نماد سایت پول بانک

دستیار صوتی با یخچال‌های سامسونگ می‌آید

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک،سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است. این شرکت‌ها در صنایع مختلف فعالیت می‌کنند. سامسونگ تولید کننده ۲۰ درصد تولید ناخالص داخلی این کشور است.

    این شرکت کره‌ای روز گذشته یخچال Family Hub 2.0 را معرفی کرد که دستیار صوتی Bixby روی آن نصب شده است. حتی این هوش مصنوعی در آینده برای یخچال‌هایی که فاقد آن هستند در قالب یک به‌روزرسان نرم‌افزاری عرضه می‌شود. سوال اینجاست که این دستیار صوتی چه کاری در یخچال‌های سامسونگ انجام می‌دهد.

    با استفاده از Bixby می‌توانید به دنبال دستور پخت خوراکی‌های مختلف باشید. حتی می‌توانید موسیقی و رادیو گوش کنید. این هوش منصوعی از فرمان صوتی هم پشتیبانی می‌کند. یخچال‌های Family Hub به یک صفحه نمایش لمسی بزرگ مجهز شده‌اند و از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند. به همین دلیل می‌توان دستیار صوتی Bixby را برای آن‌ها عرضه کرد.

     ‌این اولین قدم سامسونگ برای هوشمند کردن تجهیزات خانگی خودش است. سامسونگ با این روش به سرعت خودش را به رقیب جدی گوگل اسیستنت و الکسای شرکت آمازون تبدیل می‌کند. از آنجایی که این شرکت کره‌ای در حوزه اینترنت اشیا فعالیت زیادی دارد، قطعا در آینده محصولات بیشتری با دستیار هوشمند خودش راهی بازار خواهد کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل