• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2

خدمات شعب بانک توسعه تعاون در انطباق با تامین نیاز مشتریان است

  • کد خبر : 141245
  • 23 مهر 1399 - 11:31
خدمات شعب بانک توسعه تعاون در انطباق با تامین نیاز مشتریان است

خدمات شعب بانک توسعه تعاون در انطباق با تامین نیاز مشتریان است مدیرعامل بانک توسعه تعاون بر انطباق خدمات ارائه‌شده توسط شعب بانک با تامین نیاز مشتریان تاکید نمود.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در تماس‌های تلفنی با رؤسای شعب اظهار داشت: موفقیت بانک منوط به موفقیت کلیه شعب در سراسر کشور است و چنانچه همکاران شعب با آگاهی و تسلط بر نحوه صحیح ارائه خدمات کیفی به جامعه هدف و تعامل صحیح با مشتریان، کارنامه مالی و توسعه‌ای مؤثری بجا گذارند، پیشرفت و موفقیت بانک تضمین خواهد شد.
وی تصریح نمود: عملکرد شعب از دو منظر حرفه‌ای و توسعه‌ای قابل‌بررسی است و شایسته است همکاران شعب ضمن التزام بر تحقق شاخص‌های حرفه‌ای در حد استاندارد و بجا گذاشتن تراز مناسب، بر تداوم نقش توسعه‌ای و رعایت صحیح وظایف و تکالیف توسعه‌ای اهتمام کافی داشته باشند.
مهدیان با اشاره به ابزارها و راهکارهای رایج اعم از بسته‌ها و محصولات اعتباری و تخصصی افزود: ارائه بسته‌های متناسب با نیاز مالی و بانکی مشتریان حائز اهمیت است و مشتریان، در صورت رضایت، درخواست‌ها و سای..

  • خدمات شعب بانک توسعه تعاون در انطباق با تامین نیاز مشتریان است

    مدیرعامل بانک توسعه تعاون بر انطباق خدمات ارائه‌شده توسط شعب بانک با تامین نیاز مشتریان تاکید نمود.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت‌اله مهدیان مدیرعامل بانک توسعه تعاون در تماس‌های تلفنی با رؤسای شعب اظهار داشت: موفقیت بانک منوط به موفقیت کلیه شعب در سراسر کشور است و چنانچه همکاران شعب با آگاهی و تسلط بر نحوه صحیح ارائه خدمات کیفی به جامعه هدف و تعامل صحیح با مشتریان، کارنامه مالی و توسعه‌ای مؤثری بجا گذارند، پیشرفت و موفقیت بانک تضمین خواهد شد.

    وی تصریح نمود: عملکرد شعب از دو منظر حرفه‌ای و توسعه‌ای قابل‌بررسی است و شایسته است همکاران شعب ضمن التزام بر تحقق شاخص‌های حرفه‌ای در حد استاندارد و بجا گذاشتن تراز مناسب، بر تداوم نقش توسعه‌ای و رعایت صحیح وظایف و تکالیف توسعه‌ای اهتمام کافی داشته باشند.

    مهدیان با اشاره به ابزارها و راهکارهای رایج اعم از بسته‌ها و محصولات اعتباری و تخصصی افزود: ارائه بسته‌های متناسب با نیاز مالی و بانکی مشتریان حائز اهمیت است و مشتریان، در صورت رضایت، درخواست‌ها و سایر نیازهای خود را مطرح نموده و همکاری مؤثر با آن‌ها تداوم خواهد یافت.

    مدیرعامل بانک توسعه تعاون در تماس‌های تلفنی با بیژن محمدی رئیس شعبه کامیاران، بیوک صدیقی رئیس شعبه چاراویماق آذربایجان شرقی، رسول محمدی رئیس شعبه شهر صنعتی البرز قزوین، عباس کیان‌مهر رئیس شعبه مهریز و حاتم نعیماوی سرپرست باجه زیتون شعبه مرکزی اهواز از وضعیت شعب و مشکلات و دغدغه‌های همکاران مطلع گردید و افزود: همکاران شعب تلاش گسترده‌ای برای ارائه خدمات توسعه‌ای به تعاون‌گران و جامعه هدف بروز داده‌اند و امید است با غلبه بر مشکلات و ارائه راهکارها و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها، کارنامه همه شعب با پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای رقم بخورد.

    مهدیان تأکید نمود: طی سالیان گذشته مدیران ارشد بانک توسعه تعاون در راستای نظارت و با رویکرد حل مسائل مشتریان و همکاران، در سفرهای استانی پیشگام بودند و در وضعیت کنونی که تأکید بر کاهش دیدارها و جلسات حضوری می‌باشد، تماس‌های تلفنی و ارتباطات ویدئوکنفرانسی تا حد زیادی در انتقال مطالب و اتخاذ تصمیمات کارآمد برای رفع کمبودها اثرگذار است.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=141245

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم