نماد سایت پول بانک

تصاویر آیین بزرگداشت هفتادمین سالگرد تاسیس سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران – گزارش اول

  • پول بانک: آیین بزرگداشت هفتادمین سالگرد تاسیس سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران٬ عصر امروز سه شنبه ۹ بهمن ماه ۹۷ ٬ با حضور مهندس منوچهر ملکیانی ­فرد رئیس سندیکای شرکتهای ساختمانی ایران٬ دکتر ایرج گلابتونچی دبیر سندیکا٬ مهندس محمد عطاردیان٬ مهندس بیژن سعید آبادی و دکتر علیرضا مقدس زاده٬ از اعضای سندیکا٬ آرزو نوری مدیر روابط عمومی سندیکا٬ جمعی کثیری از مهندسان٬ فعالان ساختمانی و اصحاب رسانه٬ در سالن همایشهای بین المللی کتابخانه ملی ایران برگزار شد.

    مهندس منوچهر ملکیانی ­فرد رئیس سندیکای شرکتهای ساختمانی ایران گفت: تمام فعالیتهای مالی سندیکا به طور علنی و شفاف است در حالی که این مسئله در تجارت اغلب غیرعلنی و غیرشفاف است. تاجر، کاسب و فروشنده اول پول را می ­گیرد و بعد کالا یا خدمات را تحویل می­دهد؛ اما پیمانکار است که اول کار را انجام می ­دهد و سپس با خواهش و تمنا برای گرفتن پول خود دوندگی می ­کند.

    گفتنی است٬ آیین بزرگداشت هفتادمین سالگرد تاسیس سندیکای شرکت‌های ساختمانی ایران، روز سه شنبه ۹ بهمن ماه سالجاری٬ در مرکز همایشهای بین المللی کتابخانه ملی برگزار شد. در این مراسم از خدمات بسیاری از فعالان عرصه خدمات فنی و مهندسی و پیشکسوتان حوزه ساخت و ساز کشور تجلیل شد.

    تصاویر آیین بزرگداشت

    عکس: کوروش جم

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل