نماد سایت پول بانک

تابعیت فرزندان مسئولین به عنوان عامل محدود کننده برای تایید صلاحیت‌ لحاظ شد/ محکومیت پسر میرسلیم جدی بود اما مجدداً عضو مجمع تشخیص شد!

  • عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور:

    تابعیت فرزندان مسئولین به عنوان عامل محدود کننده برای تایید صلاحیت‌ لحاظ شد/ محکومیت پسر میرسلیم جدی بود اما مجدداً عضو مجمع تشخیص شد!

    احمد علیرضا بیگی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور، در گفتگو با خبرنگار سیاسی مُنیبان درباره تغییرات لحاظ شده در قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: در تغییرات جدید قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تابعیت فرزندان مسئولین و حضور آنها در کشورهای متخاصم به عنوان عامل محدود کننده برای تایید صلاحیت لحاظ شده است.

    او در پاسخ به اینکه بنابراین با توجه به تغییرات مورد نظر در قانون انتخابات برخی از نمایندگانی در دوره یازدهم تایید شدند در دوره دوازدهم تأیید صلاحیت نخواهند شد؟ افزود: بله طبیعی است که تعدادی از نمایندگانی که در این دوره تایید صلاحیت شدند صلاحیت آنها در دوره بعدی تایید نشود. البته موارد نقضی هم وجود دارد به عنوان مثال میرسلیم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، شد. در حالی که موضوع پسر میرسلیم و محکومیت او جدی بود اما مجدداً عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام شد. بر همین اساس ممکن است مجدداً صلاحیت میرسلیم در دوره دوازدهم مجلس تایید شود.

    علیرضابیگی در واکنش به اینکه تغییرات به وجود آمده در قانون انتخابات شامل میرسلیم نخواهد شد؟ تصریح کرد: نقض وجود دارد بهرحال کشور ما ایران است و همه چیز امکان‌پذیر است.

    نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به ریاست عبدالملکی بر مناطق آزاد خاطرنشان کرد: عبدالملکی به واسطه تصمیم نادرست و تأثیری منفی که از خودش بر سفره فقرا بر جای گذاشت مستوجب این نبود که بتواند در جای دیگری ایفای نقش کند حتماً در کشور افراد شایسته‌تری داریم اما خب دولت رئیسی است. نمی‌توانیم درباره عملکرد او در مناطق آزاد قضاوت کنیم اما می‌توان ناهار را از صبحانه پیش‌ بینی کرد.

    منبع خبر

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل