• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
5

تعطیلی پارکینگ‌ دلالان برای دپو خودرو

  • کد خبر : 264128
  • 01 آذر 1400 - 8:03
تعطیلی پارکینگ‌ دلالان برای دپو خودرو

تعطیلی پارکینگ‌ دلالان برای دپو خودرو حذف دلالانی که خودروها را در انبارها دپو کرده نیاز به همکاری جدی تمامی نهادهای نظارتی و امنیتی دارد. نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت گذاری در صنعت خودرو هیچ معنا و مفهومی ندارد به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: بیشتر نمایندگان مجلس […]

  • تعطیلی پارکینگ‌ دلالان برای دپو خودرو

    حذف دلالانی که خودروها را در انبارها دپو کرده نیاز به همکاری جدی تمامی نهادهای نظارتی و امنیتی دارد.

    نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قیمت گذاری در صنعت خودرو هیچ معنا و مفهومی ندارد به پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) گفت: بیشتر نمایندگان مجلس به ویژه کمیسیون صنایع با قیمت‌گذاری در صنعت خودرو به شدت مخالف هستند زیرا مشکلات صنعت خودرو در کشور به دلیل دستورهایی بوده که از جانب دولت بر بازار تحمیل شده است.

    عبدالناصر درخشان افزود: اگر تولیدکنندگان, قیمت معقول و متعارفی را برای تولیدات خود تعیین و سود مشخصی هم دریافت کنند، دیگر واسطه‌گران و دلالان نمی‌توانند به بازار خودرو ورود کرده و باعث اخلال در این بازارشوند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنا بر گزارش‌های میدانی که از خودروسازان به دست آمده، تنها ۵۰ درصد تولید خودروها در خیابان‌ها و جاده‌های کشور تردد می‌کنند وبقیه تولیدات در پارکینگ‌های واسطه‌گران دپو شده و در شرایط بحرانی با افزایش قیمت به فروش می رسند.

    نماینده مردم ایرانشهر، سرباز، دلگان، فنوج ، لاشار، بنت، آشار و آهوران در مجلس شورای اسلامی افزود: کمیسیون صنایع خواهان حل مشکل موجود است و دنبال راهی است تا برای قیمت‌گذاری دستوری و حذف آن از بازار خودرو، برنامه‌ای تدوین کند.

    درخشان خاطر نشان کرد: کمیسیون صنایع نفع مردم و خریدار را در این بازار در اولویت قرار داده و از مدیران و مسئولان کشور می‌خواهد نسبت به صنعت خودرو عمیق‌تر بیندیشند.

    *خبرنگار: پروین خدادادی

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=264128

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم