نماد سایت پول بانک

خصوصی سازی تبدیل به اختصاصی سازی شده است

  • خصوصی سازی تبدیل به اختصاصی سازی شده است

    نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس در تذکر شفاهی خطاب به رئیس جمهور گفت: جناب رئیس جمهور خصوصی سازی تبدیل به اختصاصی سازی شده است. تجربه تلخ نیشکر هفت تپه، هپکو و شرکت های واگذار شده را در مورد ملی حفاری انجام ندهید.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مجتبی یوسفی در نشست علنی مجلس در تذکر به رئیس جمهور، گفت: وضعیت بازار خوب نیست و کمر مردم زیر بار گرانی های کمرشکن خم شده؛ براساس فرمایش رهبر فرزانه انقلاب علاج قطعی تحریم با تکیه بر توان داخلی امکان پذیر است نه امید به اروپا و آمریکا طی 8 سال گذشته.

    نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه چرا وزیر صمت را معرفی نمی کنید، افزود: چرا با ملت صحبت نمی کنید و دلیل گرانی های ارز، مسکن و ارزاق اساسی مردم را بیان نمی کنید. مردم امین ما هستند و بی برنامگی در تیم اقتصادی شما مشهود است.

    وی ادامه داد: این بی برنامگی به طور خاص در صنعت فولاد و تامین مواد اولیه شرکت های فولادی و به طور خاص فولاد خوزستان که مواد اولیه شرکت های فولادی را تامین نمی کنند و همچنین در مورد شرکت های تولید لوازم خانگی این بی برنامگی وجود دارد؛ وقتی ما نیاز داخل را تامین نمی کنیم صادرات سیمان، میلگرد و فولاد چه توجیحی دارد.

    این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به روحانی یادآور شد: سیاست های غلط شما در وزارت نیرو طی 8 سال گذشته باعث شد که برق که نیاز حیاتی مردم استان خوزستان با دمای بالای 55 درجه است به دلیل اینکه طی 8 سال گذشته هیچ نیروگاهی در خوزستان و حوزه انتخابیه اهواز احداث نشده به طور مکرر قطع شود و و با افزایش بی رویه آن مواجه شویم.

    یوسفی یادآور شد: چه کسی مسئول نظارت بر قیمت اقلام سرمایشی کشور است؛ جناب رئیس جمهور خصوصی سازی تبدیل به اختصاصی سازی شده و تجربه تلخ نیشکر هفت تپه، هپکو و شرکت های واگذار شده را در مورد ملی حفاری انجام ندهید.

    به گزارش خانه ملت، نماینده مردم اهواز و باوی در مجلس شورای اسلامی از وزارت اطلاعات، سپاه و اطلاعات سپاه که باعث اقتدار و عزت مردم شدند تشکر کرد و گفت: قدرشناس زحمات آن ها هستیم.

    خصوصی سازیِ صحیح می‌توانست سدی در مقابل تحریم‌ها باشد«اصل 44؛ زشت یا زیبا؟»|معاون سابق وزیر اقتصاد: خصوصی سازی صنایع مادر ضربه جبران ناپذیر به کشور وارد کردپرونده ویژه تسنیم؛ «اصل 44؛ زشت یا زیبا؟»| در 15 سال خصوصی سازی در ایران چه گذشت؟

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم نیوز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل