• امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
4

توشیبا و SSD های کم نظیرش

  • کد خبر : 1465
  • 17 مرداد 1396 - 0:45

به گزارش پایگاه خبری پول بانک ، شرکت توشیبا از ادغام دو شرکت مکانیکی و الکتریکی پدید آمده است. مخترع دستگاه‌های مکانیکی ژاپنی؛ تاناکا هیساشیگ با بنیانگذاری شرکت تولید تجهیزات تلگراف تحت نام تاناکا سیزو-شا در سال ۱۸۷۵ این بنا را آغاز کرد و مخترع تجهیزات الکترونیکی ژاپنی، ایشیسوکه فوجیوکا با بنیانگذاری شرکت نیروی برق توکیو (یا توکیو دنکی) در سال ۱۸۹۰ این بنا را تکمیل کرد و در ۱۹۳۹ […]

  • به گزارش پایگاه خبری پول بانک ، شرکت توشیبا از ادغام دو شرکت مکانیکی و الکتریکی پدید آمده است. مخترع دستگاه‌های مکانیکی ژاپنی؛ تاناکا هیساشیگ با بنیانگذاری شرکت تولید تجهیزات تلگراف تحت نام تاناکا سیزو-شا در سال ۱۸۷۵ این بنا را آغاز کرد و مخترع تجهیزات الکترونیکی ژاپنی، ایشیسوکه فوجیوکا با بنیانگذاری شرکت نیروی برق توکیو (یا توکیو دنکی) در سال ۱۸۹۰ این بنا را تکمیل کرد و در ۱۹۳۹ با ادغام این دو شرکت، شرکت توشیبا متولد شد.

    توشیبا به تازگی یک خانواده جدید از درایو های SSD M.2 را با نام BG3 معرفی کرده است که ضخامت آنها تنها 1.3 بوده و در 2 فرم M.2 1620 و M.2 2230 به تولید می رسند. توشیبا از تراشه های BiCS 64-layer 3D NAND بهره گرفته و در آنها از فناوری های مدرن حافظه با عناوین HBM و TLC استفاده شده است.

    معرفی SSD های کم نظیر توشیبا

    SSD های BG3 به دلیل ضخامت پایین، می توانند در تجهیزات اینترنت اشیاء نیز مورد بهره برداری قرار گیرند.این محصولات از اینترفیس پر سرعت PCIe Gen3 x2 پشتیبانی کرده و فاقد کش DRAM هستند. سالید های BG3 با ظرفیت های 128، 256 و 512 گیگابایت به تولید رسیده و سرعت خواندن/نوشتن در آنها به ترتیب 1520 مگابایت و 840 مگابایت است. شایان ذکر است که سالید های BG3 به واقع نسل سوم از حافظه های SSD توشیبا هستند که با سرعت بالا و ضخامت خیره کننده عرضه می شوند.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=1465

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم