• امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
3

تسهیلات فروش بیمه ثالث و بدنه بیمه دی به خانواده شهدا

  • کد خبر : 236482
  • 20 اردیبهشت 1400 - 12:15
تسهیلات فروش بیمه ثالث و بدنه بیمه دی به خانواده شهدا

تسهیلات فروش بیمه ثالث و بدنه بیمه دی به خانواده شهدا به گزارش زوط دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ بر اساس توافقات صورت گرفته با بنیاد شهید و امور ایثارگران، تمامی حقوق بگیران این بنیاد، اعم..

  • تسهیلات فروش بیمه ثالث و بدنه بیمه دی به خانواده شهدا تسهیلات فروش بیمه ثالث و بدنه بیمه دی به خانواده شهدا

    به گزارش زوط دوشنبه ایرنا از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ بر اساس توافقات صورت گرفته با بنیاد شهید و امور ایثارگران، تمامی حقوق بگیران این بنیاد، اعم از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان می توانند برای خود و اعضای درجه یک خانواده (شامل: پدر، مادر، همسر و فرزند) این بیمه نامه ها را با شرایط ویژه خریداری نمایند.

    بر همین اساس این بیمه نامه در قالب اقساط بلند مدت و به صورت کسر از حقوق برای این عزیزان قابل صدور می باشد. متقاضیان محترم می توانند برای دریافت این تسهیلات به شعب و نمایندگی های سراسر کشور بیمه دی مراجعه و یا با شماره ۱۶۷۱ (بدون پیش شماره شهری) تماس بگیرند.

    شرکت بیمه دی و مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون تفاهم نامه همکاری امضا کردند

    شرکت بیمه دی در راستای اهداف خود، ورود به بازارهای جدید کسب و کار و تحول دیجیتال، تفاهم نامه همکاری خود را با مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون امضا کرد.

    طی نشستی که با حضور معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار، مدیر تحول دیجیتال و مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت از شرکت بیمه دی و مرکز نوآوری و شتابدهی رایمون مدیا صورت پذیرفت، علاوه بر تبادل تفاهم ‌نامه همکاری در خصوص پتانسیل های شرکت رایمون مدیا از جمله امکان تولید گیمیفیکیشن، خدمات نو آورانه و تولید محتواهای خلاقانه و… توضیحاتی ارائه شد.

    یکی از اهداف شرکت بیمه دی در سال ۱۴۰۰ تحقق بیمه داری نوین و ارائه خدمات نوآورانه به ذینفعان بوده که امید است با استفاده از ظرفیت های طرفین بتوان در این خصوص اقدامات موثری صورت پذیرد.

    بیمه دی و شبکه نوآفرینی پلنت، تفاهم نامه همکاری امضا کردند

    شرکت بیمه دی در راستای حرکت در مسیر بیمه داری نوین و توسعه همکاری‌های نوآورانه و در نهایت خلق بیشترین ارزش‌افزوده برای ذی‌نفعان، با شبکه نوآفرینی پلنت تفاهمنامه همکاری منعقد نمود.

    طی نشستی که با حضور معاون برنامه ریزی و تحول کسب و کار، مدیر تحول دیجیتال و مدیر روابط عمومی و حوزه مدیریت از شرکت بیمه دی و مدیرعامل شبکه نوآفرینی پلنت صورت پذیرفت، علاوه بر تبادل تفاهم‌نامه همکاری به بررسی مدل‌های همکاری نوآورانه پرداخته شد.

    امید است با استفاده از ظرفیت‌های طرفین، فعالیت‌های ترویجی با رویکرد نوآورانه در جهت افزایش رضایت بیمه‌گزاران صورت پذیرد.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=236482

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم