• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

دلایلی بر اهمیت زبان بدن برای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری

  • کد خبر : 212657
  • 11 فروردین 1400 - 18:21
دلایلی بر اهمیت زبان بدن برای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری

در دنیای امروز، نمیتوان تاثیر و نفوذ کلام را تنها به محتوای نگارش و چینش کلمات محدود کرد. بدون در نظر گرفتن لحن، آهنگ صدا و البته زبان بدن، تاثیرگذاری یک سخنرانی خصوصا در زمان انتخابات ریاست جمهوری به حداقل میزان خود خواهد رسید. به همین دلیل است که سیاستمداران با کمک گرفتن از مشاور […]

  • در دنیای امروز، نمیتوان تاثیر و نفوذ کلام را تنها به محتوای نگارش و چینش کلمات محدود کرد. بدون در نظر گرفتن لحن، آهنگ صدا و البته زبان بدن، تاثیرگذاری یک سخنرانی خصوصا در زمان انتخابات ریاست جمهوری به حداقل میزان خود خواهد رسید. به همین دلیل است که سیاستمداران با کمک گرفتن از مشاور زبان بدن، در تلاش‌اند تا از سه پارامتر، محتوا، لحن و زبان بدن به بهترین شکل استفاده کرده و اثرگذاری خود را به بالاترین میزان ممکن برسانند.

    در یک مناظره انتخاباتی، تمامی کاندیداها تلاش می‌کنند تا اثرگذاری بیشتری بر مخاطبان اعمال کرده و رأی بیشتری بدست آورند. دقیقا همینجاست که نقش مشاور زبان بدن کاندیداهای انتخاباتی مشخص می‌شود. پویا ودایع به عنوان مدرس فنون مذاکره و اصول زبان بدن بر این عقیده‌ست؛ در یک مناظره تا زمانی که نتوانید زبان بدن رقیب را درک کرده و او را به چالش بکشانید، عملا پیروز شدن در انتخابات غیرممکن خواهد بود. اما بیایید کمی بیشتر با اهمیت آشنایی با زبان بدن، در انتخابات ریاست جمهوری بدانید.

     

    دایلی بر اهمیت زبان بدن برای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری

     

    اهمیت زبان بدن در مناظره‌های انتخابات ریاست جمهوری

    کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری از تمامی ظرفیت‌های کلامی و غیرکلامی خود به جهت تاثیرگذاری بر مخاطب استفاده می‌کنند. این مهارت‌ها ارتباطات چشمی، لبخند و حتی نحوه حرکات سر و دست را نیز شامل می‌شود. درواقع آنها با استفاده صحیح و به موقع از زبان بدن، رمز موفقیت یک مناظره را کلید می‌زنند. به طور معمول مخاطبان در یک مناظره، به سمت صحبت افرادی جذب می‌شوند که برایشان خوشایند و محبوب باشد. به همین دلیل است که توصیه می‌شود همواره باید چهره خود را بشاش نشان دهید و تبسمی به لب داشته باشید. این کار نه تنها چهره‌تان را زیباتر نشان می‌دهد بلکه این پیام را به مخاطبان می‌رساند که شما کاملا به خود مسلط هستید و هیچ اضطراب و نگرانی ندارید.

    چه بسا که این لبخند، تاثیر بیشتری بر مخاطب می‌گذارد و اشتیاق بیشتری را برای شنیدن حرف‌های یک کاندیدا در او به وجود می‌آورد. اما پویا ودایع به عنوان مشاور زبان بدن و مدرس فنون مذاکره چگونه می‌تواند در این مسیر به کاندیدا برای پیروزی و اثرگذاری بیشتر بر مخاطب کمک کند؟ در ادامه به آن می‌پردازد.

    نقش مشاور زبان بدن در مناظره‌های ریاست جمهوری

    این مسئله غیرقابل کتمان است که «زبان بدن» تفاوت در کیفیت یک سخنرانی در مناظره‌های انتخاباتی ریاست جمهوری را رقم می‌زند. شما از طریق زبان بدن می‌توانید مفاهیمی را انتقال دهید که بیشترین میزان تاثیرگذاری را بر مخاطب داشته باشد. به همین دلیل است که آگاهی از این مفهوم شما را یک گام جلوتر از سایر رقبا به سمت موفقیت پیش می‌برد.

    از همین‌رو؛ حضور یک مشاور زبان بدن برای حضوری موفق در مناظره‌های انتخاباتی الزامی است. پویا ودایع به عنوان مشاور زبان بدن و مدرس فنون مذاکره در طی سال‌ها فعالیت و تجربه در این حوزه می‌تواند به کاندیدا کمک کند تا چگونگی انتقال پیام به مخاطبان را بیاموزند. اینکه چگونه تنها با حرکت یک دست، تاثیرگذاری بیشتری داشته باشند و حتی با نگاه نکردن به سایر رقبا، اعتماد به نفس‌‌ و قدرت‌شان را به رخ بکشند. پویا ودایع به عنوان مشاور زبان بدن به کاندیدا می‌آموزد که حتی حالت ایستادن در یک سخنرانی و مناظره انتخاباتی ریاست جمهوری چگونه در انتقال ایده، نظر و احساسات، نقشی برجسته ایفا می‌کند.

    در این میان کاندیداها هر چه ارتباط چشمی بیشتر و بهتری از طریق دوربین با مخاطبان داشته باشند، نشان از اعتماد به نفس آنها دارد. اما مسئله اینجاست؛ حتی چگونگی نگاه کردن نیز، حاوی پیامی بوده و انجام صحیح آن نیازمند تمرین و آگاهی از برخی نکات است که تنها مشاورزبان بدن می‌تواند به آنها بگوید.

    دایلی بر اهمیت زبان بدن برای کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری

    نتیجه گیری

    حال دانستید زبان بدن تا چه اندازه در موفقیت کاندیدا در مناظره‌های انتخاباتی ریاست جمهوری نقش دارد. پویا ودایع به عنوان مدرس و مشاور فنون مذاکره و زبان بدن، طی سال‌ها فعالیت و کسب تجربه می‌تواند به کاندیدا کمک کند تا موفقیت خود را تضمین نمایند. آنها با دریافت مشاوره‌های بجا و صحیح، چگونگی اثرگذاری بیشتر بر مخاطب و کسب آرای بیشتر را می‌آموزند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه میتوانید به بخش تماس باما مراجعه کنید. کارشناسان خانه آموزش، اطلاعات کامل‌تری در این زمینه در اختیار شما قرار خواهند داد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=212657

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم