• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

در قاب بهار /6/ شگفتی آفرینی بانک ملی ایران در بانکداری اینترنتی

  • کد خبر : 6575
  • 05 فروردین 1397 - 13:49

پول بانک: سامانه «بام» و پیام رسان «بله» بانک ملی ایران که امکان انجام انواع عملیات بانکی در فضای مجازی را به خوبی فراهم کرده اند، به شدت مورد استقبال مشتریان قرار گرفته اند.

  • به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، سامانه «بام» که یک شعبه تمام عیار بانکی است و مشتری را تا حد بسیار زیادی از حضور در شعبه بی نیاز می کند، اکنون از مرز دو میلیون و 400 هزار کاربر عبور کرده است.

    این سامانه همانند یک موجود زنده پیوسته در حال به روز رسانی است و در دوره های زمانی مشخص، خدمات تازه ای به مشتریان ارائه می کند.

    پیام رسان «بله» نیز به عنوان یک سامانه بومی پیشرفته، علاوه بر همه خدمات معمول پیام رسان ها، خدمات بانکی منحصر به فردی از قبیل خرید شارژ، کارت به کارت، پرداخت عوارض خروج و پرداخت قبض را ارائه می کند.

    تعداد کاربران این پیام رسان هم اکنون از مرز یک میلیون نفر عبور کرده است.

    در شرایطی که نظام بانکی جهان به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود، بانک ملی ایران نیز همگام با این روند به سرعت خدمات تازه و بدیعی را در این دو بستر اینترنتی ارائه خواهد کرد.

    انتشار خبر: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=6575

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم