• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
2.64K

تور مشهد؛ سفری راحت به مقصدی لوکس

  • کد خبر : 289462
  • 15 اسفند 1400 - 12:24
تور مشهد؛ سفری راحت به مقصدی لوکس

فهرست محتوا مشهد الرضا همواره یکی از پر مسافرترین مقاصد گردشگری در ایران بوده که همه ساله پذیرای مسافران بسیاری از سراسر کشور است. مشهد به عنوان دومین شهر مذهبی جهان در خارج از مرزهای ایران نیز پر طرفدار است و حجم قابل توجهی از مسافرانش را توریست های عاشق زیارت و تفریح تشکیل می […]

فهرست محتوا

  • مشهد الرضا همواره یکی از پر مسافرترین مقاصد گردشگری در ایران بوده که همه ساله پذیرای مسافران بسیاری از سراسر کشور است. مشهد به عنوان دومین شهر مذهبی جهان در خارج از مرزهای ایران نیز پر طرفدار است و حجم قابل توجهی از مسافرانش را توریست های عاشق زیارت و تفریح تشکیل می دهند. این شهر که در شمال شرقی ایران قرار دارد از کلان شهرهای ایران محسوب می شود و در خاک وسیع خود جاذبه های بسیاری را جای داده است.

    با توجه به جذابیت های این شهر، اکنون رزرو آنلاین تور مشهد به وفور از سوی انواع آژانس های مسافرتی و سایت های گردشگری برگزار می گردد.  افرادی که قصد سفر به این شهر را دارند، لازم است پیش از هر کاری از جاذبه های این شهر که در چند سال اخیر دچار تحولات بسیاری شده اند و همچنین از مدرن ترین شیوه های رزرو تور اطلاع پیدا کنند. به همین منظور در مقاله پیش رو قصد معرفی کامل تور مشهد را داریم.

    زمان مناسب سفر به مشهدالرضا

    پایتخت معنوی ایران برای سفر شهری بی زمان است. در سرد ترین شب ها یا گرم ترین روزهای سال این شهر خالی از مسافر نیست. با این حال شما می توانید با انتخاب یک زمان خاص کیفیت سفر خود را به صورت دلخواه تنظیم کنید. دو مدل زمان از نظر کیفی برای خرید تور مشهد مناسب است. در مدل اول شما ارزان ترین سفر را انتخاب می نمایید و در مدل دیگر به بهترین زمان سفر از نظر شرایط آب و هوایی فکر می کنید.

    اگر به دنبال سفر به مشهد در بهترین آب و هوا هستید، بهار به ویژه اردیبهشت و  پاییز بخصوص مهر ماه دو زمان فوق العاده هستند. در این زمان هوا کاملاً معتدل است و روزها و شب هایی خوش آب و هوا را تجربه خواهید کرد.

    اگر به دنبال سفری ارزان هستید، روی زمان های کم طرفدار دست بگذارید. زمان هایی چون خرداد ماه و یا دی ماه که فصل امتحانات هستند و کمتر کسی فرصت سفر به مشهد را دارد، بهترین زمان رزرو تور مشهد ارزان است. به یاد داشته باشید تور نوروزی مشهد اگر چه از نظر آب و هوایی یکی از بهترین گزینه هاست، اما از نظر قیمت گران ترین تور محسوب می شود.

    تجربه سفر به مشهد از ارزان تا لوکس

    تا چند وقت پیش دغدغه هزینه مانع از سفر بسیاری از افراد به این شهر بود. اما امروزه با وجود انواع مختلف تورها که در دسته های لوکس، اکونومی و ارزان قیمت دسته بندی می شوند، هر مسافری با هر بودجه ای می تواند تور مشهد را رزرو نماید. تفاوت این دو نوع تور بیش از همه به اقامتگاه انتخابی مربوط است. در واقع تعداد ستاره های هتل همان صفرهای تور شما هستند؛ هر چقدر ستاره ها بیشتر، صفرها هم بیشتر. البته هزینه تور به عوامل دیگری چون زمان سفر، مدت اقامت، شیوه سفر و خدمات تور نیز بستگی دارد.

    تور مشهد؛ سفری راحت به مقصدی لوکس2

    نمونه تورهای لوکس مشهد

    • تور هتل مجلل درویشی
    • تور هتل بین المللی قصر
    • تور هتل قصر طلایی
    • تور هتل الماس 2
    • تور هتل هما 1

    نمونه تورهای ارزان قیمت مشهد

    • تور هتل نسیم
    • تور هتل قدس
    • تور هتل کوثر
    • تور هتل ایران زمین

     تفریحات آبی در شهری بدون دریا

    اغلب عاشقان سفر دوست دارند در شهری دریایی حضور پیدا کنند و سفر خود را با تجربه تفریحات آبی جذاب تر کنند. مشهدالرضا دریا ندارد، اما مجهزترین شهر خاورمیانه از نظر مجموعه های آبی است. شهری که فرصت انجام جذاب ترین تفریحات آبی را در چهار پارک بزرگ خود فراهم آورده تا هیچ چیز از بهترین مقاصد توریستی دنیا کم نداشته باشد.

    سرزمین موجهای آبی، سرزمین موجهای درخشان، پارک آبی ایرانیان و پارک ساحلی آفتاب مجموعه هایی با مدرن ترین امکانات تفریحی هستند که پیش روی مسافران تور مشهد قرار دارند. این تفریحات به ویژه در تابستان بسیار پرطرفدارند و صف های طولانی پشت در این مجموعه ها این محبوبیت را به وضوح نشان می دهد.

    عرضه تور مشهد از مبادی مختلف

    مخاطبان تورهای مشهد از سراسر کشور هستند و به همین سبب تمام شهرهای ایران مبادی سفر به این مقصد محسوب می شوند. در حال حاضر تور زمینی در اغلب شهرهای ایران برگزار می گردد و تور هوایی در شهرهای مجهز به فرودگاه عرضه می شود. رزرو تور مشهد از تهران، رزرو تور مشهد از اصفهان، رزرو تور مشهد از شیراز و رزرو تور مشهد از تبریز دارای آمار بسیار بالایی هستند و به همین سبب عرضه تور در این شهر ها بیشتر است.

    معروف ترین جاذبه های مشهد الرضا

    پایتخت معنوی ایران شهری پر جاذبه است که در این زمینه بسیار متنوع می باشد. در این شهر می توانید فرصت انواع گردشگری چون گردشگری زیارتی، تفریحی، باستان شناسی، سلامتی و تجاری را داشته باشید و با انگیزه های مختلف تور مشهد خود را رزرو نمایید. زیارت، خرید، تفریح و درمان از مهم ترین انگیزه هایی هستند که پای مسافران را به این شهر باز کرده اند.

    حرم مطهر رضوی

    حرم مهمترین جاذبه شهر مشهد است که اغلب مسافران برای بازدید از آن به این شهر سفر می کنند. به همین جهت اغلب هتل های این شهر در خیابان های اطراف حرم بنا شده اند تا مسافران دسترسی راحتی به این مکان مقدس داشته باشند. ورودی های حرم به صورت 24 ساعته باز هستند و فرصت پابوسی امام رضا (ع) در هیچ زمانی از زائران گرفته نمی شود.

    پارک ملت و شهر بازی جذاب آن

    تور مشهد؛ سفری راحت به مقصدی لوکس3

    پارک ملت مشهد از بزرگترین پارک های کشور و همچنین از مجهزترین آنهاست. این پارک در فضای وسبع خود که با انواع درختان و گیاهان زینت یافته انواع فضاهای ورزشی، تفریحی و فرهنگی را جای داده و روزانه پذیرای بازدیدکنندگان بسیاری از داخل و خارج مشهد است. یکی از جذاب ترین بخش های این پارک، شهر بازی مجهز آن است که انواع وسایل بازی مدرن را در خود فراهم آورده و فرصت انجام جذاب ترین تفریحات را ممکن ساخته.

    باغ وحش وکیل آباد؛ یک تیر و دو نشان

    در این شهر می توانید به یک باغ وحش سر بزنید که انواع پرندگان، پستانداران، آبزیان در آن نگهداری می شوند. این مجموعه در کنار پارک جنگلی وکیل آباد قرار گرفته که خود از جاذبه های تفریحی این مقصد محسوب می شود. شما در سفر به مشهد می توانید یک روز کامل را در مجموعه پارک و باغ وحش وکیل آباد سر کنید بدون اینکه کوچکترین احساس خستگی به شما دست دهد.

    جنگل جیغ با صداهایی مرموز

    جنگل جیغ یکی از زیباترین جاذبه های مشهد است که برخی افراد آن را مکانی مرموز و مخوف می دانند. شنیدن صداهایی شبیه به جیغ کشیدن در این مکان سبب شده این نام بر آن نهاده شود. در حالی که برخی افراد معتقدند این صداها از نوعی جیرجیرک تولید می شود، عده ای دیگر به مرموز بودن آن اطمینان کامل دارند.

    مراکز خرید مجلل و سنتی

    در این شهر بیش از هر جاذبه ای بازار خواهید دید. مراکز خرید در دسته های مختلف از ارزان تا مجلل و از سنتی تا مدرن پر بازدید ترین مکان های مرکز خراسان رضوی هستند. اغلب مسافران این شهر خرید را در برنامه سفر خود گنجانده اند و بازارهای مشهد به ویژه در اطراف حرم همراه شلوغ و پر هیاهو هستند. بازار بزرگ رضا، مرکز خرید هفده شهریور، مرکز خرید پروما، مجتمع تجاری الماس شرق، برج تجاری آلتون و مجتمع تجاری وصال از معروف ترین مراکز خرید در مشهد هستند.

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۵ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=289462

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 507در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم