• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
3

درخواست ریپل از دادگاه: کمیسیون بورس باید به ما بگوید چرا بیت کوین و اتریوم اوراق بهادار نیستند و XRP هست

  • کد خبر : 204563
  • 27 اسفند 1399 - 7:00
درخواست ریپل از دادگاه: کمیسیون بورس باید به ما بگوید چرا بیت کوین و اتریوم اوراق بهادار نیستند و XRP هست

ریپل دادخواستی جهت ملزم کردن کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به تشکیل پرونده در ارتباط با بیت کوین و اتریوم به دادگاه ارائه کرد. طبق درخواست ریپل، این کمیسیون باید روشن کند که چرا این دو ارز ..

  • ریپل دادخواستی جهت ملزم کردن کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به تشکیل پرونده در ارتباط با بیت کوین و اتریوم به دادگاه ارائه کرد. طبق درخواست ریپل، این کمیسیون باید روشن کند که چرا این دو ارز اوراق بهادار نیستند.

    به گزارش یوتودی، وکلای برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیر عامل، و کریس لارسن (Chris Larsen)، هم‌بنیان‌گذار ریپل لبز (Ripple Labs)، از آنالیسا تورس (Analisa Torres)، قاضی فدرال، درخواست کرده‌اند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را به تهیه اسناد مربوط به دادخواست این شرکت بلاک چینی ملزم کند.

    نمایندگان ریپل در این دادخواست که روز دوشنبه مطرح شده است، ادعا می‌کنند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا موفق نشده‌اند اسنادی غیر از آنچه که تنظیم‌کنندگان مقررات انتخاب کردند تهیه کنند.

    ریپل از تنظیم‌کنندگان می‌خواهد اسنادی در مورد بیت کوین و اتریوم، دو ارز دیجیتال بزرگ که در گروه اوراق بهادار تعریف نشده‌اند ارائه کنند.

    ریپل در این ادعا مطرح می‌کند که ماهیت تراکنش‌های XRP اگرچه به‌دلیل متمرکز بودنِ آن با انتقادهایی مواجه شده است، اما تفاوتی با ارزهای دیجیتال گفته شده ندارد.

    کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در این خصوص اظهار داشت که اسناد مربوط به بیت کوین و اتریوم به این پرونده ارتباطی ندارد.

    ریپل، کمیسیون بورس و اوراق بهادار را به ممانعت از ارائه شواهد تبرئه‌کننده متهم کرد و اظهار داشت واضح است که به صرافی‌ها گفته شده است که XRP اوراق بهادار نیست.

    بر اساس اطلاعات به‌دست آمده تا به امروز، روشن است که از سوی فعالان بازار به کمیسیون بورس و اوراق بهادار گفته شده که XRP جزو اوراق بهادار نیست، اما تا زمان مطرح شدن ادعاهایی درباره این پرونده در دسامبر ۲۰۲۰، بیانیه عمومی در مخالفت با آن منتشر نشد. دانستن تمام موارد مربوط به این حقایق به دفاعیات این پرونده مرتبط است و برای درک و آگاهی دادگاه نسبت به موضوعات حساس این پرونده اهمیت دارد.

    ریپل هم‌چنین از دادگاه می‌خواهد تا کمیسیون بورس را ملزم کند اسنادی از ده مسئول از جمله جی کلیتون (Jay Clayton)، رئیس پیشین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، تهیه کند.

    درخواست ریپل از دادگاه: کمیسیون بورس باید به ما بگوید چرا بیت کوین و اتریوم اوراق بهادار نیستند و XRP هست

    در این باره بیشتر بخوانید

    • خزانه‌داری بریتانیا: ریپل، بیت کوین و اتریوم اوراق بهادار نیستند
    • وضعیت بازار: رشد بیت کوین، سقوط وحشتناک ریپل
    • سامسونگ رسما پشتیبانی گلکسی اس ۱۰ از بیت کوین و اتریوم را اعلام کرد
    • وضعیت بازار: رشد سریع قیمت بیت کوین
    • یک شرکت چینی ۴۰ میلیون دلار بیت کوین و اتر خرید

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=204563

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم