• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
3

تقدسی نژاد در آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی: بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند/ چاپ و بسته بندی از صنایع مهم غیر نفتی کشور محسوب می شود

  • کد خبر : 305941
  • 09 شهریور 1401 - 14:09
تقدسی نژاد در آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ و بسته بندی: بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند/ چاپ و بسته بندی از صنایع مهم غیر نفتی کشور محسوب می شود

پول بانک: تلاش می کنیم که مشابه اینگونه نمایشگاه‌ها را در شهر آفتاب بیشتر شاهد باشیم که هم برای نشان دادن ظرفیت‌های کمی و کیفی مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب و هم برای کمک به تولیدکنندگان و صادرکنندگان در عرصه های گوناگون اقتصادی و تجاری کشور باشد.

  • مدیر عامل مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب گفت: برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون چاپ و بسته بندی، کمک می‌کنند برای ارتباط اقتصادی شرکت‌ها و عقد قراردادها که در نهایت به نفع فعالان صنعتی و اقتصادی و همینطور توسعه صادراتی کشور منتهی می‌شود.

    به گزارش خبرنگار اقتصادی پول بانک، آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت چاپ، بسته بندی و فرآوری تهران، توسط شرکت برساز رویداد پارس، پیش از ظهر امروز سه شنبه ۸ شهریور ماه ۱۴۰۱، با حضور یاسر احمدوند معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، منا ابروفراخ مدیرکل دفتر صنایع سلولزی و چاپ وزارت صمت، عباس تقدسی نژاد مدیر عامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، مکی معاون وزیر صنعت و معدن عراق، شیخ مصطفی عبدالرحمن رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان چاپ اقلیم کردستان، شرکتهای داخلی و خارجی، فعالان صنعت چاپ کشور و جمعی از اصحاب رسانه، در مجموعه نمایشگاههای بین المللی شهر آفتاب برگزار شد.

    عباس تقدسی نژاد، مدیر عامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب

    عباس تقدسی نژاد، مدیر عامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، در آیین افتتاحیه این نمایشگاه گفت: امروز چهارمین نمایشگاه بزرگ چاپ و بسته بندی را در مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب افتتاح کردیم و بیش از 15 هزار متر مربع از فضای سالن‌های نمایشگاهی را برای برپایی این نمایشگاه اختصاص یافته داده ایم و بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

    وی ادامه داد: این نمایشگاه تا روز جمعه 11 شهریور ادامه دارد و از آنجایی که حوزه چاپ و بسته بندی جزو صنایع مهم در بین صنایع غیر نفتی محسوب می شود، می تواند در ارتقای صنعت کشور گام‌های مهمی بردارد.

    مدیر عامل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب، تاکید کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی کمک می‌کنند برای ارتباط اقتصادی شرکت‌ها و عقد قراردادها که در نهایت به نفع و توسعه صادراتی کشور منتهی می‌شود!

    تقدسی نژاد، در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: امیدوارم که مشابه اینگونه نمایشگاه‌ها را در شهر آفتاب بیشتر شاهد باشیم که هم برای نشان دادن ظرفیت‌های کمی و کیفی مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب و هم برای کمک به تولیدکنندگان و صادرکنندگان در عرصه های گوناگون اقتصادی و تجاری کشور باشد.

    بنا به این گزارش، در این نمایشگاه ۱۲۰ شرکت فعال، در فضایی بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع، در سه حوزه ماشین‌آلات چاپ، بسته ‌بندی و صنایع غذایی و صنعت کارتن ‌سازی از کشورهای ایران عراق، افغانستان، قزاقستان، ازبکستان، ارمنستان و اقلیم کردستان حضور دارند.

    این نمایشگاه با هدف ایجاد بستری مناسب با رویکردی صادرات محور و به‌ منظور تقویت و ارتقاء تولیدات سازندگان داخلی و معرفی توانمندی‌‌های ساخت داخل برگزار شده است.

    همزمان با برگزاری چهارمین نمایشگاه چاپ، بسته ‌بندی و فرآوری پاویون تخصصی بسته‌ بندی انعطاف‌ پذیر و پلیمری، ماشین‌آلات صنعت کارتن، کاغذ چاپ دیجیتال عریض، پارچه و ماشین‌های اداری و همچنین تولیدکنندگان ماشین‌آلات بسته‌بندی و فرآوری از جمله صنایع غذایی، نوشیدنی‌ها، صنایع پخت شیرینی و شکلات، دارویی، آرایشی و بهداشتی، صنایع پلاستیک، پلیمر و صنایع وابسته نیز غرفه دارند.

    در بخشی از این رویداد، آثار برتر چاپی شامل برگزیدگان دوره‌های مختلف جشنواره ملی صنعت چاپ کشور به‌ صورت مجزا غرفه دارند و توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشته‌اند.

    مجتمع نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب:

    مجتمع نمایشگاه شهر آفتاب، از مهم ترین پروژه نمایشگاهی و جدیدترین مرکز نمایشگاه ایران است که ایجاد مرکز محل تجارت جهانی ایرانیان محسوب می شود؛ نمایشگاه چاپ و بسته بندی هم، همچنان در شهر آفتاب برگزار می شود؛ این مکان نماد آغازگر عصر جدید تجارت ایران در سطح بین الملل و مکان عالی برای حضور و رونق تجارت افراد و شرکتها می باشد.

    گفتنی است، چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی، بصورت تخصصی در این حوزه، توسط حامد ایرانی، مدیرعامل شرکت برساز رویداد پارس(مجری برگزاری)، از ۸ الی ۱۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ و از ساعت ۱۰ تا ۱۷، در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می شود.

    خبرنگار: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305941

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم