نماد سایت پول بانک

بهترین نرم افزار صندوق قرض الحسنه خانوادگی و محلی

بهترین نرم افزار صندوق قرض الحسنه خانوادگی و محلی
  • این روزها با توجه به افزایش هزینه ها خانواده های زیادی با مشکلات مالی رو به رو هستند. همچنین با توجه افزایش تورم و عدم ثبات قیمت ها افرادی که توانایی مالی دارند سعی می کنند که به دیگران کمک کنند. یکی از راه های کمک مالی تشکیل صندوق قرض الحسنه در بین خانواده های فامیل، خانواده های یک محل یا مسجد می باشد.

    یکی از مسائلی که عموما صندوق های قرض الحسنه با آن رو به رو هستند کنترل و مدیریت کارهای مربوط به اعضا و حسابهای صندوق قرض الحسنه می باشد. هرچه تعداد اعضاء صندوق قرض الحسنه بیشتر شود مدیریت و کنترل کارهای مربوط به آن هم سخت تر می شود. عمده حجم کار صندوق های قرض الحسنه هم به دوش مدیر صندوق قرض الحسنه می باشد.

    شرکت نرم افزاری یگانه با توجه به موارد فوق در سال 1386 اقدام به تولید اولین نرم افزار صندوق قرض الحسنه در ایران نمود. این شرکت تاکنون افتخار خدمت رسانی به بیش از 1000 صندوق قرض الحسنه را دارد. در ادامه قصد داریم ویژگیها و قابلیت های نرم افزار صندوق قرض الحسنه یگانه را بیان کنیم:

    امکانات نرم افزار صندوق قرض الحسنه یگانه

    مدیریت حساب های صندوق قرض الحسنه

    مدیریت وام های قرض الحسنه: 

    امکانات مدیریتی نرم افزار صندوق قرض الحسنه 

    نحوه سفارش و قیمت نرم افزار صندوق قرض الحسنه: (H3)

    وارد وب سایت https://yeganehsoft.com شوید روی دکمه درخواست دمو کلیک کنید. یا با شماره 22466748و22469490 – 021 تماس بگیرید و درخواست مشاوره و دمو نمایید.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    خروج از نسخه موبایل