• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

خریدهای سنگین بیت کوین طی ۴۸ ساعت گذشته؛ شرکت‌ها در کف بیت کوین جمع می‌کنند؟

  • کد خبر : 225694
  • 31 فروردین 1400 - 6:28
خریدهای سنگین بیت کوین طی ۴۸ ساعت گذشته؛ شرکت‌ها در کف بیت کوین جمع می‌کنند؟

گرگ کیپولارو (Greg Cipolaro)، سرپرست بخش تحقیقات نیویورک دیجیتال اینوستینگ گروپ (NYDIG)، در ایمیل روز گذشته به مشترکان این شرکت سرمایه‌گذاری، خاطرنشان کرد که سرمایه‌گذاران نهادی به سقوط اخیر قیمت، به ..

  • گرگ کیپولارو (Greg Cipolaro)، سرپرست بخش تحقیقات نیویورک دیجیتال اینوستینگ گروپ (NYDIG)، در ایمیل روز گذشته به مشترکان این شرکت سرمایه‌گذاری، خاطرنشان کرد که سرمایه‌گذاران نهادی به سقوط اخیر قیمت، به چشم یک فرصت خرید نگاه کردند.

    به گزارش کوین دسک، اظهارات کیپولارو پس از سقوط قیمت بیت کوین از اوج ۶۴,۰۰۰ دلاری به ۵۱,۵۴۱ دلار انجام شد. در حال حاضر هر واحد بیت کوین در محدوده ۵۵,۰۰۰ دلار معامله می‌شود. او همچنین به افزایش خرید بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران نهادی هم اشاره کرد.

    قیمت بیت کوین همچنان نسبت به ابتدای سال جاری میلادی ۸۹ درصد بیشتر شده است. از سوی دیگر، سرمایه‌گذاران دانه‌درشت به بیت کوین به‌عنوان سرپناه امن سرمایه‌گذاری در مقابل تورم نگاه می‌کنند؛ بسته‌های حمایتی دولت آمریکا برای حمایت از شهروندانش در مقابل پیامدهای مالی ویروس کرونا و اقدامات مشابه بانک‌های مرکزی دیگر، باعث شده است تا ارزش ارزهای فیات کمتر شود.

    کیپولارو، در بخش دیگری از ایمیل خود نوشت:

    سرمایه‌گذاران نهادی در چنین زمان‌هایی ذهنیت «خرید در کف» دارند، این مسئله می‌تواند نشان‌دهنده آن باشد که آنها حالا دیگر بهتر با نوسانات بیت کوین کنار می‌آیند.

    او در ادامه گفت:

    فکر می‌کنیم ریشه افزایش فشار فروش اخیر این بود که سرمایه‌گذاران به جای آنکه موقعیت‌های خود را با اخبار فاندامنتال اتخاذ کنند، با فاکتورهای دیگر این کار را کردند؛ به‌عبارت ساده، معامله‌گران بیش از اندازه از اهرم‌ها در موقعیت‌های لانگ استفاده کردند و این مسئله باعث شد تا لیکویید شدن غیرقابل‌اجتناب باشد.

    کیپولارو به اختلاف قیمت بالای بیت کوین در صرافی کوین بیس و بایننس هم اشاره کرد و نوشت:

    اختلاف قیمت معاملات آنی بیت کوین در کوین بیس و بایننس که معمولاً خیلی کم است، به ۳ درصد رسید؛ این داده‌ها به ما نشان می‌دهد که فشار فروش بیش از آن که از سمت آمریکای شمالی باشد، از آسیا بوده است.

    خریدهای سنگین بیت کوین طی ۴۸ ساعت گذشته؛ شرکت‌ها در کف بیت کوین جمع می‌کنند؟

    در این باره بیشتر بخوانید

    • بیت کوین در یک نظرسنجی توییتری محبوب‌ترین روش سرمایه‌گذاری شد!
    • تحلیل‌گر فوربز: قیمت بیت کوین به ۲,۵۰۰ دلار خواهد رسید !
    • چه بر سر بازار ارزهای دیجیتال آمده است؟/ تحلیلگران پاسخ می‌دهند
    • سقوط ۵۰۰ دلاری قیمت بیت کوین؛ مقاومت شکسته نشد!
    • بنیان‌گذار بیت مین: هاوینگ ممکن است تاثیری روی قیمت بیت کوین نگذارد!

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=225694

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم