• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
6

تصویر پروفایل توییتر ایلان ماسک به بیت کوین همراه با چشم‌های لیزری تغییر کرد؛ علت چیست؟

  • کد خبر : 188299
  • 02 اسفند 1399 - 10:08
تصویر پروفایل توییتر ایلان ماسک به بیت کوین همراه با چشم‌های لیزری تغییر کرد؛ علت چیست؟

شوخی جدیدی با هشتگ LaserRayUntil100K# از ۴ روز پیش در شبکه اجتماعی توییتر آغاز شد و اکنون به‌سرعت در حال گسترش است. دنبال‌کنندگان این جریان قصد دارند تا رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار تصویر پروفا..

  • شوخی جدیدی با هشتگ LaserRayUntil100K# از ۴ روز پیش در شبکه اجتماعی توییتر آغاز شد و اکنون به‌سرعت در حال گسترش است. دنبال‌کنندگان این جریان قصد دارند تا رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار تصویر پروفایل خود را با چشم‌های لیزری نگه دارند. ایلان ماسک یکی از شروع‌کنندگان این جریان است.

    به گزارش دیکریپت، ایلان ماسک (Elon Musk)، مدیرعامل شرکت تسلا که اوایل سال جاری تصمیم گرفت ۱.۵ میلیارد دلار از بودجه شرکت خود را به سرمایه‌گذاری روی بیت کوین اختصاص دهد، به ترند توییتری عجیبی پیوسته است. در این ترند، ماسک عکس پروفایل توییتر خود را به تصویر زنی کارتونی با چشم‌های قرمز براق تغییر داد که لباسی با نشان بیت کوین دارد. او سپس در توییتی نوشت:

    فقط برای یک روز.

    تصویر توییت ایلان ماسک

    سینتیا لومیس (Cynthia Lummis)، سناتور آمریکایی و یکی از اعضای انجمن بانک‌داری مجلس سنای این کشور که بیت کوین دارد هم به این ترند پیوسته است و چشم‌های خود را در تصویر واقعی پروفایل‌اش به چشم‌های لیزری قرمزرنگ تغییر داده است.

    تصویر پروفایل سینتیا لومیس. (در زمان نگارش این مطلب، تصویر پروفایل این سناتور آمریکایی به حالت عادی تغییر پیدا کرده است)

    یکی از فعالان ارزهای دیجیتال در توییتر با نام نیک کارتر (Nic Carter) نیز با اشاره به این اقدام لومیس نوشت:

    طی ۱۰ سالی که در توییتر فعالیت داشته‌ام، این یکی از جالب‌ترین اتفاقاتی است که تجربه کرده‌ام.

    تصویر توییت نیک کارتر

    این افراد به جنبشی پیوسته‌اند که سایر طرفداران بیت کوین را نیز مشخص کرده است، از جمله مِلتِم دمیرورز (Meltem Demirors)، مدیر اجرایی شرکت کوین شرز (CoinShares) و مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy) که همگی چشم‌های درخشان و شیطانی روی پروفایل خود قرار داده‌اند.

    نیراج آگراوال (Neeraj Agrawal)، مدیر ارتباطات اتاق فکر ارز دیجیتال کوین سنتر (Coin Center)، در مصاحبه‌ای توضیح داد:

    هدف این ترند تأکید بر میزان قدرت رو‌به‌رشد شبکه بیت کوین و تشویق افراد برای پیوستن به این شبکه است. [برای روشن‌ترشدن جریان] فقط کافی است تصور کنید چشم‌های شخصیتی در فیلمی برق می‌زند.

    بر اساس اطلاعات وب‌سایت «شوخی‌ات را بشناس» (Know Your Meme) که تاریخچه شوخی‌های اینترنتی را بررسی می‌کند، اولین استفاده گسترده از شخصیت‌هایی با چشم‌های براق پس از بازی کامپیوتری شروع شد که در سال ۲۰۱۰ با نام مَس افکت ۲ (Mass Effect ۲) عرضه شد. در این بازی، هنگامی‌که دشمن توسط موجود دیگری کنترل می‌شد، برقی زردرنگ از چشم خود متصاعد می‌کرد. پس از به‌ شهرت رسیدن این بازی، افراد تا چند ماه با استفاده از فتوشاپ، تصویر خود را با این زیرنویس که «تحت کنترل مستقیم» درآمده‌اند، ویرایش می‌کردند؛ آن زمان بود که این شوخی متولد شد.

    شما نیز اگر می‌خواهید از این افکت جالب استفاده کنید و چشم‌های خود را لیزری کنید، می‌توانید به این یا این وب‌سایت مراجعه کنید.

    سال‌ها طول کشید تا این شوخی به دنیای بیت کوین راه یافت؛ اما، در ۱۵ فوریه (۲۷ بهمن)، گِرگ زاج (Greg Zaj) که میزبان پادکستی در مورد‌ ارزهای دیجیتال است، در توییتی با اشاره به بیت کوین از هشتگ LaserRayUntil100K# استفاده کرد تا بیت کوین که در حال حاضر در محدوده ۵۵,۰۰۰ دلار معامله می‌شود، به قیمت ۱۰۰,۰۰۰ دلار دست یابد.

    مگدالنا گرونوفسکا (Magdalena Gronowska) یکی از مأموران رسیدگی به ماجرای ورشکستگی صرافی ارز دیجیتال کوادریگا (Quadriga) است که در تأسیس صندوق سرمایه‌گذاری بیت کوینی به نام 3iQ نیز نقشی مؤثر داشته است. گرونوفسکا در مصاحبه‌ای اظهار داشت:

    هشتگ LaserRayUntil100K# مربوط به طرفداران بیت کوین است که قرار است با همکاری یکدیگر رسیدن قیمت بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار را جشن بگیرند. ما نیز این محدوده قیمت را مد نظر داریم.

    او در مورد اینکه آیا او نیز عکس پروفایل توییتر خود را با چشم‌های لیزری‌اش نگه می‌دارد تا زمانی که بیت کوین به ۱۰۰,۰۰۰ دلار برسد یا نه، گفت:

    برای چند ماه بله.

    با این همه، با توجه به رشد ۹۱ درصدی قیمت بیت کوین از ابتدای سال تاکنون و با نرخ فعلی این ارز دیجیتال، رسیدن به این قیمت ممکن است زمان زیادی به طول بینجامد.

    تصویر پروفایل توییتر ایلان ماسک به بیت کوین همراه با چشم‌های لیزری تغییر کرد؛ علت چیست؟

    در این باره بیشتر بخوانید

    • ایلان ماسک، کسی که گفته می‌شد ساتوشی ناکاموتو است، چقدر بیت کوین دارد؟
    • ایلان ماسک بالاخره نظر خود درباره بیت کوین را اعلام کرد
    • مدیرعامل مایکرواستراتژی خطاب به ایلان ماسک: سهام تسلا را تبدیل به بیت کوین کن؛ ماسک پاسخ داد
    • جستجوی کلمه دوج کوین در آمریکا از کلمه بیت کوین جلو زد
    • سرمایه‌گذاری تسلا روی بیت کوین؛ ۷.۷٪ از کل نقدینگی ناخالص شرکت

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=188299

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم