• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
2

بهترین سایت برای خرید پوستر دیواری _ دکورآفیس

  • کد خبر : 305482
  • 26 مرداد 1401 - 18:51
بهترین سایت برای خرید پوستر دیواری _ دکورآفیس

پوستر دیواری انتخاب مناسبی برای پوشش بخش هایی از دیوار فضاهای مختلف است. شما می توانید از کاغذ دیواری سه بعدی برای پوشش دیوار یک منزل مسکونی استفاده کنید. اما مانند کاغذ دیواری مجاز به استفاده از آن در حجم زیاد نیستید. زیرا طرح های آن به صورت کلی و واحد ارائه می شوند. مثلا […]

  • پوستر دیواری انتخاب مناسبی برای پوشش بخش هایی از دیوار فضاهای مختلف است. شما می توانید از کاغذ دیواری سه بعدی برای پوشش دیوار یک منزل مسکونی استفاده کنید. اما مانند کاغذ دیواری مجاز به استفاده از آن در حجم زیاد نیستید. زیرا طرح های آن به صورت کلی و واحد ارائه می شوند. مثلا برای دیوار پشت تلویزیون این پوشش می تواند به کار برود. در نتیجه با طرح های متنوع مانند طبیعت، مناظر طبیعی، طرح های گیاهی مانند گل و … طراحی می شود. این پوشش دارای ویژگی های مختلفی مانند قابل شستشو بودن است. در نتیجه در هنگام گرد گیری می توان با استفاده از دستمال نمدار، پوشش روی دیوار را تمیز کرد. این موضوع موجب طول عمر بیشتر آن می شود و زیبایی خود را از دست نخواهد داد.

    بهتر است قبل از هر چیز با توجه به نوع طراحی فضا، پوشش و طرح آن انتخاب شود. با خرید پوستر دیواری می توانید بخش های مختلف ساختمان را پوشش دهید و تزیین کنید. این روش یکی از مقرون به صرفه ترین روش ها برای طراحی فضای داخلی با صرف هزینه کم است. در نتیجه بسیاری از طراحان از آن برای پوشش دیوار استفاده می کنند. به هیچ عنوان نباید بعد سفارش ابعاد آن تغییر داده شود. زیرا طرح کلی ممکن است دچار آسیب شود.

    مشخصات و ویژگی های پوستر دیواری چه هستند؟

    کاغذ دیواری سه بعدی یا همان پوستر دیواری سه بعدی دارای ویژگی های مختلفی است. در درجه اول این پوشش به صورت ضد آب طراحی شده است. در نتیجه در برابر نفوذ آب مقاوم است. به همین دلیل می توانیم آن را تمیز کنیم. اما برای فضاهایی که در معرض رطوبت قرار دارند، استفاده از آن توصیه نمی شود. به همین دلیل تنها برای فضای داخلی از آن استفاده می شود. برخی از انواع این پوشش برای فضاهای اداری تا 5 سال گارانتی دارند. این امر نشان دهنده این است که پوشش مورد نظر دوام و عمر طولانی دارد. در نتیجه می توان از آن سال ها بدون تغییر در رنگ و طرح و یا ایجاد آسیب در آن استفاده کرد. گرماژ کاغذ به کار رفته در آن در حدود 270 گرم می باشد.

    این پوشش در عرض های 106 تا 107 سانتی متری عرضه می شود. در واقع قواره های چاپ با این عرض تولید می شوند. بهتر است پوستر دیوار روی سطوح کاملا صاف و بدون خلل و فرج نصب شود. در این صورت است که زیبایی آن بیشتر به چشم می آید و فضای مورد نظر جذاب تر خواهد شد. در هنگام مراجعه به سایت، حداقل میزان سفارش این پوشش 3 مترمربع است. امکان سفارش در ابعاد و اندازه های دلخواه نیز وجود دارد. برش این کاغذ دیواری سه بعدی به صورت اورلپ است. در واقع برش به صورت لب و لب انجام  می شود.

    بهترین کاغذ دیواری سه بعدی برای اتاق خواب

    برندهای مختلف پوشش های تزیینی مانند پوستر دیواری اتاق را با کیفیت های مختلف ارائه می دهند. هر چقدر کیفیت این پوشش بالاتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر می شود. شاید از روی قیمت و ویژگی های محصول بتوانیم بهترین کاغذ دیواری سه بعدی را انتخاب کنیم. قبل از خرید باید تمامی ویژگی ها و مشخصات هر محصول به دقت بررسی شود. در این صورت است که می توانیم برای بخش های مختلف مانند اتاق خواب، پوشش مناسبی را خریداری کنیم. فضای خواب باید دارای آرامش باشد. از این رو رنگ های به کار رفته در این پوشش باید روشن و ملایم باشند. اگر برای کودک یا نوجوان نسبت به خرید پوستر دیواری اقدام می کنیم، باید سن و جنسیت وی را در نظر بگیریم.

    برای اتاق خواب طرح ها و نقوش متنوعی روی این پوشش چاپ شده است. اکثر طرح ها به صورت سه بعدی و برجسته چاپ می شوند. از این رو زیبایی طرح با این روش دو چندان می شود. این تکنیک با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی قابل اجرا است. بهتر است هر فضا با توجه به نوع کاربری تزیین شود. یک دیوار که در نقطه کانونی دید مخاطب قرار دارد، برای نصب پوشش مناسب است.

    بهترین سایت برای خرید پوستر دیواری _ دکورآفیس

    خرید پوستر دیواری برای اتاق پذیرایی

    اتاق پذیرایی یکی از بخش های مهم در ساختمان به شمار می آید. بهتر است طراحان از پوشش های متنوع و جدید برای دیوارهای این بخش استفاده کنند. مثلا در بخشی از دیوار از کاغذ دیواری سه بعدی و در بخش دیگر از کاغذ دیواری معمولی استفاده شود. البته نباید میزان و حجم استفاده از این پوشش ها زیاد از حد باشد. در این صورت فضا بی نظم جلوه خواهد کرد. اکثر طراحان برای اجرای یک پوشش، طرح های ساده را انتخاب می کنند. زیرا این طرح ها با نوع و سبک طراحی فضای مدرن هماهنگی بیشتری دارند. از این رو توصیه می شود که پوشش دیوار با توجه به سبک طراحی انتخاب کنیم.

    برای خرید پوستر دیواری می توانید به سایت دکور آفیس مراجعه کنید. در منوی سایت طرح های متنوع این پوشش قرار داده شده است. با کلیک روی هر عنوان می توانید با انواع پوشش های متنوع روبرو شوید. هر کدام از آنها برای فضای خاصی طراحی شده اند. برای بخش پذیرایی طرح های مدرن و کلاسیک قابل سفارش هستند.

    بهترین طرح پوستر دیواری سه بعدی برای پشت تلویزیون

    فضای پست تلویزیون برای نصب دیوارپوش بسیار مناسب است. می توانیم از انواع پوشش های تزیینی برای این بخش استفاده کنیم. اما باید به این نکته توجه شود که پوشش مورد نظر باید دارای طرح ساده باشد. زیرا در غیر این صورت فضا  بی نظم خواهد شد. بهترین طرح پوستر دیواری سه بعدی برای این بخش طرح های برجسته گل و طبیعت هستند. البته در طرح های مدرن از اشکال هندسی نیز استفاده می شود. به همین علت می توان برای طراحی این بخش از تصاویر و نقوش متنوعی استفاده کرد. ترجیحا در صورتی که رنگ تلویزیون تیره باشد، طرح مورد نظر را روشن انتخاب کنید. این امر موجب ایجاد تضاد خواهد شد.

    پشت تلویزیون را می توانیم با استفاده از یک پوستر دیواری سه بعدی پوشش دهیم. این بخش معمولا در اتاق های نشیمن یا پذیرایی قرار دارد. از همین رو باید به نوع طراحی آن اتاق نیز در این رابطه دقت شود. دکورآفیس طرح های متنوع سه بعدی و برجسته را در زمینه انواع کاغذ دیواری سه بعدی ارائه کرده است.

    بهترین سایت برای خرید پوستر دیواری _ دکورآفیس

    قیمت پوستر دیواری

    قیمت هر پوشش تزیینی با توجه به کیفیت و برند تولید کننده آن تعیین می شود. معمولا کاغذ دیواری سه بعدی در برندهای مختلف دارای قیمت های متنوعی است. از این رو طراحان با توجه به میزان بودجه، پوشش مورد نظر برای دیوار را انتخاب می کنند. بهتر است قیمت پوستر دیواری قبل از خرید بررسی و با سایر برندها مقایسه شود. این پوشش اغلب دارای قیمت های مقرون به صرفه ای است که اغلب طراحان به همین دلیل از آن برای پوشش دیوار استفاده می کنند.

    به طور کلی انتخاب پوشش تزیینی مناسب برای دیوار امر چندان دشواری نیست. اما طراحی دکوراسیون داخلی امری تخصصی است و باید توسط افراد با تجربه صورت بگیرد. امروزه تعدد طرح ها موجب شده است که بیشتر افراد برای ایجاد تنوع در طراحی فضا، از این نوع پوشش استفاده کنند. هر چند این پوشش ها نیز دارای طول عمر زیادی هستند و می توان سال ها از آنها برای پوشش دیوار استفاده کرد. همین امر موجب افزایش میزان فروش پوستر دیواری شده است.

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=305482

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم