نماد سایت پول بانک

بهترین پیام رسان های ایرانی + چگونه از آنها پول در بیاوریم؟

بهترین پیام رسان های ایرانی + چگونه از آنها پول در بیاوریم؟
  • ما در این بخش قصد معرفی بهترین پیام رسان های ایرانی به همراه نحوه ی کسب در آمد و پول را با کمک وب سایت پی سی پلاس داریم.امروزه با پشرفت تکنولوژی و سریع شدن ارتباطات بسیاری از انسان ها برای برقراری ارتباط از برنامه ها و اپلیکشن های پیام رسان استفاده می کنند. شبکه های اجتماعی بسیار پر کاربردی وجود دارند مانند اینستاگرم ، واتساپ و تلگرام که از محبوبیت بسیار بالایی نیز برخوردارند. اما متاسفانه به دلیل مشکلات اخیری که در کشور ما به وجود آمده است خیلی از اپلیکشین های خارجی فیلتر شده اند و دسترسی به آن ها کار دشوار و زمان بری است.

    به همین منظور متاسفانه بسیاری از کسب و کارها نیز به همین علت دچار مشکل شده اند. اما این پایان راه نخواهد بود زیرا همیشه یک راه جایگزین وجود دارد. بهترین راه حل استفاده کردن از بهترین پیام رسان های ایرانی می باشد که برای استفاده از آن نیازی به فیلترشکن نخواهید داشت. به راستی برخی از این آپ های ایرانی دارای امکانات زیاد و مفیدی می باشند. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما یکی از این برنامه را نصب و کار کردن با آن را تجربه کنید.

    در ادامه ما برخی از بهترین پیام رسان های ایرانی منتخب را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد و ویژگی ها و مزایا و معایب آنها را بررسی خواهیم نمود تا شما اطلاعات لازم را به دست بیاورید و در صورت تمایل آن را نصب و استفاده کنید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

     

    روبیکا

    اولین اپلیکیشن ایرانی که جزو لیست بهترین پیام رسان های ایرانی ما می باشد ، برنامه ی نام آشنای روبیکا می باشد. این برنامه از قدیمی ترین هاست و کاربران زیادی دارد پس با نصب کردن آن احساس تنها بودن نخواهید کرد. استفاده از برنامه های ایرانی برای همه ی رده های سنی کار راحتی می باشد و همچنین با اینترنت بسیار ضعیف نیز می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.این برنامه دارای نسخه ی اندروید و کامپیوتر می باشد . ( لینک دانلود روبیکا برای کامپیوتر )

    مزایای نرم افزار روبیکا

    سروش

    اپلیکیشن بعدی که در دومین لیست از بهترین پیام رسان های ایرانی ما می باشد ، سروش بوده که از محبوبیت نسبتا خوبی برخوردار است و دارای پشتیبانی دائمی می باشد و می تواند علاوه بر امکانات ارسال پیام ویژگی های دیگری نیز در اختیارتان قرار دهد. تا کنون اپلیکیشن های ایرانی زیادی ساخته و به بازار عرضه گشته اند که سروش جز یکی از بهترین ها می باشد.

    مزایای برنامه سروش

     

    ایتا

    برخی از کاربران اپلیکیشن ایتا را بهترین جایگزین برای تلگرام می دانند زیرا این پیام رسان ایرانی دارای شباهت های بسیار زیادی به برنامه ی تلگرام می باشه به علاوه ی یک سری ویژگی ها منحصر به فرد و بهتر برای کاربران ایرانی خود که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد که این هم جزو بهترین پیام رسان های ایرانی ما است.

    ویژگی های اپلیکیشن ایتا

    آی گپ

    اگر به دنبال یکی دیگر از بهترین پیام رسان های ایرانی پر سرعت و با امنیت بالا هستید آی گپ بهترین گزینه برای شما می باشد. این برنامه علاوه بر امکانات ارسال پیام از امنیت خوبی برخوردار است زیرا از الگوریتم های رمز نگاری قدرتمندی به منظور رمز گذاری اطلاعات استفاده می کند. برای اطلاع داشتن از دیگر ویژگی های این نرم افزار ایرانی با ما همراه باشید.

    مزایای نرم افزار آی گپ

     

    جمع بندی

    در این مقاله سعی کردیم که ویژگی های گوناگون اپلیکیشن های ایرانی را با شما عزیزان در میان بگذاریم تا در صورت تمایل اقدام به نصب آن ها کنید. اما نکته ی جالب دیگری که باید با شما مطرح کنیم این است که اکثر این پیام رسان های ایرانی دارای قابلیت کسب درآمد و پول درآوردن را نیز دارند.مثلا در اپلیکیشن بله میتوانید فایل خرید و فروش کنید ، در روبیکا میتوانید همچون یوتیوب و آپارات کسب درآمد کنید و در صورت فعالیت جدی و حرفه ای پول خوبی نیز در آوردید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل