• امروز : پنجشنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
2

بنیان‌گذار کاردانو: بیش از ۱۰۰ شرکت در حال انتقال از اتریوم به کاردانو هستند

  • کد خبر : 203898
  • 26 اسفند 1399 - 7:00
بنیان‌گذار کاردانو: بیش از ۱۰۰ شرکت در حال انتقال از اتریوم به کاردانو هستند

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، خالق کاردانو، ضمن انتقاد از یونی‌سواپ (Uniswap) و کریپتوکیتیز (CryptoKitties)، اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ شرکت در حال مهاجرت از اتریوم به شبکه کاردانو هستند.
به گزار..

  • چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، خالق کاردانو، ضمن انتقاد از یونی‌سواپ (Uniswap) و کریپتوکیتیز (CryptoKitties)، اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ شرکت در حال مهاجرت از اتریوم به شبکه کاردانو هستند.

    به گزارش یوتودی، چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson) بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت IOHK در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ مدعی شده که بیش از ۱۰۰ شرکت در فرایند انتقال از اتریوم به کاردانو هستند.

    همان طور که پیش از این نیز در رسانه‌ها عنوان شده بود، سینگولاریتی‌نت (SingularityNET) شرکت هوش مصنوعی و سازنده ربات انسان‌نمای سوفیا (Sophia)، به‌طور جدی طرح مهاجرت به کاردانو را مطرح کرده است.

    علی‌رغم اینکه ارز دیجیتال ADA اخیراً به سومین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل شده است، بلاک چین مادر آن اغلب چندان جدی گرفته نمی‌شود و برخی به آن لقب پوچ‌افزار (Vaporware) داده‌اند. نیک کارتر (Nic Carter)، از کوین متریکس (Coin Metrics)، معتقد است که بلاک چین کاردانو یک کاربرد قابل‌توجه واحد ندارد:

    من تا به حال نه اپلیکیشن محبوب خاصی دیده‌ام که روی کاردانو ایجاد شده باشد و نه هیچ اشتیاقی در بین توسعه‌دهندگان نسبت به این پلتفرم دیده‌ام.

    هاسکینسون در خصوص جاه‌طلبی‌هایش در صنعت امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) فروتنانه رفتار نمی‌کند و معتقد است بلاک چین کاردانو بی‌نهایت کارآمدتر از اتریوم، بلاک چین پیشرو در این حوزه، است:

    شما می‌توانید پروژه دیفای خودتان را روی سیستم من با یک‌صدم تا یک‌هزارم هزینه کمتر [از هزینه‌ای که باید روی بلاک چین اتریوم پرداخت می‌کردید] اجرا کنید.

    این ریاضیدان که به‌علت اختلاف با دیگر توسعه‌دهندگان اتریوم از این پروژه جدا شد و کاردانو را ایجاد کرد، اظهارات تندی هم علیه یونی‌سواپ (Uniswap) و کریپتوکیتیز (CryptoKitties) مطرح کرده است. گفتنی است یونی‌سواپ بزرگ‌ترین صرافی غیرمتمرکز و کریپتوکیتیز نمونه کامل یک دی‌اپ‌ (dApps) است. او این دو پلتفرم را با Beanie Babies مقایسه می‌کند:

    من به یونی سواپ و کریپتوکیتیز و سایر چیزها اهمیتی نمی‌دهم. این یک حباب است که می‌آید و می‌رود. مانند اشیای فانتزی Pet Rocks و Beanie Babies.

    هاسکینسون برنامه‌های بسیار بزرگ‌تری نسبت به از دور خارج کردن اتریوم از حوزه دیفای دارد. او می‌خواهد همه کشورها از بلاک چینی که ایجاد کرده است، استفاده کنند.

    در حالی که کاردانو هنوز برای تبدیل‌شدن به بلاک چینی که دولت‌ها از آن استفاده کنند راه درازی در پیش دارد، هاسکینسون ۳۳ ساله به یک چهره مشهور تبدیل شده و مدعی است مردم در فرودگاه‌ها او را می‌شناسند و طرفدارانش برایش ایمیل می‌فرستند. او در این باره می‌گوید:

    این سورئال‌ترین قسمت ماجراست.

    این میلیاردر، ستاره‌ای نوظهور در شبکه‌های اجتماعی است و دنبال‌کنندگانش در یوتیوب و توییتر همراه با کاردانو رشد می‌کنند.

    بنیان‌گذار کاردانو: بیش از ۱۰۰ شرکت در حال انتقال از اتریوم به کاردانو هستند

    در این باره بیشتر بخوانید

    • سقوط قیمت بیت کوین به ۸۰۰۰ دلار؛ سیر نزولی بازار ارزهای دیجیتال ادامه دارد
    • ماینرهای آلت کوین درآمد خود را به بیت کوین تبدیل می‌کنند!
    • وضعیت بازار: قیمت بیت کوین همچنان ۱۸,۰۰۰ دلار را حفظ کرده است
    • قیمت بیت کوین به بالای ۲۸,۰۰۰ دلار برگشت؛ روند صعودی آلت کوین‌ها
    • بخش مالی گوگل قیمت ارزهای دیجیتال را اضافه کرد

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=203898

    برچسب ها

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم