• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

دستگاه بسته بندی نان

  • کد خبر : 304971
  • 09 مرداد 1401 - 16:46
دستگاه بسته بندی نان

همواره، کلیه انسان ها به منظور ادامه زندگی و حیات خود به موارد بسیاری نیاز دارند و از رایج ترین آن ها هم می توان به موضوع خوراک آن ها اشاره کرد که قطعا نقش مهم و اساسی را در سلامت و حتی بقاء افراد ایفا می کند. بدیهی است که همگان به دنبال استفاده […]

  • همواره، کلیه انسان ها به منظور ادامه زندگی و حیات خود به موارد بسیاری نیاز دارند و از رایج ترین آن ها هم می توان به موضوع خوراک آن ها اشاره کرد که قطعا نقش مهم و اساسی را در سلامت و حتی بقاء افراد ایفا می کند.

    بدیهی است که همگان به دنبال استفاده از مواد غذایی سالم و البته خوشمزه می باشند و اتفاقا در این راستا هم از اقلام غذایی ضروری از قبیل نان، غلات و … بهره می برند.

    فراموش نکنید که اغلب نان ها پس از پخت و پز به تغییرات بسیاری اعم از فاسد شدن، کپک زدن و … دچار می شوند و البته متخصصان به منظور جلوگیری از این فرایند خطیر، از دستگاه های بسته بندی نان استفاده می کنند که در ادامه قصد داریم به این محصول کارآمد، بپردازیم.

    دستگاه بسته بندی نان چیست؟

    به طور خلاصه می توان گفت که دستگاه بسته بندی افقی از جمله ماشین آلات بسیار پیشرفته محسوب می شود و خوشبختانه به صورت کاملا اتوماتیک و بدون دخالت دست، قادر به بسته بندی مواد غذایی جامد اعم از نان، کیک، کلوچه و …. می باشد.

    چرا باید از دستگاه بسته بندی نان استفاده کنیم؟

    بهتر است بدانید که نان، از جمله محصولات غذایی است که در حداقل زمان به تغییرات فیزیکی و یا شمیایی از قبیل افزایش سفت و سخت شدن، بیات شدن، کپک و … دچار می شود که متاسفانه مصرف کنندگان با میل کردن آن به مسمومیت و حتی بیماری های خطیر، مبتلا خواهند شد.

    دستگاه بسته بندی سلفونی، به بسته بندی موثر و هوشمند این کالای اساسی می پردازد و طبیعتا فرایند بسته بندی، در افزایش طول عمر و کیفیت نان هم بی تاثیر نخواهد بود.

    خبر خوش این که دستگاه بسته بندی نان، منجر به حفظ کیفیت و طعم بی نظیر این دسته از اقلام غذایی می شوند.

    انواع دستگاه بسته بندی نان

    اغلب ماشین آلات در تنوع و گوناگونی بسیاری تولید می شوند و طبیعتا دستگاه بسته بندی افقی هم از این امر مستثنی نمی باشد.

    1) دستگاه بسته بندی پدالی: این دستگاه از مهم ترین تجهیزات در زمینه دوخت و یا بسته بندی اقلام غذایی، خشکبار، نان و … به شمار می آید و البته این بسته بندی مورد نظر به کمک فویل، آلومینیوم، سلفون و …. در اغلب کارخانه ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

    2) دستگاه بسته بندی ریلی: گفتنی است که این دستگاه به صورت نیمه اتوماتیک به وظایف خود می پردازد و از مزایای برجسته این محصول، می توان به سرعت عمل بالای آن اشاره کرد که در حداقل زمان ممکن، قادر به بسته بندی تعداد زیادی نان می باشد.

    فراموش نکنید که این دسته از ماشین آلات به کمک پلاستیک به بسته بندی نان، اشتغال دارند.

    3) دستگاه بسته بندی وکیوم: این کالا از محبوبیت بسیاری در میان مصرف کنندگان برخوردار است؛ چرا که قادر به بسته بندی اقلام غذایی با حداکثر کیفیت هستند و پیش از بسته بندی هم هوای داخل آن را به خوبی خارج می کنند که طبیعتا این امر در ماندگاری بالا و جلوگیری از کپک زدن نان، بی تاثیر نخواهد بود.

    مزایای دستگاه بسته بندی نان

    برخی از افراد دغدغه این را دارند که چرا باید از دستگاه بسته بندی پیلوپک بهره ببرند و در در ادامه قصد داریم به مزایای بی شمار آن اشاره کنیم:

    • بسته بندی با کیفیت از بروز مشکلاتی از قبیل شکستگی و خورد شدن نان، کپک زدن، بیات شدن و … به خوبی جلوگیری به عمل می آورد.
    • نان ها به کمک بسته بندی صحیح و مناسب از عوامل مخرب مانند نفوذ نور خورشید، گرما، جذب گرد و غبار و … در امان می ماند.
    • بدیهی است که دستگاه بسته بندی به حفظ کیفیت و طراوات نان، کمک بسزایی خواهد کرد.
    • همواره، نان ها در معرض آلودگی های فراوانی قرار دارند و عدم بسته بندی آن‌ها منجر به ایجاد مشکلات فراوانی در سلامت انسان ها خواهد شد.

    دستگاه بسته بندی نان لواش

    لازم به ذکر است که لواش، از جمله نان هایی است که بسته بندی مناسب آن از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد؛ چرا که این محصول در کسری از ثانیه به خورد شدن و یا شکستگی دچار می شود که طبیعتا این فرایند منجر به کاهش کیفیت آن خواهد شد.

    فراموش نکنید که به منظور بسته بندی نان لواش، بهتر است که از دستگاه وکیوم استفاده شود.

    دستگاه بسته بندی نان تافتون

    امروزه، دستگاه بسته بندی نان تافتون، دارای امکاناتی اعم از چشم فتوسل، صفحه PLC و … است که از تمایز اصلی این محصول با سایر رقبای خود، می توان به امنیت و کیفیت بالای این دستگاه اشاره کرد.

    بدیهی است که متخصصان در زمان انجام وظیفه با دستگاه بسته بندی نان با خطراتی مانند قطع دست، برق گرفتگی و … مواجه می شوند و البته به منظور جلوگیری از آن، لازم است که نکات ایمنی را به خوبی رعایت کنند.

    دستگاه بسته بندی نان فانتزی

    فراموش نکنید که دستگاه بسته بندی نان فانتزی از جمله محصولاتی هستند که به کمک مکانیک ساده به دوخت و بسته بندی انواع نان مدرن از قبیل باگت، نان همبرگر، نان پیتزا و … اشتغال دارند.

    بدیهی است که این دستگاه قادر به بسته بندی محصولات در ابعاد مختلف و یا نهایت سرعت را دارد و خوشبختانه قطعات موجود در این دستگاه از استیل تعبیه شده است که در مقابل زنگ زدگی و نفوذ آب، از مقاومت چشم گیری برخوردار است.

    قیمت دستگاه بسته بندی نان

    قطعا کارخانه ها و سایر صنایع، پس از آشنایی با این محصول منحصر به فرد به دنبال تهیه آن می باشند و در این راستا هم لازم است که از قیمت دستگاه بسته بندی نان به خوبی، آگاه شوند؛ اما این دسته از تجهیزات در تنوع بسیاری تولید می شوند و طبیعتا نمی توان نرخ دقیق آن را اعلام کرد و شما عزیزان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، بهتر است که به سایت ما مراجعه بفرمایید.

    کلام آخر

    هدف ما در این مقاله این بود که شما را با دستگاه بسته بندی نان و انواع آن بیشتر آشنا کنیم و اکنون به منظور کسب اطلاعات دقیق تر، می توانید با ما تماس بگیرید.

    شرکت ماشین سازی سینا با نام تجاری (سینا اندیش آویژه) با سال ها تجربه در زمینه طراحی و ساخت دستگاه های صنعت بسته بندی آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز می باشد.

    لینک مربوطه :

    https://sinamachine.com/%d8%af%d8%b3%d8%aa%da%af%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b3%d8%aa%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d9%86%d8%a7%d9%86/

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=304971

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم