نماد سایت پول بانک

بهره برداری از طرح های توسعه کربنات سدیم کاوه و فولاد روهینا جنوب

  • با دستور رئیس جمهور به انجام رسید؛

    بهره برداری از طرح های توسعه کربنات سدیم کاوه و فولاد روهینا جنوب

    طرح های توسعه دو شرکت کربنات سدیم کاوه و فولاد روهینا جنوب با تسهیلات بانک صنعت و معدن به دستور رئیس جمهور و از طریق ویدئو کنفرانس به بهره برداری رسید.

    به گزارش ایبِنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، دو طرح توسعه ای کربنات سدیم کاوه و مجتمع فولاد روهینا جنوب با ارتباط رییس جمهور به صورت ویدئو کنفراس روز پنجشنبه نهم مردادماه افتتاح شد.

    مجتمع فولاد روهینا جنوب در سال ۱۳۸۹ با هدف تولید میلگرد در استان خوزستان آغاز به کار کرد. این مجتمع دارای یک واحد نورد ۵۰۰ هزار تنی میلگرد، به نام ریبار و یک واحد ذوب و نورد پیوسته ۴۵۰ هزار تنی، به نام میدا می باشد که به صورت مستقیم از آهن قراضه و اسفنجی محصول مورد نظر را تولید می کند. واحد توسعه ای میدا با تسهیلات ارزی ۱۰۰ میلیون یورویی و تسهیلات ریالی ۴۰۰ میلیارد ریالی بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.

    گروه صنعتی شیشه کاوه در سال ۱۳۶۱ با هدف تولید انواع ظروف شیشه‌ای خانگی با ظرفیت یک میلیون تن در سال تأسیس شد و طرح توسعه کربنات سدیم کاوه از شرکت های این گروه است که به منظور تولید کربنات سدیم سبک و سنگین با ظرفیت ۲۰۰ هزار تن در سال و با اشتغالزایی ۵۶۰ نفر با تسهیلات ارزی بالغ بر ۲۲ میلیون یورو و تسهیلات ریالی ۲۰۰ میلیارد ریال از سوی بانک صنعت و معدن آغاز به کار کرد.

    منبع : ایبنا

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل