نماد سایت پول بانک

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت چیست؟

تاثیر رپورتاژ آگهی بر سئو سایت چیست؟
  • در گذشته برای اطلاع رسانی ارائه خدمات، ثبت نام در کلاس های آموزشی، فروش محصول و … از تراکت های تبلیغاتی استفاده می شد که بر روی دیوارها و یا تابلوهای اعلانات نصب می‌شد. راه دیگری که بسیار زمان بر و سخت بود انداختن این تراکت ها به داخل منازل مردم بود تا شاید از این طریق دیده و شناخته شوند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیار راحت تر و با سرعت بیشتری از قبل می توان تبلیغات خود را انجام داد. یکی از بهترین و جدیدترین روش های تبلیغاتی رپورتاژ آگهی است که به صورت متن، عکس و یا ویدئو تولید و منتشر می شود.

    به عبارت دیگر به یک مقاله خبری و تبلیغاتی رپورتاژ آگهی می‌گویند که شما می‌توانید از محصولات و خدمات خود در یک سایتی که از اعتبار بالایی برخوردار است تبلیغ کنید. به این صورت است که مخاطبان می‌توانند مقاله و محتوای شما را بخوانند و علاوه بر داشتن بار آموزشی، به صورت غیر مستقیم، ترغیب می شوند که از آن خدمات استفاده نمایند و همزمان بر روی سایت شما کلیک کرده و وارد سایت شما می‌شوند. ورود مخاطبان از این طریق به وبسیات شما میتواند به سئو سایت هم کمک کند. برای رپورتاژ  بهتر است از سایت هایی استفاده کنید که با حوزه کاری شما مرتبط باشد تا نتیجه بهتری کسب کنید. ‌

    حال می خواهیم به تاثیر رپورتاژ آگهی بر روی وب سایت بپردازیم. با ما همراه باشید…

    درج رپورتاژ آگهی مزایای بسیار زیادی برای صاحبان کسب و کار داشته باشد. به این صورت که علاوه بر یک از روش‌های بازاربابی بازاریابی قوی برای برند میتواند به بهینه‌تر شدن سایت و سئوسایت کمک کند، موتورهای جستجو از این طریق اعتبار بالایی به وب سایت شما می بخشند.

    افزایش کیفیت بک لینک

     

    بهتر است بدانید که شما با خرید رپورتاژ اگهی در سایت های معتبر این امکان را برای وب سایت خود فراهم می آورید که در بک لینک های خود کیفیت بسیار بالایی ایجاد کنید. با توجه به اینکه کاربران توسط سایت های معتبر به سایت شما می آیند، در این صورت باعث می شود که گوگل بک لینک های سایت شما را مناسب و صحیح بشناسد و از این راه به وب سایت شما اعتبار بالایی بخشد.

    افزایش بازدید سایت

    بازدید سایت یکی از مواردی است که می تواند تاثیر مستقیم بر سئو داشته باشد و هر چه تعداد بازدید کنندگان سایت شما در روز بیشتر باشد رتبه بهتری به سئوی سایت شما تعلق می گیرد. رپورتاژ آگهی نیز مانند یک تبلیغات گسترده توانایی این را دارد که تعداد بازدیدکتندگان سایت شما را افزایش دهد. بدیهی است که با افزایش بازدید، میزان فروش هم بهتر شده و سئو ارتقا می یابد.

    قابلیت دائمی بودن رپورتاژ

    یکی از ویژگی های منحصر به فردی که رپورتاژ دارد این است که مانند دیگر روش های تبلیغاتی موقتی نیست. در صورتی که شما از یک محتوای استاندارد و با رعایت اصول سئو استفاده کنید، در هر زمانی که افراد کلمه کلیدی موردنظر خود را جستجو کنند توسط سایتی که تبلیغ شما را درج کرده است نمایش داده خواهید شد و می توانند به راحتی به سایت شما بیایند و بازدید کنند.

    آسان کردن فرآیند اندیس گذاری

    در صورتی که شما از رپورتاژ آگهی برای وب سایت خود استفاده می کنید باعث می شود که رتبه کلمه کلیدی شما افزایش چشمگیری داشته باشد. در واقع به این صورت است که اگر پیش از استفاده از رپورتاژ، وب سایت شما در صفحه اول ظاهر نمی شد درج رپورتاژ باعث افزایش رتبه  جایگاه های شما می شود و روند بهبود سئوی سایت شما را سریع تر می کند.

    کاربرد رپورتاژ آگهی

    در آخر باید بگوییم که رپورتاژ آگهی مستقیما جنبه تبلیغاتی ندارد و به این صورت است که به شکل ارائه اطلاعات برای مردم منتشر می شود. اکثر مردم از آگهی های تبلیغاتی استقبال نمی کنند و تصورشان بر این است که آگهی های تبلیغاتی قصد متقاعد کردن و گول زدن آن ها را دارند. در اینجا است که رپورتاژ می تواند در ذهن مخاطب بسیار تاثیرگذار باشد و اعتماد اور را جلب نماید. به کمک رپورتاژ می توان کسب و کار، سایت و یا برند خود را معرفی کرده و مخاطب را به طور غیر مستقیم جذب خود کرد.

    بهترین فرصت برای انتشار رپورتاژ چه زمانی است؟

    همان طور که می دانید هرکاری اگر در زمان خودش انجام شود بهترین نتیجه و دستاورد را خواهد داشت. حالا باید گفت که بهترین زمان برای انتشار رپورتاژ آگهی زمانی است که شما به کمک کلمات کلیدی و موارد دیگر اصول سئو، توانسته اید سایت خود را به صفحه اول یا دوم گوگل برسانید. پس از آن شما می توانید از این روش استفاده کرده و رتبه سایت خود را افزایش دهید.

    حرف آخر

    رپورتاژ آگهی یکی از روش های کارآمد و موثر در زمینه سئو به شمار می رود که در راستای اهداف مختلف می توان از آن استفاده کرد. از کاربردهای اصلی آن هم می توان به بیشتر دیده شدن برند، تقویت سئو و کسب و کار اشاره داشت و نوعی سرمایه گذاری عالی برای برند شما محسوب می شود.

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل