اخبار بانک ها

تداوم ارائه خدمات الکترونیکی بانک آینده

تداوم ارائه خدمات الکترونیکی بانک آینده

بانک آینده در راستای، مدیریت، کنترل و پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا و با هدف کاهش مراجعات حضوری هموطنان گرامی به شعب بانک و دستگاه‌های خودپرداز،در سال جدید نیز ارائه خدمات الکترونیکی را در اولویت دارد.

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک آینده، براین اساس، هم‌میهنان و مشتریان این بانک می‌توانند بدون حضور در شعب و با بهره‌گیری از خدماتی هم‌چون: سامانه پیشخوان مجازی، سامانه کیلید، همراه‌بانک، تلفن‌بانک و اینترنت‌بانک، نسبت به انتقال وجه بین حساب‌ها، پرداخت اقساط، اطلاع از مانده کارت‌های شتابی، پرداخت قبوض، دریافت شارژ سیم‌کارت‌های اعتباری اقدام نمایند.

یادآور می‌شود؛ تاریخ انقضای کارت‌های بانک آینده بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری تا پایان سال ۱۴۰۰ و به‌ مدت یک‌سال تمدید خواهد شد. مرکز ارتباط بانک آینده به‌شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱ به‌ صورت شبانه‌روزی، آماده پاسخ‌گویی به هموطنان است.

منبع : ایبنا

نمایش بیشتر

علی نیازی

خبرنگار و نویسنده مقالات علمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

دکمه بازگشت به بالا
بستن