• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
1

تحقق 99 درصدی طرح نسخه نویسی الکترونیک در لرستان

  • کد خبر : 273625
  • 13 دی 1400 - 4:23
تحقق 99 درصدی طرح نسخه نویسی الکترونیک در لرستان

مدیرکل بیمه سلامت لرستان از تحقق ۹۹ درصدی طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در لرستان خبر داد. به گزارش خبرآنلاین لرستان ،شاهدخت فتحی بیرانوند در این باره گفت: طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در سال ۹۸ در کل کشور و استان لرستان اجرایی شده که امروزه با همکاری جامعه پزشکی استان […]

  • مدیرکل بیمه سلامت لرستان از تحقق ۹۹ درصدی طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در لرستان خبر داد.

    به گزارش خبرآنلاین لرستان ،شاهدخت فتحی بیرانوند در این باره گفت: طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در سال ۹۸ در کل کشور و استان لرستان اجرایی شده که امروزه با همکاری جامعه پزشکی استان شاهد پیشرفت های خوبی در این زمینه در کشور بوده و در حال حاضر ۹۹ درصد از این طرح در استان محقق شده است.

    وی افزود : طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در حوزه پزشکان به صورت ۱۰۰ درصدی و در حوزه موسسات و مراکز تشخیصی درمانی ۹۹% به اجرا درآمده است.

    مدیرکل بیمه سلامت استان لرستان با اشاره به مشکلات پیش روی بیمه شدگان روستایی افزود: در حال حاضر بیمه‌شدگان روستایی می توانند با مراجعه به پزشک خانواده روستایی خود از خدمات بیمه‌ای بهره‌مند شوند و در صورت نیاز به مراکز دیگر با دریافت نامه از پزشک مربوطه اقدام کنند.

    فتحی بیرانوند تصریح کرد : تا تحقق صد درصدی طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک در استان لرستان، کارکنان اداره کل بیمه سلامت استان در مراکز طرف قرارداد حضور پیدا خواهند کرد تا در صورت مشکل آنرا رفع نمایند.

    46

    منبع : خبرآنلاین  

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=273625

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم