشر شده است اما توسعه‌دهندگان این ارز دیجیتال به صورت جدی توصیه کرده‌اند که همه این به‌روزرسانی نرم‌افزاری را انجام دهند.

    این ارز دیجیتال از ابتدای امسال تا کنون بارها خبرساز شده است. افرادی از جمله ایلان ماسک، جن سیمونز (Gene Simmons)، رهبر گروه موسیقی کیس (Kiss) و تعداد دیگری از افراد مشهور کمک کردند تا این ارز دیجیتال در فوریه (بهمن) به بیش از ۰.۰۸ دلار برسد.

    نکته جالب اینجاست که دوج کوین به‌عنوان یک شوخی توسعه یافت و به همین دلیل توسعه‌دهندگان توجه چندانی به آن نداشتند. آخرین به‌روزرسانی دوج کوین در نوامبر سال ۲۰۱۹ (آبان ۹۸) منتشر شد که نسخه ۱.۱۴.۲ آن در دسترس قرار گرفت. پس از این به‌روزرسانی توسعه این پروژه متوقف شد.

    راس نیکول (Ross Nicoll)، توسعه‌دهنده اصلی دوج کوین می‌گوید در بحبوحه افزایش علاقه مردم به ارزهای دیجیتال، دوج کوین مشکلاتی مرتبط با مقیاس‌پذیری را تجربه کرده است. این مشکلات باعث شد افراد نتوانند بلاک چین را اجرا کرده و تراکنش انجام دهند. در واکنش به این شرایط راس نیکول اظهار داشت که توسعه‌دهندگان دوج کوین به‌دنبال درخواست ثبت به‌روزرسانی جدید برای کد هستند.

    این نسخه جدید باعث می‌شود که نودها با سرعت بیشتری بتوانند اطلاعات مربوط به بلاک‌ها را به نودهای دیگر انتقال دهند. این کار با حذف برخی بازبینی‌های مرتبط با انسجام و یکپارچگی که فرایند را کند می‌کرد، انجام شده است. همچنین این به‌روزرسانی باعث شده مصرف منابع پردازنده برای نودهایی که دوج کوین را اجرا می‌کنند، کاهش پیدا کند.

    علاوه بر این نسخه جدید پروتکل، زمان پیش‌فرضی که پس از آن تراکنش‌های ذخیره‌شده در ممپول (Mempool) منقضی می‌شوند را کاهش می‌دهد. در نسخه‌های قبلی این زمان روی ۳۶۶ ساعت تنظیم شده بود. این اقدام باعث کارایی بیشتر ممپول می‌شود. ممپول جایی است که تراکنش‌های معلق منتظر اضافه‌شدن به بلاک هستند.

    ارز دیجیتال دوج کوین از سگ ژاپنی شیبا اینو (Shiba Inu) الهام گرفته و ارزش بازاری نزدیک به ۶٫۵ میلیارد دلار دارد. دوج کوین در حال حاضر در فهرست ارزهای دیجیتال جهان در جایگاه چهاردهم قرار دارد که برای یک میم‌کوین جایگاه بدی به شمار نمی‌آید.

    دوج کوین برای اولین بار از سال ۲۰۱۹ یک به‌روزرسانی جدید دریافت کرد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • افزایش قیمت ناگهانی دوج کوین با توییت‌های جنجالی ایلان ماسک!
    • قیمت دوج کوین در یک روز بیش از ۱۵۰ درصد رشد کرد!
    • یک میلیاردر دیگر از دوج کوین تمجید کرد: بهترین ابزار برای یادگیری عرضه و تقاضا است
    • سقوط دوج کوین پس از توییت ایلان ماسک: اگر دارندگان بزرگ دوج کوین دارایی خود را بفروشند، حامی کامل آن خواهم بود!
    • دوج کوین در توییتر از بیت کوین هم محبوب‌تر شد

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=195384

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم