نماد سایت پول بانک

بی‌نیازی به فروش سهام عدالت در پی صدور کارت اعتباری برای مشمولان

  • بی‌نیازی به فروش سهام عدالت در پی صدور کارت اعتباری برای مشمولان

    عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: صدور کارت اعتباری سبب خواهد شد مردم دیگر نیازی به فروش سهام عدالت خود نداشته باشند و از اعتبار کارت، خریدهای خود را انجام دهند.

    – اخبار اقتصادی –

    به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علی آقامحمدی در مراسم رونمایی از سفته الکترونیک و تسهیلات و اعتبارات دیجیتال که با حضور فرهاد دژپسند در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد، گفت: 6 میلیون نفر از سهامداران عدالت از خدمات بانک ملی استفاده می کنند که با اجرا شدن فرایندهای الکترونیک و وثیقه شدن این سهام، دیگر نیازی به فروش سهام عدالت خود ندارند.

    عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به امضای دیجیتال و هویت شناسی دیجیتال که اکنون در کشور وجود دارد اشاره کرد و گفت: طرح سجام در حقیقت این‌ کار را در مورد 50 میلیون نفر از ایرانی ها در مورد سهام عدالت انجام داد و شناسایی را کامل کرد.

    آقامحمدی افزود: به نظر می‌رسد که از این به بعد می توانیم به سمت اقتصاد هوشمند حرکت کنیم که دیگر نیازی به شناسایی افراد نباشد و این به معنای آن است که هوش مصنوعی باید در ایران یک تحول بنیادی پیدا کند.

    دارایی واقعی سهام عدالت خود را ببینیداگر سهام عدالت را بفروشید، سرتان کلاه می‌رود!کارت اعتباری سهام عدالت به‌زودی ارائه می‌شودشرایط پذیرش سهام عدالت برای وثیقه تسهیلات کارت اعتباریبرگه 532 هزار تومانی سهام عدالت 20 میلیونی شدامکان معامله سهام عدالت برای همگان فراهم می‌شود

    انتهای پیام/

    منبع : تسنیم نیوز

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل