• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
4

تفاوت پیج های موفق و ناموفق در اینستاگرام

  • کد خبر : 215664
  • 16 فروردین 1400 - 13:51
تفاوت پیج های موفق و ناموفق در اینستاگرام

فهرست محتوا در این مقاله نمادین قصد دارد به مبحث تبلیغات اینستاگرام و اینستاگرام مارکتینگ بپردازد. در این روز ها شاهد شبکه های اجتماعی زیادی هستیم که هر کدام از آن ها، تحولات زیادی را در زندگی کاربران خود ایجاد کرده اند؛ یکی از این شبکه های اجتماعی، اینستاگرام می باشد. اینستاگرام اوایلی که ایجاد شده بود، فقط بستری […]

فهرست محتوا

  • در این مقاله نمادین قصد دارد به مبحث تبلیغات اینستاگرام و اینستاگرام مارکتینگ بپردازد. در این روز ها شاهد شبکه های اجتماعی زیادی هستیم که هر کدام از آن ها، تحولات زیادی را در زندگی کاربران خود ایجاد کرده اند؛ یکی از این شبکه های اجتماعی، اینستاگرام می باشد. اینستاگرام اوایلی که ایجاد شده بود، فقط بستری ساده برای اشتراک گذاری دو تصویر محسوب می شد.

    رفته رفته و با گذشت زمان، اینستاگرام تغییر و تحولات زیادی را در خود ایجاد کرد؛ به نوعی توانست کاربران خود را به شدت افزایش دهد. اینستاگرام در حال حاضر دارای 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه می باشد. هر کدام از کاربران اینستاگرام در یک زمینه خاص فعالیت دارند. در حال حاضر اینستاگرام فضایی بسیار گسترده برای درآمدزایی کاربران خود شده است.

    رسیدن به درآمد یا به نوعی پیشرفت در اینستاگرام، کار ساده ای نیست؛ برای پیشرفت در اینستاگرام شما باید فعالیتی حرفه ای داشته باشید و دست به ترفند های مختلفی بزنید. در اینستاگرام افراد زیادی وجود دارند که به فروش محصولات و بازاریابی یا به نوعی مارکتینگ می پردازند؛ موفقیت این افراد مستلزم تبلیغات اینستاگرام و اینستاگرام مارکتینگ می باشد؛ زیرا رعایت اصول این دو، باعث می شود تا پیشرفتی فوق العاده به وجود بیاید. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

    تبلیغات اینستاگرام چیست؟

    در اول این مقاله از اهمیت تبلیغات در اینستاگرام و اینستاگرام مارکتینگ مطلع شدید؛ اما اصلا تبلیغات اینستاگرام چیست؟ آیا تبلیغات در اینستاگرام بهتر است یا دیگر شکه های اجتماعی؟ به طور کلی تبلیغات و رعایت اصول اینستاگرام مارکتینگ یکی از بهترین راه های، افزایش مخاطب و فروش می باشد. تبلیغات در اینستاگرام نوعی تبلیغات آنلاین است.

    همان طور که در اول مقاله ذکر کردیم، اینستاگرام در حال حاضر دارای 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه است؛ طبیعتا شما برای موفقیت در بین این همه کاربر، باید سعی کنید با استفاده از تبلیغات، برای پیج خود مخاطب جذب کنید؛ در واقع شما باید مخاطبان هدفمند خود را از بین این همه کاربر، به دست بیاورید. مخاطب هدفمند به کسی گفته می شود که در راستای هدف اصلی پیج شما فعالیت داشته باشد.

    چرا تبلیغات اینستاگرام اهمیت زیادی دارد؟

    در بخش قبلی متوجه شدید که تبلیغات در اینستاگرام و انجام اصول اینستاگرام مارکتینگ چه کمکی می تواند به شما بکند؛ حال بهتر است نگاهی به اهمیت تبلیغات اینستاگرام از دید آماری داشته باشیم.

    • اینستاگرام در حال حاضر، فقط در ایالات متحده دارای 120 میلیون کاربر فعال ماهانه می باشد؛ حال فرض کنید در دیگر کشور ها، این شبکه اجتماعی چه میزان کاربری را دارد.
    • از آن جایی که اینستاگرام بر پایه محتوای تصویری فعالیت دارد، تا به الان در آن 40 میلیارد تصویر اشتراک گذاری شده است.
    • در اینستاگرام رده های سنی مختلفی فعالیت دارند و این دست شما را برای تبلیغات اینستاگرام و اینستاگرام مارکتینگ بسیار باز گذاشته است؛ به طوری که تقریبا 59 درصد از کاربران اینستاگرام را رده سنی 18 تا 29 و تقریبا 33 درصد کاربران اینستاگرام را رده سنی 30 تا 49 سال پوشش می دهد.
    • در اینستاگرام هر نوع جنسیتی فعالیت دارد؛ در اینستاگرام 68 درصد از کاربران خانم و 32 درصد دیگر هم مرد هستند؛ این موضوع می تواند برای کسب و کار های فعال، بسیار مهم باشد.
    • در اینستاگرام و در تبلیغات خود می توانید از هر نوع محتوایی استفاده کنید؛ در واقع روش های تبلیغاتی زیادی وجود دارد که شما را محدود به یک نوع محتوا نکرده اند.
    • در کنار اینستاگرام مارکتینگ می توانید اقدام به تولید کمپین تبلیغاتی کنید.

    آیا تبلیغات اینستاگرام فقط بر روی افزایش فالوور تاثیر دارد؟

    تفاوت پیج های موفق و ناموفق در اینستاگرام

    تا به این جای کار به طور کامل، از اهمیت تبلیغات اینستاگرام مطلع شدید؛ همچنین دانستید که تبلیغات در اینستاگرام، یکی از اصول اصلی د کنار طراحی پست اینستاگرام محسوب می شود؛ اما سوالی که در این بین وجود دارد، این است که آیا تبلیغات در اینستاگرام، فقط بر روی افزایش فالوور تاثیر دارد؟ جواب ما در برابر این سوال طبیعتا خیر می باشد.

    تبلیغات در اینستاگرام می تواند با روش های مختلفی صورت گیرد و این که شما از کدام روش استفاده کنید، بستگی به نیازتان دارد. در واقع اصلی ترین هدف از تبلیغات اینستاگرام افزایش فالوور می باشد؛ ولی پیاده سازی تبلیغات در اینستاگرام و انجام اصول مدیریت و طراحی پست اینستاگرام می تواند، اهداف دیگری هم داشته باشد. شما در اینستاگرام می توانید با اهداف مختلف دیگری نظیر بهبود آمار پست های خود، افزایش اعتبار و افزایش نرخ تعامل، دست به تبلیغات بزنید.

    روش های تبلیغات در اینستاگرام

    همان طور که در بخش قبلی هم ذکر کردیم، روش های مختلفی برای تبلیغات اینستاگرام وجود دارد؛ همچنین دانستید که انتخاب روش تبلیغاتی، بستگی به نیاز و هدف شما دارد. در اینستاگرام مانند دیگر شبکه های اجتماعی، شما می توانید درون برنامه تبلیغات خود را به صورت مستقیم انجام دهید؛ اما علاوه بر این، می توانید خارج از برنامه هم تبلیغات خود را انجام دهید. اجازه دهید قبل از این که سراغ مبحث اینستاگرام مارکتینگ برویم، مقداری به این روش های تبلیغاتی در اینستاگرام بپردازیم.

    تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام

    اولین روش تبلیغات در اینستاگرام که می خواهیم به شما معرفی کنیم، روش تبلیغات اسپانسری می باشد. این روش تبلیغات اینستاگرام جزو مطمئن ترین روش ها محسوب می شود و به طور مستقیم توسط خود اینستاگرام انجام می شود؛ در این روش تبلیغاتی شما مبلغی را به اینستاگرام پرداخت می کنید و اینستاگرام به عنوان اسپانسر شما به تبلیغ می پردازد؛ در واقع در این روش اینستاگرام اسپانسر شما می باشد.

    تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام جزو متفاوت ترین روش های تبلیغاتی می باشد و در این روز ها در کنار طراحی پست اینستاگرام تولید محتوا بسیار استفاده می شود. همان طور که می دانید در این روز ها پیج های تجاری زیادی در اینستاگرام فعالیت دارند؛ لذا این روش تبلیغات اینستاگرام مختص پیج های تجاری است. بر خلاف دیگر تبلیغات اینستاگرام شما در تبلیغات اسپانسری قادر هستید، فیلتر های خاصی را برای مخاطبان تبلیغ خود در نظر بگیرید.

    یکی از مهم ترین این فیلتر ها، انتخاب رده سنی می باشد؛ در واقع شما می توانید مشخص کنید که چه رده های سنی تبلیغ شما ببینند. فیلتر ها در تبلیغات اسپانسری اینستاگرام به شما کمک می کنند تا مخاطبان هدفمند جذب کنید؛ به همین جهت است که این نوع تبلیغات بسیار در اینستاگرام مارکتینگ استفاده می شود. به طور معمول شما قادر نیستید که در پست های اینستاگرام خود، لینک درج کنید؛ در تبلیغات اسپانسری این محدودیت برداشته شده است.

    تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام

    در بخش قبلی با یکی ار بهترین روش های تبلیغات اینستاگرام آشنا شدید؛ همچنین دانستید که تبلیغات اسپانسری، بسیار در اینستاگرام مارکتینگ انجام می شود. دومین روش تبلیغاتی اینستاگرام که قصد داریم به شما معرفی کنیم، تبلیغات پاپ آپ می باشد. از این روش تبلیغاتی بسیار در اینستاگرام مارکتینگ استفاده می شود. تبلیغات پاپ اپ اینستاگرام جزو متفاوت ترین روش های تبلیغاتی محسوب می شوند و در این روز ها طرفداران زیادی را هم در خود پیدا کرده اند.

    همان طور که می دانید در این روز ها و در بستر داخلی اینستاگرام، تبلیغات زیادی انجام می شود؛ این دسته از تبلیغات معمولا در قالب پست و استوری پیاده سازی می شوند. تبلیغات پاپ آپ اینستاگرام کاملا از سمت استوری و پست فاصله دارند؛ این نوع تبلیغات در پلتفرم های مختلف پیاده سازی می شوند. در این روز ها حتما با وب سایت ها و اپلیکیشن های زیادی مواجه شده اید که در آن ها به طور ناگهانی، تبلیغاتی نشان داده شده است؛ به آن تبلیغات پاپ آپ گفته می شود.

    این روش تبلیغاتی برای طراحی پست اینستاگرام طرفداران زیادی را پیدا کرده است؛ چرا که با این روش می توان مخاطبان هدفمندی را از طریق دیگر برنامه ها و پلتفرم ها جذب کرد. روش تبلیغات پاپ آپ در دو نوع newtab و pop_under شکل می گیرد؛ این که شما از کدام روش تبلیغاتی پاپ آپ استفاده کنید، بستگی به عواملی نظیر نوع فعالیت و هدف از تبلیغات دارد.

    تبلیغات منشن اینستاگرام

     

    سومین روش تبلیغات اینستاگرام که قصد معرفی آن را به شما داریم، روش تبلیغات منشن اینستاگرام می باشد. در این روز ها و در تمامی شبکه های اجتماعی، قابلیت منشن کردن وجود دارد؛ شاید برایتان جالب باشد که بدانید در اینستاگرام می توان از منشن کردن، به عنوان یک روش تبلیغاتی برای اینستاگرام مارکتینگ یاد کرد. تبلیغات منشن در اینستاگرام در این روز ها، یکی از کارآمد ترین روش های تبلیغاتی محسوب می شود.

    همان طور که می دانید برای انجام تبلیغات اینستاگرام باید با شخص مورد نظیر ارتباط برقرار کنید تا هماهنگی های لازم برای تبلیغات انجام شود؛ همچنین باید در تمامی روش های تبلیغاتی اینستاگرام هزینه ای را پرداخت کنید؛ اما هیچ کدام از این موارد، درباره تبلیغات منشن صدق نمی کند. تبلیغات منشن در اینستاگرام بدون هیچ گونه هزینه ای و توسط خود شما انجام می شود؛ در حقیقت این روش تبلیغات اینستاگرام بدون وجود هیچ رابطی پیاده سازی می شود.

    تبلیغات منشن اینستاگرام بسیار برای صاحبان برند و کسب و کار مناسب می باشد؛ به همین جهت برای اینستاگرام مارکتینگ به شدت از این روش استفاده می شود. در این روش تبلیغات اینستاگرام، شما پیج های مرتبط و برتر در حوزه خود را، در زیر پست های خود منشن می کنید. اما خروجی این نوع تبلیغ چه چیزی می تواند باشد؟

    در این روش تبلیغ اینستاگرام، پست شما به صورن اعلان برای فرد منشن شده نمایش داده می شود و به طور خودکار ویو ثبت می شود. به این صورت پیج و پست شما اعتبار بالایی می گیرد و مخاطبان ترغیب به فالو شما می شوند. به شما پیشنهاد می کنیم اگر در کنار اصول اینستاگرام مارکتینگ حتما از این روش، تبلیغات اینستاگرام استفاده کنید.

    اینستاگرام مارکتینگ چیست؟

    تا به این جای کار کاملا از اهمیت و کارکرد تبلیغات اینستاگرام مطلع شدید؛ همچنین در بخش های قبلی به سه روش تبلیغاتی اینستاگرام که در این روز ها بسیار استفاده می شوند، اشاره کردیم؛ حال بهتر است مقداری ماهیت اینستاگرام مارکتینگ را مورد بررسی قرار دهیم. همان طور که بار ها در این مقاله ذکر کردیم، در این روز ها بسیاری از کسب و کار ها در اینستاگرام فعالیت دارند؛ حال این مشاغل در اینستاگرام چگونه به درآمد می رسند؟

    در فرهنگ لغت، معنی واژه مارکتینگ به معنی بازاریابی می باشد؛ چیزی که ما سالیان سال است که در دنیای واقعی شاهد آن هستیم. حتی از زمانی که اینستاگرام و حتی اینترنت وجود نداشته است، بسیاری از افراد در دنیای واقعی با استفاده از اصول خاصی، به مارکتینگ یا همان بازاریابی می پرداخته اند.

    همان طور که می دانید اینستاگرام در سالیان اخیر توانسته است بروزرسانی های زیادی را در خود انجام دهد؛ اینستاگرام ابزار هایی را در خود به وجود آورده است، که بستر بازاریابی در آن به وجود آمده. رعایت اصول اینستاگرام مارکتینگ جزو شروط اصلی موفقیت هر کسب و کار می باشد؛ اصول اینستاگرام مارکتینگ می توانند مواردی نظیر تبلیغات اینستاگرام، تولید محتوا، تقویم محتوایی و افزایش نرخ تعامل باشند.

    بازاریابی در اینستاگرام نیازمند دانش خاص خود می باشد؛ در واقع در این روز ها بازاریابی در اینستاگرام برای خود یک شغل محسوب می شود. بسیاری از کسب و کار های حاضر در اینستاگرام، افرادی را برای اینستاگرام مارکتینگ پیج خود استخدام می کنند.

    سخن نهایی درباره تبلیغات اینستاگرام و اینستاگرام مارکتینگ

    همان طور که بار ها در این مطلب ذکر کردیم، اینستاگرام بستری بسیار عالی برای درآمدزایی و حتی افزایش درآمد می باشد؛ لذا سعی کنید از تمامی ترفند ها برای پیشرفت در این شبکه اجتماعی استفاده کنید. دقت داشته باشید که روش تبلیغاتی خود را بر اساس بودجه خود انتخاب کنید. در این مقاله به تمامی روش های تبلیغات اینستاگرام پرداختیم؛ همچنین ارتباط تبلیغات اینستاگرام و اینستاگرام مارکتینگ را مورد بررسی قرار دادیم؛ امیدواریم این مقاله به شما کمک کافی را کرده باشد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=215664

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم