نماد سایت پول بانک

درب اتوماتیک در اصفهان

درب اتوماتیک در اصفهان

فهرست محتوا

  • درب اتوماتیک، یکی از محصولات مهم حفاظتی در زمرۀ تجهیزات حفاظتی و نظارتی است. در طول روز، از زمانی که از خانه خارج می‌شویم تا زمانی که به خانه برمی‌گردیم، از درب‌‌های اتوماتیک زیاد و البته مختلفی عبور می‌کنیم. اهمیت و مزایای درب اتوماتیک، باعث شده که از این درب‌ها به صورت فراگیر در همه جا استفاده شود. برای خرید درب اتوماتیک در اصفهان  و مشاهده انواع درب اتوماتیک می‌توانید از سایت کوبه در دیدن کنید.

    درب اتوماتیک چیست؟

    درب اتوماتیک نوعی درب مجهز به حسگر‌های حساس حرکتی یا چشمی است که با حرکت یا مشاهده فرد جلوی در، باز و بسته می‌شود. درب اتوماتیک در مکان‌های مختلفی نظیر مراکز خرید، ورودی فروشگاه‌ها، بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها، بانک‌ها و… استفاده می‌شود. نصب درب اتوماتیک به دلیل استفاده از سیستم هوشمند نیازمند دقت بالایی است و عدم توجه به این موضوع باعث اختلال و اتلاف وقت و هزینه خواهد شد.

    اجزای درب اتوماتیک

    درب اتوماتیک از اجزای مهمی نظیر حسگر و ریموت، موتور الکتریکی، چرخ دنده و گیربکس، انواع تجهیزات امنیتی و… تشکیل شده است. ممکن است اجزای درب اتوماتیک در انواع مختلف آن، گاهی کم و زیاد شود، اما سیستم و عملکرد کلی آن‌ها تقریباً یکسان است.

    انواع درب اتوماتیک
    درب‌های اتوماتیک بسته به مکان مورد استفاده، کاربرد و نحوه عملکردشان با یکدیگر متفاوت هستند.

    درب اتوماتیک شیشه‌ای

    اغلب درب‌های اتوماتیک در دستۀ درب‌ اتوماتیک شیشه‌ای هستند. از مزایای مهم این درب‌ها، زیبایی و عملکرد سریع، کاهش آلودگی صوتی، کنترل دما و جلوگیری از اتلاف انرژی است.

    درب اتوماتیک ریلی

    درب اتوماتیک ریلی، نوعی درب اتوماتیک است که اغلب برای محیط پارکینگ استفاده می‌شود. از دیگر مکان‌هایی که درب اتوماتیک ریلی در آن کاربرد دارد، درب کارخانه‌ها، سوله‌های صنعتی، ورودی انبار و… است. درب اتوماتیک ریلی به یک قفل برقی یا قفل هوشمند جهت باز و بسته شدن ریل‌ها نیاز دارد. درب اتوماتیک ریلی ممکن است یک دهنه یا دو دهنه باشد.

    درب اتوماتیک رول آپ

    درب اتوماتیک رول آپ یا درب پلی کربنات، همان در‌های اغلب سفید رنگی است که به عنوان درب فروشگاه یا مغازه‌ها در سطح شهر استفاده می‌شود. این درب اتوماتیک در اصفهان، از چنس پلی کربنات عالی ساخته می‌شود و توسط ریموت بالا و پایین می‌شود. این تیغه‌های پلی کربنات شفاف و نشکن هستند.
    اگر برای مراکز تجاری از قبیل صرافی یا طلافروشی به دنبال درب اتوماتیک مورد اطمینان با امنیت بالا هستید، درب اتوماتیک پلی کربنات بهترین گزینه است. جالب است بدانید که این در با تیغه پلی کربنات، مورد تأیید سازمان ناجا است.

    درب اتوماتیک لولایی

    درب اتوماتیک لولایی درب ساده‌ای است که روی محور لولا باز و بسته می‌شود و نیاز به برق ندارد. از درب اتوماتیک لولایی در مدارس، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های مسکونی و… استفاده می‌شود. از مزایای درب اتوماتیک لولایی این است که نیاز به دخالت دست برای باز و بسته شدن ندارد و در هنگام قطعی برق درب بسته نخواهد ماند. برای خرید انواع درب اتوماتیک در اصفهان مانند درب اتوماتیک لولایی، می‌توانید با گروه فنی مهندسی کوبه در، تماس بگیرید.

    درب اتوماتیک تلسکوپی

    درب‌هایی که به صورت خطی باز و بسته می‌شوند را درب اتوماتیک تلسکوپی می‌گویند. این درب‌ها برای ورودی فروشگاهها، بانک‌ها و… استفاده می‌شود. اغلب درب‌های اتوماتیک تلسکوپی، دو لنگۀ ثابت و دو لنگۀ متحرک دارند. این درب‌ها چرخ پلیمری دارند و از اتلاف انرژی و ورود آلودگی ریز ذرات به محیط داخلی جلوگیری می‌کنند.

    درب اتوماتیک گردان

    درب اتوماتیک گردان، درب شیک و لوکسی است که در مراکز تجاری، هتل‌ها و حتی برخی بیمارستان‌ها استفاده می‌شود. درب اتوماتیک گردان، مدام در حال چرخش است و برای مکان‌های پر تردد بسیار کاربردی است.

    درب اتوماتیک مثلثی

    درب اتوماتیک مثلثی، نوعی درب اتوماتیک است که اغلب به دلیل کمبود فضا در محیط نصب می‌شود. این درب‌های اتوماتیک، ممکن است ساده یا تلسکوپی باشند. زاویه درب اتوماتیک مثلثی دو ریل کشویی ۹۰ تا ۱۷۵ درجه است.

    درب اتوماتیک نیم گرد

    سیستم درب اتوماتیک نیم گرد، مانند درب اتوماتیک گردان است. این درب اتوماتیک برای مراکز تجاری، هتل‌ها و مکان‌های خاص و ویژه استفاده می‌شود. درب اتوماتیک نیم گرد از دیگر درب‌های اتوماتیک، نسبتاً گرانتر است و دلیل آن هم استفاده از درب و شیشه خمیده است.

    درب اتوماتیک تاشو

    درب اتوماتیک تاشو، همان درب آکاردئونی قدیمی است که برای مکان‌هایی با محدودیت فضا ایجاد می‌شود. در صورتی که عرض محدودی برای ورودی ساختمان در اختیار دارید، می‌توانید از درب اتوماتیک تاشو استفاده کنید.

    کاربرد‌های درب اتوماتیک

    درب اتوماتیک در مکان‌هایی مانند ورودی منازل و مدارس، فروشگاه‌ها، مغازه‌ها و مراکز تجاری، هتل‌ها و بیمارستان‌ها و… نصب و استفاده می‌شود.

    مزایای استفاده از درب اتوماتیک

    استفاده از درب اتوماتیک می‌تواند مزایای زیر را به همراه داشته باشد:

    راهنمای خرید درب اتوماتیک در اصفهان

    قبل از خرید درب اتوماتیک ابتدا باید به مکان مورد استفاده توجه کرد. اندازۀ ورودی نیز نکته مهم دیگری است که قبل از خرید باید به آن دقت کرد. انتخاب نوع سنسور، به عنوان مثال چشمی ساده باشد یا هوشمند، نیز نکته مهمی برای خرید محسوب می‌شود.
    چنانچه اطلاعات کافی برای خرید درب اتوماتیک در اصفهان ندارید، می‌توانید هم اکنون با کارشناسان شرکت کوبه در، تماس بگیرید.

    خرید درب اتوماتیک ارزان در اصفهان

    عوامل مختلفی بر قیمت درب اتوماتیک در اصفهان دخیل هستند. از جمله این عوامل می‌توان به جنس، اندازه و طرح مورد نظر اشاره کرد. چنانچه بخواهید علاوه بر کیفیت، دربی با قیمت مناسب برای ورودی مکان مورد نظر خود انتخاب کنید، می‌توانید با مشاوران خرید شرکت کوبه در تماس باشید.

    تهیه و نصب انواع درب اتوماتیک در اصفهان توسط گروه فنی مهندسی کوبه در

    اگر قصد خرید و نصب انواع درب اتوماتیک در اصفهان مانند درب اتوماتیک شیشه‌ای، ریلی یا… را دارید، می‌توانید به گروه فنی مهندسی کوبه در اعتماد کنید. گروه فنی مهندسی کوبه در، علاوه بر خدمات درب اتوماتیک در اصفهان، دیگر راهکار‌های نظارتی و حفاظتی از قبیل نصب کرکره، درب سکشنال، دوربین مداربسته و… را برای شما انجام می‌دهند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل