• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
5

خرید پوستر دیواری سه بعدی _ دکورآفیس

  • کد خبر : 303966
  • 09 تیر 1401 - 18:04
خرید پوستر دیواری سه بعدی _ دکورآفیس

شاید برخی از افراد تصور کنند که پوستر دیواری همان کاغذ دیواری است. به همین علت به آن کاغذ دیواری سه بعدی گفته می شود. معمولا از طرح های برجسته و سه بعدی برای طراحی این پوشش یکپارچه استفاده می شود. به دلیل اینکه یک تصویر واحد و بدون تکرار روی آن چاپ می شود. […]

  • شاید برخی از افراد تصور کنند که پوستر دیواری همان کاغذ دیواری است. به همین علت به آن کاغذ دیواری سه بعدی گفته می شود. معمولا از طرح های برجسته و سه بعدی برای طراحی این پوشش یکپارچه استفاده می شود. به دلیل اینکه یک تصویر واحد و بدون تکرار روی آن چاپ می شود. از این رو امکان برش آن بعد از چاپ وجود ندارد. در واقع در صورتی که بعد از چاپ ابعاد طرح با ابعاد دیوار مورد نظر تفاوت داشته باشد، با برش تصویر طرح روی آن ناقص خواهد شد. به همین علت پیشنهاد می شود که در صورتی که ابعاد دقیق دیوار را می دانیم بر اساس آن سفارش دهیم.

    گاهی اوقات ابعاد خاصی مد نظر مشتری است. این ابعاد ممکن است برای پوشش کامل دیوار در نظر گرفته نشده باشد و فقط نصفی از دیوار را بپوشاند. یکی از ویژگی های این نوع پوشش تزیینی، قیمت مقرون به صرفه آن است. اغلب دیوار پوش ها دارای قیمت های بالایی هستند. اما این قیمت پوستر دیوار بسیار مناسب است.

    پوستر بهتر است یا کاغذ دیواری؟

    قبل از هر چیز باید بدانید که این دو با یکدیگر از نظر ظاهری و کاربرد تفاوت دارند. امکان برش کاغذ دیواری معمولی در ابعاد مختلف وجود دارد. اما طرح پوستر دیواری با برش، آسیب می بیند. شاید بتوان گفت به دلیل کاربرد متفاوت این دو متریال، نمی توان از بین این دو یکی را انتخاب کرد. گاهی از دو محصول در کنار هم در یک فضا استفاده می شود. از این رو نمی توان گفت که کدام بهتر است و این موضوع کاملا بستگی به نظر طراح دارد. بهتر است قبل از خرید کاغذ دیواری سه بعدی، قابلیت های فضا را نیز در نظر بگیریم. ممکن است عرض دیوار کم باشد بنابراین بهتر است از سایر دیوار پوش ها استفاده شود. اما در صورتی که عرض دیوار زیاد باشد، می توانیم نسبت به خرید پوستر دیواری اقدام کنیم.

    یکی از مشکلات دیوار، عدم یکنواختی و صافی است. همین امر موجب می شود که طرح چاپ شده جلوه و ظاهر مناسبی نداشته باشد. از این رو اغلب برای پوشش دیوار سعی می شود که از فضا هایی استفاده شود که دارای دیوار صاف و یکنواختی هستند. البته می توان دیوار را قبل از نصب با استفاده از ابزارهای مخصوص صاف کرد.

    کاربرد پوستر دیواری در منازل مسکونی

    پوستر دیواری تنها در منازل مسکونی کاربرد ندارد، بلکه برای پوشش دیوار فضاهای اداری و تجاری نیز کاربرد دارد. مثلا در یک شرکت بین المللی برای دیوار اتاق کنفرانس می توانیم از این پوشش استفاده کنیم. اما بخش های مهم منازل مسکونی وجود دارند که قابلیت نصب کاغذ دیواری سه بعدی را دارند. اغلب برای این فضا ها از پوشش های امروزی و مدرن استفاده می شود. رنگ مورد استفاده در طرح باید با نوع طراحی فضا یکی باشد. تنها در این صورت است که منزل مسکونی با طراحی به روز و مدرنی ارائه می شود. پذیرایی، نشیمن، اتاق خواب و سایر بخش ها، انتخاب های مناسبی برای نصب پوشش روی دیوار هستند. بهتر است که طرح مورد نظر را در بخش هایی که در معرض نقطه کانونی دید قرار دارند، به کار ببریم.

    منزل مسکونی اغلب با معماری مدرن طراحی می شود. به همین دلیل باید برای آن از طرح پوستر دیواری سه بعدی مدرن استفاده شود. در این نوع تصاویر، اغلب از سبک های مینیمال و فانتزی استفاده می شود. این شیوه ها را می توانیم برای دیزاین فضا نیز به کار ببریم.

    خرید پوستر دیواری سه بعدی _ دکورآفیس2

    طرح برجسته برای کاغذ دیواری سه بعدی

    کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل اینکه اغلب برای چاپش از تکنیک سه بعدی سازی استفاده می شود، با این نام شناخته می شود. از این رو باید اغلب طرح های چاپ شده دارای این ویژگی هستند. برخی از طرح ها نیز به صورت ساده و بدون هیچ تکنیکی طراحی می شوند. بهتر است برای خرید کاغذ دیواری سه بعدی به سایت مراجعه کنید. دنیای از طرح های رنگارنگ را می توانید در بخش فروشگاه مشاهده کنید. طرح های سه بعدی و برجسته نیز در این زمینه به فروش می رسند. سه بعدی سازی ظاهر و جلوه بهتری نسبت به تصاویر دو بعدی دارد. از نظر بصری نیز این نوع طرح می تواند جذابیت بیشتری داشته باشد. شاید یکی از تفاوت های کاغذ دیواری و پوستر دیواری، همین موضوع باشد. اغلب طرح های مورد استفاده برای پوشش دیوار نیز دو بعدی هستند. بنابراین این نوع متریال با طرح خاص ارائه می شود.

    برجسته سازی در هنرهای دستی مانند نقاشی رنگ و روغن یا اکریلیک با تکنیک های مختلف اجرا می شود. مثلا در نقاشی با اکریلیک اغلب از  پودر مل برای برجسته سازی کمک گرفته می شود. می توانیم برای پوشش فضاهای مختلف، از این تکنیک به صورت سه بعدی و دیجیتالی در فضاهای مختلف استفاده کنیم. میزان فروش پوستر دیواری نشان می دهد که این پوشش با طرح های سه بعدی، پرطرفدارتر است.

    پوستر دیواری چه کاربری دارد؟

    اغلب برای پوشش بخش یا تمام دیوار از پوستر دیواری استفاده می شود. به این معنی که ممکن است گاهی این پوشش در ابعاد یک تابلو دیواری سفارش داده شود. از این می رو می توان گفت که از این نظر شباهتی با کاغذ دیواری های معمولی ندارد. اکثر این پوشش ها به صورت ضد آب طراحی می شوند تا قابلیت پاک شدن را داشته باشند. یکی از کاربرد های اصلی آن، استفاده از این نوع متریال برای پوشش دیوار اتاق های مختلف است. در واقع می توان بخشی از فضا را با آن طراحی کرد. با نصب آن اغلب فضا از نظر طراحی، دگرگون خواهد شد. از این رو می توان گفت که برای پوشش فضا می توانیم از طرح های مختلف استفاده کنیم.

    بهتر است فضای مورد نظر را از قبل مورد بررسی قرار دهیم. برخی از فضاها قابلیت نصب پوستر دیواری را ندارد. از همین رو باید این پوشش را در یک فضای مناسب نصب کنیم. کاربرد های دیگر پوشش تزیینی برای فضاهای مختلف را می توانیم از طریق مراجع به سایت دکور آفیس مطلع شویم. بهتر است یک اثر هنری چاپی را از میان تعداد زیادی گزینه انتخاب کنیم. این موضوع موجب می شود که طرح مناسبی برای پوشش دیوار خریداری کنیم.

    خرید پوستر دیواری سه بعدی _ دکورآفیس3

    فروش پوستر دیواری از طریق سایت

    برای خرید پوستر دیواری از طریق سایت باید به سایت مجموعه دکور آفیس مراجعه کنید. در این سایت انواع طرح ها برای پوشش دیوار مورد استفاده قرار گرفته اند. بهتر است طرح مورد نظر با نوع طراحی فضا هماهنگ باشد. سایت مجموعه تصاویر را در دسته بندی های متنوعی ارائه داده است. مثلا پوستر دیواری کودک را می توانیم برای پوشش دیوار اتاق خواب کودکان خریداری کنیم. بهتر است در این زمینه به سن و جنسیت کودک نیز دقت شود. خرید آنلاین از طریق سایت موجب صرفه جویی از هزینه های اضافی می شود. این موضوع می تواند در میزان فروش پوستر دیواری نیز موثر باشد.

    یکی از ویژگی های تصاویر انتخاب شده برای چاپ، کیفیت بالا است. اغلب تصاویر دارای رزولیشن بالا هستند و در نرم افزار گرافیکی طراحی می شوند. بهتر است طرح مورد نظر را با توجه به سبک طراحی، انتخاب کنیم. طرح های مختلفی که برای فضاهای امروزی طراحی شده اند با نوع دیزاین فضا همخوانی دارند. امروزه روش های مختلفی برای پوشش دیوار وجود دارد. بهتر است از روش های راحت برای طراحی فضا استفاده کنیم. این امر موجب صرفه جویی در هزینه نیز می شود.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=303966

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم