نماد سایت پول بانک

حمایت ۹۳۰ میلیاردی بانک کشاورزی از مجتمع کشت و صنعت روژین تاک

  • پویش اخبار دهه فجر

    حمایت ۹۳۰ میلیاردی بانک کشاورزی از مجتمع کشت و صنعت روژین تاک

    بانک کشاورزی در راستای حمایت از تولید، اشتغال پایدار و امنیت غذایی کشور، با پرداخت ۹۳۰ میلیارد ریال تسهیلات از راه اندازی مجتمع عظیم کشت و صنعت روژین تاک در کرمانشاه حمایت کرده است.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی استان کرمانشاه، این مجتمع با مشارکت و حمایت ۹۳۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی ، در راستای تحقق شعار جهش تولید و با هدف تکمیل زنجیره ی تولید و ایجاد بازاری مطمئن برای تولیدات کشاورزان، برای اولین بار در کشور در قالب طرح خرید مبتنی بر قرارداد(contract farmin) با مشارکت بیش از ۳۶۰۰ کشاورز و در سطح ۶۰۰۰ هکتار از اراضی استان به اجرا درآمده است.

    بر اساس این گزارش، مجتمع کشت و صنعت روژین تاک به عنوان یکی از طرح های شاخص و برجسته استان کرمانشاه با حمایت های بانک کشاورزی، اشتغال ۵۰۰ نفر را به صورت مستقیم و ۳۶۰۰ نفر کشاورز و بیش از ۲۶۰۰۰ نفر را به صورت غیرمستقیم و فصلی(در مزارع کشاورزی، حمل و نقل و …) فراهم کرده است.

    این گزارش می افزاید: محصولات روژین تاک شامل رب گوجه فرنگی، انواع کنسروهای گوجه فرنگی، انواع سس گوجه فرنگی و مایونز، سالاد و … است. همچنین این کارخانه دارای خطوط تولید کامل شامل تولید قوطی و خط لاک زنی بوده و یکی از واحدهای فعال و صادر کننده رب و انواع فرآوردهای گوجه فرنگی، به کشورهای روسیه، افعانستان و عراق و … است.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل