• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

خودرو های پرفروش کشور در ده سال گذشته!!

  • کد خبر : 1538
  • 29 مرداد 1396 - 0:30

به گزارش پایگاه خبری پول بانک ، بیشترین سهم فروش مخصوص پژوه است که یکی از خودرو های مورد علاقه مردم است که در حدود 31.5 درصد از بازار  خودروی ایران را در دست خود دارد. در ژانویه سال ۲۰۱۷، تقریبا معادل با ماه دهم سال ۱۳۹۵، ۱۲۷۶۶۳ خودرو سواری و ۶۰۴۱ خودروی پیکاپ از کارخانجات ایرانی خارج […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک ، بیشترین سهم فروش مخصوص پژوه است که یکی از خودرو های مورد علاقه مردم است که در حدود 31.5 درصد از بازار  خودروی ایران را در دست خود دارد.
    در ژانویه سال ۲۰۱۷، تقریبا معادل با ماه دهم سال ۱۳۹۵، ۱۲۷۶۶۳ خودرو سواری و ۶۰۴۱ خودروی پیکاپ از کارخانجات ایرانی خارج شده شده که سبب شدت گرفتن رقابت بر سر عنوان بزرگترین تولیدکننده در ماه‌های اخیر شده است.

    علیرغم این‌که هنوز محصول بومی پژو ۳۰۱ وارد بازار نشده است، پژو همچنان با داشتن سهم عظیم ۳۱.۵ درصد، بازار بزرگ ایران را در دست خود دارد. سایپا با فروش ۴۱۹۸۳ دستگاه خودرو در مقابل ۴۲.۰۸۴ دستگاه خودروی فروخته شده این تولید کننده فرانسوی و تنها با ۱۰۱ واحد کمتر در جایگاه بعدی قرار گرفته است. لکن کمپانی سایپا در زمینه فروش محصولات خود موفق عمل کرده است، به طوری که این کمپانی مطرح ایرانی، توانسته در طول سال گذشته، تنها ۲۷۰۴۳ دستگاه از پراید رنگ و رو رفته کره‌ای را به فروش برساند که موفقیت چشمگیری به شمار می‌رود.

    پرفروش‌ترین خودروهای کشور طی ۱۰ ماه گذشته!
    با این حال ایران خودرو، کرمان موتور و دیگر نمایندگان موجود به واسطه عرضه محصولات بسیاری از خودروسازان چینی و کره‌ای نظیر جک، برلیانس، دانگ فنگ، کیا و چری، توانسته است بازار مصرف بزرگی را برای این کمپانی‌ها در داخل ایران به وجود بیاورد و آن‌ها را به موفقیت‌های چشمگیری نایل کند. به طوری که چانگان رتبه ۱۱، لیفان رتبه ۱۳، فاو و هایما به ترتیب رتبه‌های ۱۵ و ۱۶ و زوتی رتبه ۱۷ پر فروشترین خودروهای ماه گذشته ایران را به دست آورده‌اند و در بین ۲۰ برند برتر ایران قرار دارند.
    پرفروش‌ترین خودروهای کشور طی ۱۰ ماه گذشته!
    در ژانویه امسال پراید که در این رتبه‌بندی بالاتر از خودروهای ۲۰۶، پژو ۴۰۵ و تیبا قرار داشت، با چند جایگاه سقوط، رتبه چهارم را از آن خود کرده است. از سویی پژو پارس با سه رتبه سقوط در جایگاه پنجم قرار گرفت که خبر از اتمام دوران طلایی این خودرو می‌دهد.

    رنو ساندرویی که در اروپا با نام سایپا B90 شناخته می‌شود نیز توانسته است در سایه بازاریابی فوق‌العاده این کمپانی ایرانی، جایگاه بیست و نهم خود در ابتدای سال ۲۰۱۶ را بهبوده بخشیده و به جایگاه هشتم صعود کند. از سویی دیگر، ام‌وی‌ام ۳۱۵ با ۲۸۰۳ دستگاه فروش در ماه گذشته، توانسته است به جمع ۱۰ برند برتر خودروی ایران راه یابد و در جایگاهی بالاتر از جک S5 با ۲۷۷۶ دستگاه و برلیانس با ۲۲۶۲ دستگاه فروش قرار بگیرد.

    این در حالی است که پس از تلاش‌های بسیار کمپانی چری، تیگو ۵ در رتبه ۱۶، آریزو ۵ در رتبه ۲۰، تیگو ۳ در رتبه ۱۷ و خودروی تازه وارد این ماه یعنی چری تیگو ۳ که در ایران با نام MVM X22 شناخته می‌شود و به تازگی نیز فروش خود را در چین آغاز کرده است، در رتبه ۲۸ قرار دارند.

    پرفروش‌ترین خودروهای کشور طی ۱۰ ماه گذشته!
    چری تیگو ۵

    علاوه بر این‌ها و با توجه به فروش فوق‌العاده پژو ۲۰۶ و پژو ۴۰۵ در ایران که به ترتیب محصولات سال ۱۹۹۸ و ۱۹۸۷ فرانسه هستند، پیش‌بینی می‌شود که پژو ۳۰۱ مدل ۲۰۱۲ نیز به تبع اسلاف خود و به سبب سازگاری به مزاج ایرانیان، فروش فوق‌العاده‌ای را تجربه کند و نبض بازار را در دست بگیرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1538

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم