• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

خرید خودروی قاچاق توسط وزارت خارجه!!!تکذیب

  • کد خبر : 1246
  • 22 خرداد 1396 - 15:44
خرید خودروی قاچاق توسط وزارت خارجه!!!تکذیب

به گزارش پایگاه خبری پول بانک،مدتی است که شایعه ای مبنی بر خرید خودروهای قاچاق توسط وزارت خارجه ،پخش شده است که روابط عمومی وزارت خارجه در این مورد اعلام کرد:خرید خودروهای لوکس قاچاق توسط این وزارتخانه کذب است و به هیچ‌وجه صحت ندارد. به دنبال اخبار منتشره مبنی بر خرید خودروها لوکس قاچاق از […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک،مدتی است که شایعه ای مبنی بر خرید خودروهای قاچاق توسط وزارت خارجه ،پخش شده است که روابط عمومی وزارت خارجه در این مورد اعلام کرد:خرید خودروهای لوکس قاچاق توسط این وزارتخانه کذب است و به هیچ‌وجه صحت ندارد.
    به دنبال اخبار منتشره مبنی بر خرید خودروها لوکس قاچاق از سوی وزارت امور خارجه، روابط عمومی وزارت امور خارجه با رد این خبر آن را به شدت تکذیب کرد.

    روابط عمومی وزارت امور خارجه در این خصوص اعلام کرد: در ماه‌های گذشته درخصوص خرید خودروهای لوکس قاچاق به وزارت امور خارجه پیشنهاداتی داده شد؛ اما وزارت امور خارجه همان زمان این پیشنهادات را رد و اعلام کرد نیاز و تمایلی برای استفاده از این خودروها برای استفاده اداری و تشریفاتی ندارد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1246

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم