• امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
3

تعرفه و قیمت موشن گرافیک

  • کد خبر : 306696
  • 29 شهریور 1401 - 13:23
تعرفه و قیمت موشن گرافیک

فهرست محتوا در این مقاله قرار است محتوای تبلیغاتی و تعرفه موشن گرافیک را مورد بررسی قرار بدهیم و بررسی کنیم که چه مدل از محتوای تبلیغاتی مناسب تر و محبوب تر است و هزینه و عواملی که بر تعرفه قیمتی آن تاثیر میگذارند چیست امروزه تبلیغات یکی از مهم ترین ابزار ها برای برند […]

فهرست محتوا

  • در این مقاله قرار است محتوای تبلیغاتی و تعرفه موشن گرافیک را مورد بررسی قرار بدهیم و بررسی کنیم که چه مدل از محتوای تبلیغاتی مناسب تر و محبوب تر است و هزینه و عواملی که بر تعرفه قیمتی آن تاثیر میگذارند چیست

    امروزه تبلیغات یکی از مهم ترین ابزار ها برای برند سازی ، افزایش فروش و یا معرفی محصول یا ایده هاست .

    روش های مختلفی برای ساخت محتوایی تبلیغات وجود دارد و حتما شما هم انواع مختلفی از آن را دیده اید نوشتن متن های جذاب

    ساخت پوستر یا بنر و انواع روش های مختلف دیگر.

    اما محتوایی که برای تبلیغات ساخته میشود باید ویژگی های خاصی داشته باشید. که یکی از مهم ترین و اصلی ترین این ویژگی ها که صد در صد در هر کمپین تبلیغاتی این مورد است که مخاطب جذب محتوا شود و بتواند با آن تعامل داشته باشد.

    اما چه محتوایی باعث جذب افراد میشود و طرفدار زیادی دارد و تعرفه قیمت آن چگونه است ؟

    محتوای ویدیویی

     

    حتما محتواهای ویدیو زیادی در شبکه های اجتماعی دیده اید اما تا به حال به این فکر کرده اید که چرا محتوا ویدیوی نسبت به دیگر محتوا بیشتر بازدید دارد و مخاطب را جذب خودش میکند.

    تعرفه و قیمت موشن گرافیک

     

    یک ویژگی منحصرد به فرد در این مدل از محتوا وجود دارد و آن این است که شما همزمان با دیدن و گوش کردن به طور آنی از گوش و چشم خود محتوا را دریافت میکنید. اینطور در نظر بگیرید که همزمان یکنفر برای شما مطلبی را میخواند و در آن واحد شما آن را میبینید. در این مدل از محتوا مخاطب کمترین انرژی ممکن را صرف میکند و بیشترین اطلاعات را نیز دریافت میکند. در صورتی که در گیر محتوا ها فرد باید خودش زحمت فهمیدن و مطالعه را به دوش بکشد و در بعضی مواقع ممکن است اصلا فرد کامل متوجه محتوا ارائه شده نباشد. اما در محتوایی ویدیوی مانند موشن گرافیک آن چیزی که دقیقا مد نظر شما به مخاطب میرسد.

     تعرفه موشن گرافیک

    تعرفه و قیمت موشن گرافیک

    تا اینجا بررسی کردیم که چه محتوایی و چرا بازخورد های خوبی دریافت کرده است. اما حالا به بررسی تعرفه موشن گرافیک میپردازیم  که چه عواملی و چقدر بر قیمت آن تاثیر گذاراست.

    موشن گرافیک ها در سطح ها و لول های مختلفی ساخته میشوند و عواملی در آن ها باعث ایجاد اختلاف قیمت خواهد شد.

    برای تقسیم بندی سطح موشن گرافیک میتوانید آن ها را به روش زیر تقسیم بندی کنیم.

    ·        دو بعدی سطح ساده

    ·        دو بعدی متوسط 

    ·        دو بعدی حرفه ای

    ·        سه بعدی

    ·        سه بعدی حرفه ای

    هر شرکتی و مرجعی برای طراحی های موشن گرافیک ممکن است فقط بخشی از این دسته بندی ها را ارائه دهد یا فقط یه دسته بندی را به صورت تخصصی به مشتریان خود عرضه کند اما هر چقدر سطح موشن گرافیک ها ساده تر و از انیمیت کمتری بر خوردار باشند. قیمت آن ها نیز کمتر خواهد بودو بلعکس هر چقدر انیمت و وکتور های گرافیکی بیشتر با انیمیت حرفه ای تر به کار برود تعرفه موشن گرافیک نیز بالا تر خواهد بود.

    در بعضی موارد استفاده از المان ها و وکتور های اختصاصی میتواند روی قیمت موشن گرافیک نیز تاثیر گذار باشد.

    عوامل دیگر در موشن گرافیک

     مواردی وجود دارد که به انتخاب شما بستکی دارد. استفاده از گوینده های نام آشنا یا استفاده از المان های سه بعدی هر چقدر در موشن گرافیک شخصی سازی صورت بگیرد و از مواردی استفاده شود که در واقع یکتا میباشد بر روی تعرفه موشن گرافیک تاثیر گذار است.

    آیا موشن گرافیک نیاز ما است ؟ 

    برای تبلیغات ویدیویی تیزر ها یا موشن گرافیک ها بهترین گزینه میباشند. به راحتی میتوانید این موضوع را متوجه شوید برای این کار کافی است به رقبای خود نگاه کنید از چه محتوایی برای تبلیغات استفاده میکنند. یا به کمپانی های بزرگ  توجه کنید حتما در برنامه تبلیغاتی خود از موشن گرافیک استفاده خواهند کرد. شما نیز یکی از بهترین روش های تبلیغاتی را میتوانید شروع کنید استفاده از محتوای ویدیویی به راحتی نیزا شما را بر آورده خواهد کرد.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=306696

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم