• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

حمایت۱۰۰میلیاردی بانک کشاورزی از طرح پرورش ماهی در استان بوشهر

  • کد خبر : 142453
  • 03 آبان 1399 - 11:26
حمایت۱۰۰میلیاردی بانک کشاورزی از طرح پرورش ماهی در استان بوشهر

بانک کشاورزی،حامی تولید و کارآفرینان؛ حمایت۱۰۰میلیاردی بانک کشاورزی از طرح پرورش ماهی در استان بوشهر واحد پرورش ماهی دردریا« پیشاهنگ »با ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ تن باحمایت و مشارکت ۱۰۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی در استان بوشهر راه اندازی شده و نقش مهمی در توسعه پایدار و رونق اقتصادی منطقه ایفا می کند.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، استان بوشهر از استان‌های جنوبی ایران و هفدهمین استان بزرگ کشور به لحاظ مساحت است که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد. این استان،به‌علت قرارگیری درساحل استراتژیک خلیج فارس،صادرات و واردات دریایی، صنعت صیادی، وجود ذخایر نفت و گاز ، کشاورزی، نخل‌داری و وجود نیروگاه هسته‌ای از اهمیت راهبردی و اقتصادی برخوردار است؛ به گونه‌ای که پایتخت انرژی ایران لقب گرفته‌است.در بندر کنگان استان بوشهر و در آبهای نیلگون خلیج فارس،واحد پرورش ماهی در دریا« پیشاهنگ » وجود دارد که با ظرفیت ۵۰۰ تن در سال و با تسهیلات بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده است و بستر مناسبی دردستیابی به تولید انبوه ماهیان با ارزش دریایی و تامین گوشت ماهی مورد نیاز را فراهم کرده که با حمایت ..

  • بانک کشاورزی،حامی تولید و کارآفرینان؛

    حمایت۱۰۰میلیاردی بانک کشاورزی از طرح پرورش ماهی در استان بوشهر

    واحد پرورش ماهی دردریا« پیشاهنگ »با ظرفیت تولید سالانه ۵۰۰ تن باحمایت و مشارکت ۱۰۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی در استان بوشهر راه اندازی شده و نقش مهمی در توسعه پایدار و رونق اقتصادی منطقه ایفا می کند.

    به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، استان بوشهر از استان‌های جنوبی ایران و هفدهمین استان بزرگ کشور به لحاظ مساحت است که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد. این استان،به‌علت قرارگیری درساحل استراتژیک خلیج فارس،صادرات و واردات دریایی، صنعت صیادی، وجود ذخایر نفت و گاز ، کشاورزی، نخل‌داری و وجود نیروگاه هسته‌ای از اهمیت راهبردی و اقتصادی برخوردار است؛ به گونه‌ای که پایتخت انرژی ایران لقب گرفته‌است.در بندر کنگان استان بوشهر و در آبهای نیلگون خلیج فارس،واحد پرورش ماهی در دریا« پیشاهنگ » وجود دارد که با ظرفیت ۵۰۰ تن در سال و با تسهیلات بانک کشاورزی به بهره برداری رسیده است و بستر مناسبی دردستیابی به تولید انبوه ماهیان با ارزش دریایی و تامین گوشت ماهی مورد نیاز را فراهم کرده که با حمایت و مشارکت ۱۰۰ میلیارد ریالی بانک کشاورزی راه اندازی شده و با ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۵ نفر، نقش مهمی در توسعه پایدار و رونق اقتصادی این منطقه ایفا می کند.
    از دیگر قابلیت های روش اشتغالزایی پرورش آبزیان در دریا آن بوده که در مناطق محروم و توسعه نیافته می تواند برای جوانان ایجاد اشتغال و رفاه کند.

    حمید رضا پیش آهنگ مجری این طرح درباره مزایای پروژه پرورش ماهی در دریای پیشاهنگ گفت: با تعداد ۴ قفس و با ظرفیت هر قفس ۱۲۵ تن در سال کاررا شروع کردیم که جایگزین خوبی برای روش های منسوخی نظیر صید پره و یا استفاده از قایق ها و لنج های نامطمئن است . این امکانات همگی با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی راه اندازی شده اند.این پروژه برگ افتخار دیگری از عملکرد بانک کشاورزی در حمایت از کارآفرینی و تولید به ویژه در مناطق محروم و دورافتاده کشور است.

    شایان ذکر است در حال حاضر زنجیره تولید طرح پرورش ماهی در قفس پیشاهنگ در حال راه اندازی سایت نرسی برای تکمیل زنجیره تولید و پرورش بچه ماهی به سایز سی تا پنجاه گرم برای ارایه به مزارع پرورش ماهی است.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=142453

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم