• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
5
ربیعی در همایش «کارآفرینان خیر، خیرین کارآفرین»:

در جامعه ای که پر از آسیب اجتماعی است، خانواده مصون نیست!/ باید سنت ها و ارزش های فراموش شده را احیا کنیم

  • کد خبر : 2864
  • 03 آذر 1396 - 18:58
در جامعه ای که پر از آسیب اجتماعی است، خانواده مصون نیست!/ باید سنت ها و ارزش های فراموش شده را احیا کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید فضای کارآفرینی را در بخش هایی ایجاد کنیم که در آن هم توسعه کارآفرینی شکل بگیرد و هم گروه های هدف و آحاد جامعه را شامل شود تا از این طریق یک نظام کارآفرینی در این کشور به وجود آید.

  • خبرنگار – مرجان صالحی

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، همایش «کارآفرینان خیر، خیرین کارآفرین»، با عنوان «بررسی نیکوکاری و کارآفرینی»، توسط بنیاد خیریه آلاء، امروز سه شنبه 30 آبان ماه، با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی، مهندس قدیمی رئیس سازمان خدمات اجتماعی شهرداری تهران، دکتر محمد صالح طیب نیا دبیر همایش، صاحب نظران، کار آفرینان، خیرین و اصحاب رسانه، در سالن همایش مجموعه فرهنگی و ورزشی تلاش برگزار گردید.

     

    علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

    ربیعی، در این همایش اظهار داشت: متاسفانه امروزه، خیر جمعی خیلی وقت است کمرنگ شده و امروز کمتر می بینیم که پیرمردی را از خط کشی خیابان عبور بدهند.

    وی ادامه داد: امروز نیاز داریم که جامعه را با این مقوله همراه کنیم و فرصت های برابر اجتماعی برای همه قائل شویم. در جامعه ای که پر از آسیب اجتماعی است، خانواده مصون نیست؛ لذا اگر طیفی از امر خیر را دور هم جمع کنیم و در جامعه گسترش بدهیم، موفق خواهیم بود.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: جامعه ما دارای ارزش های گرانقدری است، اما فقط آنها را فراموش کرده ایم و باید این سنت ها و ارزش های فراموش شده را احیا کنیم.

    ربیعی اظهار داشت: از محل منابعی که برای اشتغال روستایی و شهرهای زیر ۱۰ هزار نفر جمعیت در نظر گرفته شده، آمادگی داریم برای طرح ها و ایده های خیرین کارآفرین و کارآفرینان اختصاص بدهیم. البته به دنبال پول پاشی نیستیم و درصددیم تا کار ارزشمند کارآفرینان به جای اثربخشی برود.

    وی اقدام کارآفرینان خیر را ارزشمند دانست و با تاکید بر ضرورت جریان سازی کارآفرینی برای توانمند کردن مردم گفت: باید فضای کارآفرینی را در بخش هایی ایجاد کنیم که در آن هم توسعه کارآفرینی شکل بگیرد و هم گروه های هدف و آحاد جامعه را شامل شود تا از این طریق یک نظام کارآفرینی در این کشور به وجود آید.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خیرین جمعی را به منزله عمل صالح دانست و اظهار نمود: امروز در ارتباط با بحث کارآفرینی و رابطه کارآفرینی با خیر جمعی چند نوع رابطه برقرار است.

    ربیعی ادامه داد: یک سری کارآفرینی برای گروه های هدف که کارآفرینان تنها معلولان را به کار می گیرند، نوع دیگری از کارآفرینی که افراد دارای سوء پیشینه و سابقه دار را استخدام می کنند و این نوع کارآفرینی برای گروه های هدف به سرعت در حال گسترش است.

    وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پایان اظهارات خویش گفت: امسال تندیس مرحوم عالی نسب را به عنوان جایزه کارآفرینی انتخاب کردیم و معتقدیم کسانی که دانش، سرمایه و پول خود را به این کشور میخ می کنند، ارزشمند هستند و فضایی که ایجاد می کنند تا عده ای در آن مشغول کار شوند، قابل احترام است.

    بنا به این گزارش، همایش یکروزه ی «کارآفرینان خیر، خیرین کارآفرین»، با موضوع «بررسی نیکوکاری و کارآفرینی»، عصر امروز به کار خود خاتمه داد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=2864

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم