نماد سایت پول بانک

تصاویر نشست خبری «هیئت فرهنگی کشور صربستان میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران»

  • مدیرعامل موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران گفت: 5 دوره است که در نمایشگاه کتاب تهران پدیده‌ای به نام مهمان ویژه را راه‌اندازی کرده‌ایم. ا ین تجربه‌ای است که در نمایشگاه‌های بین‌المللی جا افتاده است و غالب نمایشگا‌ه‌های مهم دنیا این برنامه را دارند و هر ساله مهمان ویژه معرفی می‌کنند.

    بنا به این گزارش، صبح سه شنبه 11 اردیبهشت، در مراسم افتتاحیه نمایشگاه کتاب تهران، وزیر فرهنگ صربستان سخنرانی خواهد کرد و عصر فردا، مراسم رسمی امضای تفاهم‌نامه میان کتابخانه ملی ایران و صربستان انجام می‌شود. دیدار با سرپرست شهرداری تهران روز چهارشنبه همزمان با روز نخست نمایشگاه صورت می‌گیرد و غرفه صربستان صبح نخستین روز از نمایشگاه از ساعت 11 با حضور وزیر صربستان و رئیس نمایشگاه تهران آغاز به کار می‌کند و رسما افتتاح خواهد شد.

    عصر چهارشنبه 12 اردیبهشت، از ساعت 18:30 شب صربستان در باغ کتاب تهران برگزار می‌‌شود و در این مراسم یک فیلم از مجموعه فیلم‌های هفته فیلم صربستان به نمایش درمی‌آید. دیدار هیئت صرب با سرپرست شهرداری تهران در محل دفتر سرپرست و ضیافتی همان شب در برج میلاد به دلیل خواهرخواندگی بلگراد و تهران برگزار می‌شود.

    گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 12 تا 22 اردیبهشت ماه 97 در مصلای تهران برگزار می‌شود.

    تصاویر نشست خبری:

    عکس: کوروش جم


    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل