نماد سایت پول بانک

بیمه تعاون، همچنان در سطح یک توانگری مالی

  • پول بانک: بیمه مرکزی در اجرای ماده 6 آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه، بیمه تعاون را برای سومین سال متوالی در سطح یک توانگری مالی ارزیابی کرد.

    به گزارش روابط عمومی بیمه تعاون، بیمه مرکزی در اجرای ماده 6 آیین نامه نحوه محاسبه و نظارت بر توانگری مالی موسسات بیمه و حسب بررسی و کنترل انجام شده، بر اساس صورت های مالی سال 1399 برای سومین سال متوالی شرکت بیمه تعاون را در سطح یک توانگری مالی ارزیابی کرد.
    بررسی بیمه مرکزی بیانگر آن است که نسبت توانگری مالی شرکت بیمه تعاون برای سال 1400 معادل 121 درصد بوده است.
    شایان ذکر است که مبنای محاسبات توانگری مالی، اطلاعات مندرج در صورت‌های مالی حسابرسی شده مصوب مجامع عمومی موسسات بیمه و مفاد آئین‌نامه ۶۹ است و اخذ سطح توانگری مالی بیانگر وضعیت با ثبات، قابل اعتماد و اتکا در حوزه مدیریتی شرکت بیمه بوده است؛ بر این اساس شرکتهایی که طبق ماده ۷ آئین نامه سطوح توانگری در سطح «یک» توانگری قرار دارند، از توانایی کافی برای ایفای تعهدات خود در مقابل بیمه گذاران و صاحبان حقوق آنها برخوردار بوده و بیانگر آن است که شرکت بیمه در راستای حفظ و توسعه توانگری مالی فعالیت کرده است.
    قابل توجه است که از سال 1397 و فعالیت یونس مظلومی به عنوان مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، فرایند تبدیل وضعیت شرکت از سطح دو توانگری به سطح یک صورت پذیرفته و هم اکنون برای سومین سال متوالی شرکت بیمه تعاون در سطح یک توانگری مالی ارزیابی شده است.

    انتشار: کوروش جم

     

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل