• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

خلاقیت و ابتکار پیرهادی باعث تحول شهرداری تهران می شود

  • کد خبر : 242466
  • 12 مرداد 1400 - 17:41
خلاقیت و ابتکار پیرهادی باعث تحول شهرداری تهران می شود

یعقوب رضازاده نماینده سلماس و عضو فراکسیون انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری مدارا با اشاره به مطرح شدن نام محسن پیرهادی نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس به عنوان یکی از گزینه های جدی برای شهرداری تهران، گفت: پیرهادی فرد توانمند و فعالی است. ایشان شخصیت و صفات خوبی […]

  • یعقوب رضازاده نماینده سلماس و عضو فراکسیون انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سایت خبری مدارا با اشاره به مطرح شدن نام محسن پیرهادی نماینده تهران و عضو هیئت رئیسه مجلس به عنوان یکی از گزینه های جدی برای شهرداری تهران، گفت: پیرهادی فرد توانمند و فعالی است. ایشان شخصیت و صفات خوبی دارد. ایشان اخلاق است و قبلا در شهرداری تهران و شورای شهر حضور داشتند و آشنا به شهر تهران هستند.

    او ادامه داد: حضور پیرهادی در شهرداری تهران می تواند به شورای شهر و شهرداری تهران کمک می کند. شورای شهر ششم افراد فاضلی با کارنامه خوب و توانمند هستند بنابراین امیدوارم بهترین انتخاب را برای تهران داشته باشند. تهران با سایر کلان شهر‌ها فرق می کند. تهران پایتخت ایران است و شهردار تهران حتما باید فرد توانمند و پاسخگوی مشکلات مردم باشد. شهردار تهران باید فردی عملیاتی باشد و برای مردم وقت بگذارد و اخلاق مدار باشند.
    این نماینده مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: پیرهادی فردی توانمند، اخلاق مدار و تاثیرگذار در مجلس است. اگر پیرهادی به عنوان شهردار تهران انتخاب شود با توجه به اینکه نیروی جوان، خلاق و مبتکر است ،موفق خواهند شد.

    رضا زاده؛ ادامه داد: پیرهادی انقلابی ، مومن و متدین بودن، جوان و خلاق است و با انتخاب شهرداران خلاق و با تجربه می توانند وضعیت شهر تهران را بهتر کنند.

    او با اشاره به برنامه های پیرهادی به عنوان یکی از گزینه های شهرداری تهران گفت: همانطور که در برنامه های آقای پیرهادی آمده ما در شهر نیاز به نوسازی داریم با حفظ بافت قدیمی و آثار باستانی شهر. چون باید نماد قدیمی شهر که برای توریست ها جذاب است را حفظ کنیم.

    رضا زاده با تاکید بر اینکه خلاقیت و ابتکارپیرهادی باعث تحول شهرداری تهران می شود ادامه داد: پیرهادی برای مدیریت نرم افزاری و هوشمند سازی شهر هم برنامه دارند و با استفاده از مهندسین فعال در عرصه تکنولوژی و علم می توانند اقدامات جدی داشته باشند.

    این نماینده مجلس با بیان اینکه مدیریت نرم افزاری و احیای اعتماد عمومی اولویت های برنامه پیرهادی برای شهرداری تهران است،خاطرنشان کرد: با استفاده از نظر شهروندان برای بهبود شهر، جمع آوری پسماندها و حفظ محیط زیست در پایتخت، رسیدگی به فضای سبز و پارک ها می توانیم شهر زیبایی در سطح خاورمیانه ایجاد شود.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=242466

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم