نماد سایت پول بانک

تصاویر نشست خبری آغاز همکاری دیجی‌کالا و روکولند در حوزه‌ی مواد غذایی و سایر کالاهای تند مصرف – گزارش اول

  • بنا به این گزارش، اهداف دیجی کالا از ورود به حوزه‌ی FMCG محقق شدن چشم‌انداز  گروه دیجی‌کالا برای تبدیل شدن به مقصدی برای تمامی نیازهای کاربران، همراه شدن دیجی کالا با زندگی روزانه کاربران (مواد غذایی نیاز ضروری و روزمره  خانواده است)، خلق تجربه‌ی جدید و یکپارچه از خرید اینترنتی و حمایت از برندهای ایرانی فعال در این حوزه است.

    گفتنی است، پیوستن روکولند به گروه دیجی‌کالا و گسترش زیرساخت‌ها و  ایجاد ناوگان حمل‌ونقل ویژه ‌مواد غذایی در  گروه دیجی‌کالا امکان  ارسال سریع (3 ساعته) 10 هزار نوع از محصولات غذایی تازه به دست مشتریان در شهر تهران در سال 97 را فراهم آورده است و امیدواریم به زودی این امکان را در سایر نقاط کشور نیز فراهم آوریم.

    تصاویر نشست خبری:

    انتشار خبر: کوروش جم

     

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل