• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
1

بلومبرگ: قیمت بیت کوین می‌تواند تا سال ۲۰۲۱ به ۴۰۰,۰۰۰ دلار برسد

  • کد خبر : 210252
  • 07 فروردین 1400 - 6:49
بلومبرگ: قیمت بیت کوین می‌تواند تا سال ۲۰۲۱ به ۴۰۰,۰۰۰ دلار برسد

بلومبرگ در پیش‌بینی تازه خود با اشاره به میل سرمایه‌گذاران نهادی برای محافظت از سرمایه‌های خود، اعلام کرده است که احتمال ۸ برابر شدن قیمت بیت کوین و رسیدن آن به ۴۰۰,۰۰۰ دلار تا پایان سال ۲۰۲۱ وجود دار..

  • بلومبرگ در پیش‌بینی تازه خود با اشاره به میل سرمایه‌گذاران نهادی برای محافظت از سرمایه‌های خود، اعلام کرده است که احتمال ۸ برابر شدن قیمت بیت کوین و رسیدن آن به ۴۰۰,۰۰۰ دلار تا پایان سال ۲۰۲۱ وجود دارد.

    به گزارش کوین تلگراف، بلومبرگ اینتلجنس (Bloomberg Intelligence)، از میل سرمایه‌گذاران نهادی برای محافظت از سرمایه‌های خود در مقابل کاهش ارزش دلار، به‌عنوان عامل جهش ۸ برابری قیمت بیت کوین تا پایان امسال یاد کرد.

    یکی از تحلیل‌گران بلومبرگ معتقد است که بیت کوین در حال تبدیل‌شدن به یک دارایی «بدون ریسک» برای محافظت از نوسانات دلار است.

    مایک مک‌گلون (Mike MvGlone)، استراتژیست ارشد بلومبرگ، روز پنجشنبه در توییتی، از سال ۲۰۲۱ به‌عنوان «نقطه عطف» بیت کوین یاد کرد.

    او با انتشار نموداری از میانگین قیمت بیت کوین و شاخص نقدینگی بیت کوین پیش‌بینی کرد که پادشاه ارزهای دیجیتال در حال تبدیل‌شدن به یک دارایی برای در امان ماندن از کاهش ارزش دلار است. او در ادامه نوشت:

    بیت کوین در جاده‌ای است که به تبدیل‌شدن به ارز ذخیره‌ای جهانی ختم می‌شود. به نظر ما، خیز بلوغ بیت کوین در سال ۲۰۲۱ می‌تواند آن را به یک دارایی بدون ریسک تبدیل کند.

    در این نمودار با اشاره به رفتارهای بیت کوین در سال‌های گذشته، پیش‌بینی شده است که قیمت این ارز دیجیتال به ۴۰۰,۰۰۰ دلار می‌رسد. قیمتی که مک‌گلون پیش‌بینی کرده است، بسیار بیشتر از قیمتی است که سایرین از جمله مدل انباشت به جریان پیش‌بینی کرده‌اند. مدل انباشت به جریان پیش‌بینی می‌کند که قیمت بیت کوین بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۴ به ۲۸۸,۰۰۰ دلار می‌رسد.

    این در حالی است که مک‌گلون جزئیاتی از عواملی که در پیش‌بینی بلومبرگ دخیل هستند، ارائه نکرد. از سوی دیگر، مدتی است که صحبت‌ها پیرامون نوسانات بیت کوین و افزایش امنیت نگهداری آن برای سرمایه‌گذاران نهادی قوت گرفته است. پیش‌تر بیت کوین به‌عنوان یک دارایی پرریسک برای این سرمایه‌گذاران مطرح می‌شد. با بیشترشدن گزارش‌ها پیرامون خرید بیت کوین توسط سرمایه‌گذاران دانه‌درشت، به نظر می‌رسد که این سرمایه‌گذاران توجه چندانی به نوسانات قیمت این ارز دیجیتال ندارند.

    مایکل سیلور (Michael Saylor)، مدیرعامل مایکرواستراتژی که یکی از بزرگترین ذخایر بیت کوین را در بین شرکت‌های بزرگ دنیا در اختیار دارد، در مصاحبه‌ای با تایم (Time)، گفت:

    مأموریت فعلی من، تصحیح ترازنامه‌های دنیا است.

    سیلور تابستان گذشته روند تازه‌ای را میان شرکت‌های بزرگ دنیا آغاز کرد. بیت کوین ترژریز (BitcoinTreasuries)، شرکتی که ذخایر بیت کوین شرکت‌های مختلف را رصد می‌کند، ارزش بیت کوین‌های این شرکت‌ها را ۷۳ میلیارد دلار اعلام کرده است.

    پیش از ورود مورگان استنلی (Morgan Stanley)، به‌عنوان اولین شرکت بانکی، به حوزه بیت کوین، بسیاری از مخالفان ارزهای دیجیتال بحث همیشگی سرمایه‌گذاری در بیت کوین را مطرح می‌کردند. پیتر شیف (Peter Schiff)، یکی از همین مخالفان بود. او که یکی از طرفداران پروپاقرص طلا به حساب می‌آید، در اظهارنظری گفت:

    مورگان استنلی برای حساب‌های افراد ثروتمند خود که حداکثر ۶ ماه از آخرین فعالیت‌شان می‌گذرد و ارزش دارایی‌های آنها حداقل ۲ میلیون دلار است، محدودیت ۲.۵ درصدی برای دسترسی به ارزهای دیجیتال ایجاد کرده است. این مسئله نشان می‌دهد که مورگان استنلی به این نتیجه رسیده است که بیت کوین پرریسک است و می‌خواهد تعهدات قانونی از سوی سرمایه‌گذارانی که پولشان را از دست می‌دهند محدود کند.

    جروم پاول (Jerome Powell)، رئیس فدرال رزرو هم بیت کوین را «جایگزینی» برای طلا خواند. او در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت که بیت کوین تهدیدی برای دلار یا ثبات مالی نیست.

    داده‌های تازه نشان می‌دهد که از زمان تولد بیت کوین تا به حال، میانگین سود سالیانه این ارز دیجیتال ۲۰۰ درصد بوده است.

    بلومبرگ: قیمت بیت کوین می‌تواند تا سال ۲۰۲۱ به ۴۰۰,۰۰۰ دلار برسد

    در این باره بیشتر بخوانید

    • تحلیل‌گر بازار: بیت کوین ابتدای سال ۲۰۲۱ رکورد قیمت خود را می‌شکند
    • تحلیل‌گر مطرح: روزهای جالبی برای بیت کوین در پیش است!
    • روزهای کم‌نوسان بیت کوین؛ آماده برای یک حرکت بزرگ
    • قیمت بیت کوین برای اولین بار از سال ۲۰۱۸ بالای ۱۳,۰۰۰ دلار بسته شد
    • خالق مدل S2F: «شکی ندارم» قیمت بیت کوین سال آینده ۱۰۰,۰۰۰ دلار خواهد بود!

    منبع

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    لینک کوتاه : https://pulbank.ir/?p=210252

    ثبت دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
    قوانین ارسال دیدگاه
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    برچسب ها

    بانک سامان بانک سپه بانک صادرات بانک مرکزی بانک مسکن بانک ملت بانک ملی بانک پارسیان بانک پاسارگاد بانک گردشگری برق برلیانس بورس بیت کوین تتر تسهیلات بانکی تپسی درب ضد سرقت سازمان منطقه آزاد کیش ساپورت های تاسیسات سینی کابل قطعات خودرو قیمت آهن قیمت بیت کوین قیمت دلار قیمت میلگرد لوازم یدکی خودرو مراغه مرجان دلخواه نردبان کابل نشست خبری هوش مصنوعی وطن‌زرین پی پال کسب و کار کوروش جم