• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

حرکت محموله 60 هزار تنی ذرت اوکراین به مقصد ایران

  • کد خبر : 305327
  • 21 مرداد 1401 - 14:08
حرکت محموله 60 هزار تنی ذرت اوکراین به مقصد ایران

حرکت محموله ۶۰ هزار تنی ذرت اوکراین به مقصد ایران وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد کشتی استار لائورا با پرچم جزایر مارشال امروز بندر پیودنیی اوکراین را با ۶۰ هزار تن ذرت به مقصد ایران ترک کرده‌است. – اخبار اقتصادی – به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد در ادامه […]

  • حرکت محموله ۶۰ هزار تنی ذرت اوکراین به مقصد ایران

    وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد کشتی استار لائورا با پرچم جزایر مارشال امروز بندر پیودنیی اوکراین را با ۶۰ هزار تن ذرت به مقصد ایران ترک کرده‌است.

    – اخبار اقتصادی –

    به‌گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد در ادامه صادرات غلات اوکراین طبق قراردادی که با میانجی‌گری سازمان ملل بسته‌شده، دو کشتی دیگر در روز جمعه بنادر دریای سیاه در اوکراین را ترک کرده‌اند.

    طبق قراردادی که با روسیه برای ازسرگیری صادرات غلات از بنادر دریای سیاه پس‌از 5 ماه توقف بسته‌شده، 14 کشتی طی دو هفته گذشته اوکراین را ترک کرده‌اند.

    این قرارداد در ماه گذشته میلادی با میانجی‌گری سازمان ملل و ترکیه در بحبوحه ترس از کمبود شدید مواد غذایی در دنیا و حتی شیوع قحطی در برخی مناطق بسته شد.

    وزارت دفاع ترکیه اعلام کرد کشتی سورمووسکی با پرچم بلیز در روز جمعه بندر چورنومورسک را با 3050 تن گندم به مقصد استان تکیرداگ در شمال غرب ترکیه ترک کرده‌است.

    فائو: 868 میلیون نفر در جهان غذا برای خوردن ندارند/کاهش قیمت جهانی روغن و غلاتسازمان ملل: توافق روسیه و اوکراین برای صادرات غلات به نفع طرفین است

    این اولین محموله صادرات گندم اوکراین بوده‌است. اوکراین و روسیه حدود یک‌سوم صادرات گندم دنیا را قبل‌از آغاز جنگ برعهده داشتند.

    وزارت دفاع ترکیه همچنین اعلام کرد کشتی استار لائورا با پرچم جزایر مارشال امروز بندر پیودنیی را با 60 هزار تن ذرت به مقصد ایران ترک کرده‌است.
    بیشتر محموله‌هایی که طبق این قرارداد صادر شده‌اند حامل غلات برای غذای حیوانات یا سوخت بوده‌اند.

    این محموله‌ها بیشتر به کشورهایی صادر می‌شوند که با بحران جهانی غذا مواجه شده‌اند. اوکراین در روز پنجشنبه اعلام کرد یک کشتی هم آماده ارسال غلات به اتیوپی است.

    طبق این قرارداد، تمام کشتی‌ها باید در استانبول توسط مرکز هماهنگی که تحت کنترل روسیه، اوکراین، ترکیه و سازمان ملل قرار دارد بازرسی شوند.

    انتهای پیام/18

    منبع : تسنیم  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305327

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم